معرفی ایستگاه مرکزی در نمایشگر (Central Station)

  • 1390/4/2
  • ITTeach
  • 0

ایستگاه مرکزی (Central Station)٬ که طوری طراحی شده تا بدون واسطه عمل کند٬ لپ تاپ شما را به طور بی‌سیم به یک نمایشگر ۲۳ یا ۲۷ اینچی تمام اچ دی 1080p که دارای نور پس‌زمینه LED است و همچنین به حداکثر ۴ دستگاه USB متصل می‌کند. ایستگاه مرکزی در هنگامی که به یک فضای کاری گسترده نیاز داشته باشید٬ این امکان را برایتان فراهم می‌کند؛ بدون اینکه در آسان بودن قابلیت حمل آن خللی وارد شود. این وسیله برای تماشای فیلم‌های کیفیت بالا یا ویرایش عکس عالی است و حتی می‌تواند دستگاه‌های USB شما را شارژ کند.

ایستگاه مرکزی چیست و چگونه کار می‌کند؟

ایستگاه مرکزی یک نمایشگر کیفیت بالا را که دارای نور پس‌زمینه LED است با یک ایستگاه اتصال بی‌سیم داخلی ترکیب می‌کند. تنها لازم است آداپتور USB بی‌سیم متصل‌شده به نوت بوک خود را به ایستکاه مرکزی نزدیک کنید تا به یک نمایشگر HD و ۴ دستگاه USB وصل شوید. برای قطع کردن ارتباط هم فقط کافی تا ایستگاه مرکزی را دور کنید.

به کمک ایستگاه مرکزی دیگر لازم نیست که گوشی موبایل٬ پخش‌کننده موسیقی٬ چاپگر٬ تبلت یا دیسک‌های ذخیره‌سازی خارجی و همچنین ماوس و صفحه کلید را به سیستم وصل یا قطع کنید. این دستگاه‌ها از طریق پورت‌های USB ۲ و ۳ و HDMI متصل شده و آماده استفاده خواهند بود. ایستگاه مرکزی حتی می‌تواند دستگاه‌های USB شما را شارژ کند.

اتصال بی‌دردسر

وقتی آداپتور USB بی‌سیم به لپ تاپ‌تان وصل شده است٬ تنها لازم است که ایستگاه مرکزی را به آن نزدیک کنید تا به طور خودکار به حداکثر چهار دستگاه USB نظیر ماوس٬ صفحه کلید٬ چاپگر و پخش‌کننده موسیقی متصل شده و همچنین به یک میزکاری دیگر روی یک نمایشگر بزرگ ثانویه دسترسی داشته باشید. همه این‌ها بدون وصل کردن حتی یک سیم و یا انجام هیچ نوع تنظیماتی میسر است.

برای اینکه به شکل بی‌دردسر وصل و قطع شوید٬ لازم است که یک بار نرم‌افزار ایستگاه مرکزی را روی سیستم خود نصب کنید. پس از آن٬ این نرم‌افزار در پس‌زمینه کار کرده و در هر لحظه آماده انجام وظیفه است.

ایستگاه مرکزی٬ بر خلاف یک ایستگاه اتصال معمولی که فقط روی یک نوع کامپیوتر کار می‌کنند٬ روی همه وسایل به خوبی کار کرده و هنگام خرید نوت بوک جدید نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

دستگاه‌های خود را شارژ کنید

ایستگاه مرکزی وقتی که نوت بوک‌تان به آن متصل است بسیار قدرتمند است٬ اما حتی زمانی که نوت بوک به آن وصل نیست باز هم قدرت لازم را دارد. به این دلیل که ایستگاه مرکزی به عنوان یک ایستگاه شارژ برای دستگاه‌های USB شما هم عمل می‌کند. تنها لازم است که دستگاه‌ها را به پورت‌های USB ۲ و ۳ متصل کنید تا بلافاصله شروع به شارژ شدن کنند – اهمیتی ندارد که کامپیوترتان کجا قرار داشته باشد.

مثل یک حرفه‌ای همه چیز را مرتب کنید

ایستگاه مرکزی یک هاب اختصاصی برای همه دستگاه‌‌های شما است که موجب کاهش ازدحام شده و هنگامی که مثلاً به دنبال گوشی موبایل یا پخش‌کننده موسیقی خود می‌گردید در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. به کمک ایستگاه مرکزی همیشه می‌دانید که دستگاه‌های خود را کجا گذاشته‌اید و این دستگاه‌ها همواره شارژ بوده و آماده استفاده هستند.

مهندسی خلاقانه

ایستگاه مرکزی٬ همچون سایر نمایشگرهای LED سامسونگ٬ دارای کیفیت تصویری عالی بوده و تجربه بصری بی‌‌نظیری ارائه می‌دهد. قابلیت تنظیم ارتفاع دو لولایی آن به کاربر اجازه می‌دهد که نمایشگر را بالا آورده تا آن را هم‌سطح چشمان خود کند و یا نمایشگر را پایین برده و هم‌سطح نمایگشر لپ تاپ خود سازد. این نمایشگر از امکانات ارگونومیکی بالایی پشتیبانی می‌کند. ایستگاه مرکزی حتی می‌تواند صدا را از کامپیوتر شما به بلندگوهای دسکتاپ منتقل کرده تا کیفیت صدای بالایی در اختیار داشته باشید.

منبع: samsung

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *