3 نرم افزار برتر پخش ویدیو برای گوشی iPhone و پلیر iPad

  • 1390/4/19
  • عليرضا شیری
  • 2

شاید برای سیستم عامل گوشی iPhone (یعنی سیستم عامل iOS) نرم افزارهای متنوعی برای پخش ویدیو پیدا نشود و نسبت به آندروئید تنوع کمتری داشته باشند، اما هر یک از 3 نرم افزاری که در اینجا معرفی میشود دارای قابلیت منحصر به فردی است که باعث میشود سایر پلیرها را کنار گذاشته و پلیری که قابلیت مورد نظر شما را دارد نصب و استفاده کنید.

اولین نرم افزار :  BUZZ Player

این پلیر بین 3 پلیر موردنظر ما ساده ترین است ولی فکر نکنید که امکانات ویژه ای ندارد، این پلیر امکانات زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • واسط گرافیکی زیبا
  • لیست پخش فایل
  • پخش فایل از طریق اشتراک توسط url شبکه، SAMBA، FTP و uPnP
  • انتخاب شدت صدای چیپ و راست و افزایش صدا بیش از 100 درصد
  • تغییر نسبت طول به عرض فیلم
  • مرورگر داخلی برای وب
  • دانلود کننده ی داخلی و بازکننده ی داخلی فایل های زیپ
  • پشتیبانی از فرمت های گوناگون مثل FLV ، فرمت QuickTime در قالب های mp4، mov، m4v و mpv، رزولوشن Full HD ، رزولوشن DV یا 720 در 576 پیکسل و …

قیمت این نرم افزار برای iPhone 3Gs+ و iPad touch 3G+ تنها 1.79 یورو یا 2.88 دلار آمریکا است. برای گوشی ها و پلیرهای لمسی ضعیفتر باید نسخه ی کلاسیک آن را با قیمت 1.19 یورو یا 1.9 دلار آمریکا تهیه کنید. متاسفانه این نرم افزار کلی نیست یعنی اگر به غیر از iPhone یک دستگاه iPad نیز داشته باشید باید نسخه ی HD آن را به قیمت 2.39 یورو یا 3.82 دلار آمریکا تهیه کنید.

قالب های پشتیبانی شده:

3GP, AVI, ASF, FLV, MKV, MOV, MP4, NUT, Ogg, OGM, RealMedia, Bink, WMV, Xvid, DivX

فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده:

Cinepak, DV, H.263, H.264/MPEG-4 AVC, HuffYUV, Indeo, MJPEG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG 4 Part 2, RealVideo, Sorenson, Theora

فرمت های صوتی پشتیبانی شده:

AAC, AC3, ALAC, AMR, DTS, FLAC, Intel Music Coder, Monkey’s Audio, MP3, Musepack, RealAudio, Shorten, Speex, Vorbis, WMA, Bink

دومین نرم افزار: Video Stream

نقطه قوت این نرم افزار پخش فایل های کامپیوتر شماست. با بررسی آن به این نتیجه رسیدم که در مقایسه با سایر نرم افزارها بهتر است چرا که نرم افزار نویسان آن یک پکیج قوی آماده کرده اند. قبلا در مورد ارسال ویدیو به iPhone یا iPad touch توضیح دادیم اما این نرم افزار در این زمینه متخصص است. چیزی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزارهای موجود در بازار متفاوت میکند، دانلود و تبدیل فایل است.

سرور روی کامپیوتر نه تنها میتواند ویدیوها را به iPhone بفرستد بلکه میتواند ابتدا انها را تبدیل کرده و سپس در اختیار نرم افزار برای دانلود روی گوشی یا پلیر قرار بدهد. بنابراین حتی اگر یادتان رفته باشد فایل ها را تبدیل کرده و سپس روی گوشی یا پلیر خود بریزید، نرم افزار این کار را برای شما انجام میدهد.

کمپانی سازنده قبلا یک نسخه ی Lite که دارای تبلیغات بود را عرضه میکرد ولی متاسفانه در حال حاضر نمیتوانم آن را پیدا کنم. نسخه ی کامل نیز 1.79 یورو یا 2.88 دلار قیمت دارد. خوشبختانه بر خلاف BUZZ Player نرم افزاری کاملا عمومی است و دیگر لازم نیست برای iPad و iPhone خود 2 نسخه ی جداگانه خریداری کنید.

نرم افزار سوم : Video Safe

این نرم افزار نیز متعلق به سازنده ی Video Stream است. نکته ی کلیدی آن عکس ها و ویدیوهای سری است! چیزی که آن را نسبت به نرم افزارهای مشابه، متفاوت کرده قابلیت Snoop Stopper یا متوقف کننده ی جاسوس است. این قابلیت باعث میشود که عکس و ویدیوهای سری شما مخفی بماند.

اساس کار Snoop Stopper این است که تعدادی عکس و ویدیوهای دیگر را بارگذاری میکند. اگر ویدیوهای کپی شده از تورنت روی گوشی دارید (یا هر ویدیوی دیگری که نمیخواهید لو برود)کافی است که با وارد کردن رمز اشتباه وارد حالت Snoop Stopper شوید و تعدادی ویدیوها و عکس های خانوادگی و نامربوط اضافه کنید و سپس از نرم افزار خارج شوید. دوباره نرم افزار را اجرا کنید و از این به بعد اگر کسی بخواهد گوشی شما را بررسی کند به محض وارد کردن رمز اشتباه وارد محیط ساختگی شما خواهد شد. همچنین می توانید یک رمز خاص نیز برای وارد شدن به یک محیط ساختگی خاص در نظر بگیرید.

استفاده از این نرم افزار متقلب 2.39 یورو یا 3.82 دلار آمریکا هزینه در بردارد.

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام خسته نباشید.لطفا زود جواب بدین.من برنامه ی buzz playerرو تو گوشیم دارم ولی الان وقتی میخوام یه ویدیو تو گوشیم باز کنم میگه buzz player متوقف شده است. حالا من باید چیکار کنم که دوباره باز بشه؟ لطفا جواب بدین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *