سرقت موزیک های جدید لیدی گاگا توسط دو هکر آلمانی

  • 1390/4/4
  • علیرضا
  • 0

دو هکر آلمانی محکوم به استفاده از بدافزار به منظور سرقت موزیک جدید خواننده مشهور پاپ ، لیدی گاگا شدند . طبق گفته ها خبرگذاری AFP برلین ، این دو نفر که یکی 18 و دیگری 23 ساله است روز پنجشنبه به ده ها فقره نقض قانون کپی رایت نیز محکوم شده اند .

( کریستین ام. فردیست که با کلاه صورت خود را پنهان کرده و دنیز ای. نیز آخرین نفر است که با پوشه قرمز رنگ صورت خود را مخفی کرده است )

فرد 18 ساله که با نام مستعار DJ Stolen فعالیت میکرده است ، با توجه به سنش باید 18 ماه را در موسسه بزهکاران جوان به سر ببرد . نام واقعی این فرد Deniz A میباشد . هکر 23 ساله نیز با نام Christian M به 18 ماه حبس تعلیقی محکوم شد .

طبق گفته های خبرگذاری BBC ، این دو هکر به منظور نفوذ به کامپیوتر شرکت ظبط موزیک ، از یک تروجان استفاده کرده بودند . همچنین در دادگاه نیز گفته شده که Deniz A با فروش این موزیک مبلغ 13260 یورو بدست آورده است . همچنین یکی از آنها تصاویر خصوصی مربوط به خواننده پاپ دیگری به نام Kesha را از کامپیوتر وی دریافت کرده است .

این هک در سال های 2009 و 2010 اتفاق افتاده است .

Deniz A همچنین در روزنامه بیلد آلمان از لیدی گاگا معذرت خواهی کرده است . وی گفته : ” لیدی گاگا عزیز ، من بابت کاری که انجام داده ام ، شرمنده ام . من به عواقب این کار فکر نمیکردم ” .

منبع : ZDNet

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *