EA دزدیده شدن اطلاعات مشتریانش را تایید کرد

  • 1390/4/7
  • علیرضا
  • 0

شرکت الکترونیک آرتز ( EA ) که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بازیهای کامپیوتری در سراسر جهان میباشد ، روز جمعه اعلام کرد که هکرها توانسته اند به سرورهای این شرکت نفوذ کرده و اطلاعات مشتریانش را به سرقت ببرند . به گزارش واشنگتن پست ، شرکت EA این هک را تایید کرده است و همچنین اعلام کرد که اطلاعات به سرقت رفته توسط هکرها شامل نام و شماره تلفن کاربران میباشد .

هکرها با استفاده از یک حمله اینترنتی بسیار پیچیده ، سروری را که مربوط به فروم Neverwinter Nights بوده است را هک کردند و توانستند که اطلاعات کاربران را به سرقت ببرند . پس از وقوع این اتفاق ، شرکت EA اعلام کرد در حال انجام اقداماتی در جهت حفاظت از اطلاعات کاربران و ارزیابی مداوم این حمله میباشد .

طبق اطلاعات موجود به نظر میرسد که پسوردها ، آدرس ایمیل ها ، نام های کاربری ، شماره تلفن ها و تاریخ تولد کاربران طی این حمله به خطر افتاده باشد . اما شرکت EA به همه کاربران خود اطمینان داد که اطلاعات مربوط کارت اعتباری آنها به خطر نیفتاده است . EA همچنین از کاربران خود درخواست کرده تا کلمه عبور خود را تغییر دهند و از استفاده از نام های کاربری و کلمات عبور مشابه در سایت های مختلف خودداری کنند .

منبع : ITProPortal

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *