4 تا از بهترین نرم افزار فشرده سازی فایلهای تصویری برای ویندوز

  • 1390/2/3
  • ITTeach
  • 1

همیشه برای شما این مسئله آزار دهنده است، وقتی که می خواهید یک فایل ویدئویی 200 مگابایتی را از طریق ایمیل بفرستید و یا آن را از جایی در وب سایت آپلود کنید. تنها راه فرستادن این فایل، کوچک کردن اندازه ی فایل ویدویی است، که این امر از طریق فشرده سازی آن انجام پذیر است. ولی این عمل بایستی بدون از دست رفتن کیفیت فایل انجام شود.

اگر صاحب یک کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز هستید، مجموعه ی زیر مطمئنآ شما را کمک می کند.

1. اسکوییز(Squeeze)5 حرفه‌ای


این مجموعه نرم افزار فشرده سازی ویدیویی برای ویندوز ساخته شده است. اسکوییز(Squeeze) نرم افزاری است که می خواهد برای فشرده سازی فایل ویدیو به شما کمک کند. این عمل با استفاده از کدک فشرده سازی گسترده، و همچنین فرمت های فایل امکان پذیر است. این ابزاری عالی برای فشرده سازی ویدیو، برای تقریبا هر وسیله ی خروجی است. اگر شگفت زده شده اید که چرا باید این نرم افزار را انتخاب کنید، پس در اینجا دلایلی را در ادامه برایتان ذکر می کنیم : استفاده آسان، کیفیت بالای فشرده سازی بدون کم شدن وضوح تصویر و کیفیت،پخش روان جریان فیلم بدون وقفه و رابط مستقیم. با این حال ، همه ی این ها را تنها با فضای 90MB بر روی هارد دیسک و 512MB از حافظه ی RAM می توانید فراهم آورید، به علاوه Quick Time 7.0و Direct X9.ob را نیزباید در کامپیوتر داشته باشید.

دانلود

 

2. نرم افزار های فشرده سازی 3D – DCT


این نرم افزار برای فشرده سازی فایلها از تکنولوژی مبتکرانه و نوآورانه ای استفاده میکند، که تکنولولوژی  3D – DCT نام دارد. کاهش اندازه فایل، اجازه پخش روان فایل ها را، تحت شرایط با پهنای باند پایین و با دستگاه های دستی می دهد. این روش از 2D – DCt  نشاُت گرفته و باعث حرکت کامل ویدیویی دیجیتال می شود، که این عمل از طریق تقسیم ویدیو به فریم های 8 تایی، و هر دسته ی 8 تایی فریم یک تصویر 3D محسوب می شود، که شامل دو جزء فضایی و یک جزء موقت است. به عبارت دیگر ، آنها  الگوریتمی به نام DCT – 3D : 3D – DCT دارند، یعنی پله ای کننده(Quantizer) و رمزگذار آنتروپی(Entropy encoder).  این نرم افزار مزیت اضافه ای برای انتخاب فشرده سازی دارد، این امر بر اساس کیفیتی است که شما می توانید مدیریت کنید.

دانلود


 

3. مبدل‌های تمام ویدیوها


این یکی از ابزار های ویدیویی تبدیل کننده ی قدرتمند است، که شامل کارکرد های زیر، مانند:  تبدیل تمام ویدیوها به فرمت مورد نظر ، رایت دیسک AVCHD و ضبط و پخش ، پخش تمامی فایل های ویدویی ، رایت دی وی دی / SVCD / VCD ، دانلود و ویرایش فیلم ها و خیلی چیز های بیشتر می باشد. این نرم افزار طوری طراحی شده است که فایل های ویدیویی را برای پخش، به فایل های قابل اجرا با اجرا کننده های ویدیویی گوشی های همراه، مثل 3gp، mp4،PSP،PS3،i POD، iPhone و خیلی دیگر از وسیله های متشابه، تبدیل می کند. آنها ویدیو های HD خلق می کنند که موازی نیستند ، و به عنوان یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین نرم افزار های فشرده سازی از آن یاد می شود. برخی از ویژگی های به روز شده ی جدید با ویندوز اینترنت اکسپلورر  یکپارچه می شود، یک نام تجاری جدید برای لایه(skin)  که از طرف وینوز 7 به طور کامل پشتیبانی می شود.

دانلود

 

4. رسانه‌های درخشان حرفه‌ای) Pro (Blaze Media


این نرم افزار قدرتمند فشرده سازی، به طور گسترده ای برای فشرده سازی AVi، MPG (MPEG-1, MPEG-2) ،WMV،MOV ، فلش برای استفاده در آی پاد،PSP،3G و خیلی دیگر از دستگاه به کار برده می شود. همچنین، استفاده از نرم افزار بسیار ساده است، می توانید فایلی را که می خواهید فشرده کنید ، انتخاب و با یک کلیک تنها ویدیو را تبدیل کنید، تمتوجه خواهی شد که، فایل ویدیو به صورت فرمت دلخواه ظاهر می شود، این عمل از طریق انتخاب کردن فرمت خروجی مورد نظر و تنظیمات فشرده سازی محقق می شود. از آنجا که این نرم افزار به حالت دسته ای کار می کند، بدون نیاز به تلاش بیشتر ، می توانید تمام لیست فایل های ویدیویی را فشرده کنید.

دانلود

منبع: tipsotricks

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام چرا لینک های دانلود اینطوریه. اصلا نمیشه دانلود کرد.لطفا راهنمایی کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *