سوپر گوگل ریدر: فیدهای آر اس اس کامل را درون گوگل ریدر دریافت کنید

  • 1390/2/31
  • حدیث دلبرد
  • 8

پیش از این٬ سه سرویس مختلف معرفی کردم که می‌توانستند یک فید ناقص یا خلاصه‌شده را دریافت کرده و آن را تبدیل به فید کامل کنند. آن طور که بعدا فهمیدم٬ مشکل این سرویس‌ها این است که پس از مدتی از کار می‌افتند. اگر شما هم با مسئله مشابه‌ای مواجه هستید٬  می‌توانید به جای این سرویس‌ها از یک افزونه مرورگر کروم استفاده کنید. سوپر گوگل ریدر کاربران کروم را قادر می‌سازد تا محتوای کامل فید را داخل گوگل ریدر بخوانند و این افزونه برای این کار نیازی به هیچ سرویس انتشار فید طرف سومی ندارد.  فقط کافی است افزونه را نصب کنید و به این ترتیب گوگل ریدر فیدها را به صورت کامل نشان می‌دهد. نیازی نیست که فیدها را در یک سرویس تبدیل‌کننده فید وارد کرده و یا نگران ادامه خدمات سرویس باشید.

 

 

کاری که سوپر گوگل ریدر می‌کند این است که صفحه اصلی را گرفته و به صورت یک iframe داخل گوگل ریدر منتقل می‌کند. به علاوه٬ این افزونه قادر است با حذف کردن تصاویر٬ تبلیغات٬ ویدئوها و … و همچنین تغییر فرمت محتوا جهت نمایش متن به تنهایی٬ موجب خواناتر شدن صفحه شود. سوپر گوگل ریدر برای ورودی‌های پرطرفداری نظیر ویدئوهای یوتیوب٬ ویدئوهای Vimeo و صفحات ویکی‌پدیا از فرمت‌های مخصوصی بهره می‌برد.

 

 

وقتی افزونه را نصب کنید٬ صفحه‌ای با عنوان تنظیمات سوپر (Super Settings)٬ مطابق تصویر زیر٬ برایتان باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید فیدهای خلاصه‌شده را تبدیل به فیدهای کامل کنید. حتی می‌توانید کاری کنید که آیتم‌های خوانده نشده از قبل باز شوند و به این ترتیب در حالی که مشغول مطالعه سایر مطالب هستید٬ این آیتم‌ها در پس‌زمینه بارگذاری می‌شوند. به سرعت می‌توانید بین صفحه اصلی٬ صفحه قابل مطالعه در گوگل ریدر و فید اصلی جا به جا شوید. تنظیمات اضافی جهت کنترل عملکرد سوپر گوگل ریدر در صفحه تنظیمات گوگل ریدر قابل دسترس هستند.

این افزونه را همین حالا و بدون تحریم  از دنیای افزونه ها دریافت کنید ( پسورد : www.addons.ir ) .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. واقعا دستتون درد نکنه
    خیلی به دردم خورد

    فقط اگه راهی برای سایتهایی که فید ندارند هم معرفی کنید ممنون میشم
    البته به شرط اینکه مثل همین راه کار به درد بخور باشه نه از این سایتهای ار اس اس
    درست کن که اصلا به درد نمیخورند

    ممنون

    1. سلام مهدی جان .
      خواهش میکنم . نظر لطف شماست .
      به چشم . اگه راهی پیدا کردیم ، حتما طی یک مطلب در سایت قرار میدیم .

      موفق و موید باشی ………

    1. سلام میلاد جان .
      خواهش میکنم . نظر لطف شماست .

      موفق باشی ……….

  2. سلام ! افزونه ی خوبی بود اما سرعت گودرمُ خیــــلی پایین آورد . از کجا میتونم آنینستالش کنم ؟اگه میشه هروقت جواب دادین بهم اطلاع بدین که یادم نره چک کنم جوابمُ !:)

    1. سلام نرگس جان .
      از منوی آچار ، وارد زیر منوی Tools -> Extensions بشید . حالا لیست افزونه هایی که نصب کردین رو میبینین . کافیه که این افزونه رو از داخل لیست افزونه ها پیدا کنین و روی لینک Uninstall کلیک کنین .

      موفق باشی ………

  3. باسلام من دنلود کردم وباپسورد تان هم بازکردم چه طور برروی کروم نصب مشود لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام علی جان .
      فایل افزونه رو رو پنجره کروم بکشید و رها کنید . پیغامی در پایین مرورگر ظاهر میشه که باید Continue رو بزنید . بعدش هم یه پیغام میاد که باید دکمه install رو بزنید .
      موفق باشی ………….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *