پلیس آلمان سرورهای ششمین گروه بزرگ ارتباطات این کشور را مصادره کرد

  • 1390/3/3
  • مهرداد ارجمندی
  • 0


خبر داشتید که Pirate Party ششمین گروه بزرگ ارتباطات در آلمان است ؟و آیا می دانستید که در کجا سیستم ها و سرورهایشان را نگه داری می کنند ؟  به هر حال چیزی که جالب است بدانید این است که صبح امروز پلیس آلمان به دلیل موارد غیر قانونی و خلاف  سرورهای متعلق به این شرکت را مصادره کرد و هیچ چیز بدتر از این نمی شود و جالبتر اینکه  این گروه در انتخاباتی که در “برمن” آلمان همین یکشنبه برگزار می شود، قرار است که شرکت کند و این اتفاق در این زمان رخ داده !

به گفته پلیس، موارد مشکوک و خلاف  دقیقا درخود گروه واقع نشده است بر عکس از یک سرور  که به وسیله Pirate Party هاست شده است ناشی شده است. Piratepad یک سند همکاری برای  نوشتن خدمات است و کاراگاهان به همین سند مشکوک هستند که افراد  از آن برای حملات DDoS به یک کمپانی فرانسوی استفاده کرده اند . Pirate Prty قول همکاری و مساعدت کاملی را به پلبس داده است تا هرچه زودتر این مشکل حل شود ولی به هر حال اوضاع خراب تر از چیزی است که به این سادگی ها بتوان آن را جمع و جور کرد.

“قطع ارتباط از تمامی سرور ها ضرر بسیار بزرگی به ارتباطات ششمین گروه بزرگ درآلمان وارد آورده ” و این را خود گروه بیان کرده و تاکید شده که ضرر وارده بسیار گسترده و غیر قابل چشم پوشی است . هنوز روشن نیست که خرابی ها بر اساس شرایط تا چه میزان است . گروه Pirate  با کامپیوتر های منبع بسیار کمی که برایش باقی مانده باید در انتخابت شرکت کند و این شانس آنها را برای برنده شدن در این رقابت به شدت پایین آورده است …خوب خیلی ها فکر می کنند دستهایی پشت پرده است و قضیه از آن چیزی که تصور می شود پیچیده تر است حتی عده ای خود پلیس را یکی از افراد مشکوک به این موضوع می دانند … شما چه فکر می کنید ؟ شرکتی با این پیشینه و این سابقه …..

 

منبع : maximumpc

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *