راديو گويا، برنامه چهاردهم – بلاگستان فارسي داغ مي‌شود !!!

  • 1390/4/22
  • محسن پاك نيت
  • 130

 

چهاردهمین برنامه رادیو گویا با عنوان «بلاگستان فارسي داغ مي‌شود !!!» و با مروری بر مهمترین اخبار دنياي فناوري اطلاعات در دو هفته گذشته، منتشر شد که شما را به شنیدن این برنامه دعوت می‌کنیم. در راديوي چهاردهم اخبار تکان‌دهنده‌ای را در مورد بلاگستان فارسی (که در هفته‌های آتی به شدت به هیجان و تکاپو خواهد افتاد) می‌شنوید. ضمناً در این برنامه، اسامی و نظر برخي از دوستانی که به برنامه رادیو گویا سیزدهم توجه نشان داده بودند مطرح خواهد شد.

 

نکته مهم: از این به بعد می توانید با آدرس ایمیل جدید و اختصاصی رادیو گویا در تماس باشید و نظرات، پیشنهادات، انتقادات، نمونه کارها، درخواست همکاری و هر آنچه که دوست دارید را برای ما به آدرس الکترونیکی radio@gooyait.com ارسال نمایید و منتظر پاسخ از سمت ما باشید.

 

جایزه مسابقه رادیو گویا چهاردهم:

در این برنامه سؤال مسابقه رادیوی چهاردهم مطرح خواهد شد و دوستان عزيز تا انتهاي روز جمعه (سی‌ و یکم تیرماه) فرصت دارند كه پاسخ را به ايميل radio@gooyait.com ارسال نموده و در قرعه‌كشي براي دريافت بسته آموزشی نرم‌افزار فتوشاپ تولید شده توسط شرکت پرند به اضافه یک فروند !!! فلش مموری (USB Drive) با ظرفیت 4 گیگابایت شرکت نمايند. این بسته آموزشی در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می‌شود و برترین و نفیس‌ترین مجموعه آموزش فتوشاپ مولتی‌مدیا به زبان فارسی به شمار می‌رود.

 

معرفی وب‌سایت:

در بخش معرفی وب‌سایت آموزشی فناوری اطلاعات در برنامه رادیو گویا چهاردهم، به معرفی وب‌سایت داناترین خواهیم پرداخت. این وب‌سایت یک مرجع پرسش و پاسخ در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد که در آن می‌توانید به سادگی پرسش‌های خود را مطرح کنید و به پرسش‌های دیگران پاسخ دهید. به پرسش‌ها و پاسخ‌ها رأی بدهید و درباره پرسش‌ و پاسخ‌ها نظر بدهید.

 

معرفی تلفن همراه:

در بخش معرفی تلفن همراه، جناب آقای عسگری، کارشناس فناوری اطلاعات و متخصص در حوزه شبکه‌های کامپیوتری که گوشی آندروئیدی HTC Gratia در اختیار دارند، امکانات و مشخصات آن را برای شما معرفی خواهند کرد و می‌توانید تجربیات مفید و راهنمایی‌های ایشان را در استفاده از این تلفن همراه بشنوید.

 

بخش مجلات، روزنامه‌ها و نشریات فناوری اطلاعات:

در این بخش، سر تیتر مهم‌ترین مطالب و اخبار و مقالات چاپ شده در نشریات برتر حوزه فناوری اطلاعات را برای شما تشریح خواهیم کرد. در این برنامه به بررسی مطالب موجود در ضمیمه بایت روزنامه خراسان و  ضمیمه کلیک روزنامه جام جم خواهیم پرداخت.

 

بخش اخبار فناوری اطلاعات:

(این بخش را در رادیو می‌توانید بشنوید و لینک اخبار نیز خیلی زود به این متن اضافه خواهد شد تا همانند گذشته رعایت امانت و حق معنوی انتشاردهندگان اخبار انجام شود)

 

همکاری با رادیو گویا:

دوستان و هواداران پادکست مجله اینترنتی گویا آی‌تی (رادیو گویا) که دوست دارند با رادیو گویا همکاری نمایند می‌توانند یک یا چند مورد زیر و یا زمینه‌های دیگر همکاری را با ما از طریق ایمیل radio@gooyait.com در میان بگذارند.

1) تهیه متن اخبار داخلی (متنی)

2) ترجمه خبرهای خارجی (متنی)

3) بخش معرفی و نقد گوشی تلفن همراه (صوتی)

4) بخش مطالب موجود در مجلات و نشریات آی‌تی (صوتی)

5) ضبط گویا نیوز (صوتی)

6) معرفی و نقد بازی (صوتی)

7) معرفی اپلیکیشن‌های موبایل (صوتی + متنی)

8 ) ارائه ایده برای تیزر رادیو (متنی و صوتی)

9) نویسندگی برای مجریان برنامه (متنی)

10) ارسال موسیقی‌های بدون کلام جذاب برای استفاده در رادیو (صوتی)

 

مدت زمان برنامه: 53 دقیقه و 47 ثانیه

مجریان این برنامه: آريان صادقي، اردلان آزرمگین و محسن پاك نيت

 

امیدواریم از این برنامه راضی باشید. لطفا نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 130 دیدگاه
  1. سلام – خسته نباشين -خيلي ممنون از زحماتتون – واقعا عالي است ولي من نميدونم كه چرا ترتيب نوشته هاي خبر نامه اي كه به ايميلم مياد به هم ريخته است ….لطفا راهنمايي كنيد —-هنوزم ميگم راديوتون بي نقص و خلاقانه است – به اين فكر بديعتون تبريك ميگم – موفق باشين
    ما هنوز پايه همكاري هستيم -ي

    1. سلام.

      به خدا منم توی جواب تک تک نظرات شما و توی تمام رادیوها گفتم که آقای حسن‌تی‌وی عزیز (شرمنده اسم اصلیتون رو فراموش کردم) لطفا به ما ایمیل بزنید و درخواست رو با ایمیل بهمون بگید که بتونیم آرشیوش کنیم.

      RADIO@GOOYAIT.COM

      منتظر ایمیلت هستم تا با هم صحبت کنیم.

      مرسی از لطفت به برنامه.

      موفق باشی

    2. سلام – ممنون ار پاسختون – البته که من در خواست رو در قسمت ارتباط با ما قبلا ارسال کردم – ولی از روی علاقه وافر به شما دوستان پایه حوزه آی تی که بی شک ار ماثر ترین هستید این شوق آشنایی رو در این مکان یادآوری میکردم تا جایی که ما رو شرمنده کردیت و توی رادیو 14 هم ذکر خیر ما هم شد -باز هم تشکر میکنم و میگم یه دونه ایت …..

    3. سلام دوست نازنین.

      من هنوز اسم شما رو نمی‌دونم (شاید حسن آقا باشید) و هنوز منتظر ایمیلتون هستم چون به شدت به همکاران خوب نیاز داریم.

      ممنون بابت لطفتون به مجله و رادیو.

      سلامت باشید.

  2. سلام.
    یه سوال داشتم چه طور میتوان در این مسابقه وب آنلاین ایران کاندید شد؟
    ودر مورد رادیوتون هم فوق العاده ممنونم این رادیو به نظرم جذابتر از رادیو های اخیر بود.
    موفق باشید

    1. سلام؛

      از طریق سایت http://webaward.ir که البته هنوز سایت راه اندازی نشده. احتمالا تا ۱ ماه دیگه راه اندازی می‌شه.

      ممنون از نظرتون.

      سربلند باشید

  3. كارتون عالي بود مرسي
    ولي همش دستم روي ولوم صدا بود !!!!
    بصورت آنلاين داشتم گوش مي كردم و توي نت كار مي كردم كه هي بايد بر مي گشتم زماني كه صحبتها قطع مي شد و نوبت آهنگ وسط صحبتها مي رسيد سريع بايد صدا رو كم مي كردم. لطف كنيد ميزان ولوم آهنگ خالي رو بيش از حد بالا نبريد و يك درصد كوچيكي افزايش بدين نه بيش از حد كه بخواد دستمون روي كليد ولوم صدا باشه !
    بازم مرسي از كارهاي خوبتون.

    1. سلام sain عزیز

      ممنون از لطفت. والا حقیقت اینه که ما صدای ولوم آهنگها رو افزایش نمی‌دیم. اصلا توی میکس افزایش صدا نداریم روی آهنگها و فقط افزایش صدا رو روی صدای گوینده انجام می‌دیم. البته می‌تونیم در مورد آهنگها کاهش صدا داشته باشیم که صدا متعادل تر بشه.

      ان شا الله توی برنامه‌های بعدی بیشتر دقت می‌کنیم در این مورد.

      که البته بازم عرض می‌کنم. اینها همه به کارت صدای سیستم و به گوش خود افراد هم بستگی داره و من توی سیستم خودم به هیچ وجه چنین مشکلی ندارم. اما مثلا توی سیستم شرکت که گوش دادم، بله اشکالی که شما می‌فرمایید رو داشت رادیو.

      بازم ممنون از نظرتون. حتما سعی می کنیم رفع کنیم این مشکل رو

    1. ممنون ازت اسماعیل جان. شما اون مشکل زیاد بودن صدای آهنگها رو حس کردی ؟

  4. برنامه خیلی خوبی بود فقط اگه ممکنه به جای گالاکسی فیت گالاکسی ایس رو بررسی کنید یا این گوشی رو هم در یک برنامه دیگه بررسی کنید البته اگه ممکنه

    1. سلام امیررضا جان.

      ممنون بابت نظرت و مرسی بابت پیشنهاد.

      البته ما برای این کار باید بگردیم کسی رو که این گوشی رو داره پیدا کنیم و باهاش مصاحبه کنیم. اگر خود شما کسی رو می‌شناسی که گالاکسی ایس داره و از گوشی هم سر در میاره بهمون معرفیش کن تا باهاش تماس بگیریم.

      موفق و سربلند باشی.

  5. سلام

    برنامتون خیلی عالیه

    منم با نظر sain موافقم چون منم همین مشکل رو داشتم :دی

    باتشکر…

    1. سلام مهرداد جان.

      ممنون از لطفت. بسیار خوب. پس باید حتما سعی کنیم در رفعش.

      موفق باشی

  6. سلام محسن جان
    ببخشید دیر پیام می دم
    ممنون از اینکه ذره بین رو معرفی کردی البته به روش خودت :آبرو مونو برد و …
    من هم فکر می کنم دوستان حق دارن ناراضی باشن چون کیفیت صدا تو بعضی بخش ها خوب نبود هرچند می دونم آماده سازی پادکست خیلی سخته به خصوص اگه مجبور باشی جداگانه کار کنی و بعد در کنار هم یه پادکست بشه
    فکر می کنم اگه کمتر به حاشیه بری در مجموع نظر موافق دوستان رو جلب کنی.
    موفق و صبور باشی!

    1. سلام سعید جان.

      مرسی از نظرت. آره. اون شیوه بیان به این خاطر بود که تأکید بیشتری بشه روی این موضوع که گویا آی‌تی رو قبل از همه و سخت‌تر از همه نقد کردیم. به هر حال من برای شما آرزوی صبر می‌کنم تا بتونی کارت رو ادامه بدی. چون واقعا بعضی وقتا نظرات خیلی عجیب و غریبه.

      در مورد کیفیت صدا باز هم عرض می‌کنم که ما سعی می‌کنیم باز هم بیشتر دقت کنیم. این مورد به سخت بودن آماده سازی پادکست هم ارتباطی نداره. بلکه خودمون باید دقت بیشتری بکنیم.

      من منظور شما از حاشیه رو نمی‌فهمم. اگر بیشتر توضیح بدید که کدام بخشهای رادیو حاشیه هستن ما سعی می‌کنیم حذفشون کنیم. یا کمترشون کنیم. اما باید بدونیم کجاها به درد نمی‌خوره. چون از نظر من تمام صحبتا لازمه. اما اگر شما و دوستان نظر داشته باشید که بخشهایی حذف بشن من با کمال میل می‌پذیرم چون برای خودمم بهتره و کمتر وقت می‌ذارم.

      ما یا باید محکم از کارمون دفاع کنیم یا باید جمعش کنیم بره پی کارش دیگه.

      سلامت باشی. و مرسی بابت دعای صبر. سعی می‌کنم حتما صبورتر باشم اما اجازه نمی‌دم کسی به شخصیت ما توهین بکنه و زحمت اردلان و آریان عزیز رو به مسخره بگیره.

  7. آقا محسن کلا شما چند دسته بگیر افراد رو
    1-هواخواهت هستند و دلسوزانه نظر میدن و با احترام این مسئله رو مطح میکنن
    2-دلسوز هستند ولی به اشتباه موضع حق رو به خودشون میدن و باز به اشتباه از راه بد حرفی که از سر دلسوزی بوده رو میزنن ولی هدف وسیله رو توجیه نمی کنه
    3کسانی که دلسوز نیستند و رقیب یا … هستند که قصدشون خرابکردن است.
    اگر برای شما اصل اونایی باشن که واقع بینانه برخورد می کنن و دلسوزانه رفتار می کنن باشه خیلی راحت متن ها و نظرتون رو دوستانه می خونید
    منظور من از دوستانه بودن این هست که شما به دل نگیر و فرض رو بزار بر اون دسته دوم که مثل دوستی که از سر خیرخواهی به اشتباه سر رفیقش داد زده و بد و بیراه گفته (منظورم دقیق دوستمون نیست کلی میگم) شما میتونی از این نظرات استفاده کنی یا ناراحت بشی و کلا بزنی زیر همه چیز ولی از منش شما برمیاد که از این جور نظرها برای ثابت قدم شدن در این عرصه و استفاده از نکات ریزی که در پس ادبیات تند نظر خوابیده باشه.
    نمی دونم جااش هست بگم یا نه ولی از اونجایی که شما را اهل دل دیدم میگم مگر در مورد ائمه نداشتیم که بدترین حرفها بهشون زده میشد و آخرش ائمه از فحاش سوال می کردن که غذا میخواهی؟ لباس میخواهی؟ پول داری و…؟
    آقا محسن مطمئن باش اگر کسی در دلش م ر ض ی نباشه (رقابت بی جا و دشمنی ) میتونه نظرات رو خودش تطابق بده و درستی و راستیش رو جدا کنه و بدونه حق با کیه.
    باز شاید دوستان یادشون رفته اصولا خود گویا آی تی لطف دوستان بوده (درکنار هدف تجاری )که می تونسته نباشه اصولا رادیو گویا لطف در لطف گویا آی تی هست که باز میتونست نباشه پس به نظر من نباید گروههای دوم و سومی که در اول متن گفتم وجود داشته باشن. اصولا جایی میشه انتقاد تند کرد و اینطوری صحبت کرد که بحث حق و حقوق مطح باشه که اینجا نیست و فقط لطف دوستان اون هم نه تنها رایگان بلکه صرف وقت و زمانی است که در سن دانشجویی و دانشگاه و…. جز ارزشمندترین طلاهاست. باز میگم انتقاد باید بشه که نشه پیشرفتی حاصل نمیشه.
    آقا محسن نیمه شعبان نزدیکه منتظر رادیو 26 تیر هستیماااااااا

    1. سلام سینای عزیز؛

      ممنون ازت بابت نظر خوبت و مرسی بابت یادآوری نکات قشنگی که گفتی.

      برای من انتقاد دلسوزانه خیلی ارزشمندتر از به‌به و چه‌چه کردن هستش و خدا شاهده که همیشه به کسایی که فقط توی نظراتشون گفتن “برنامه خوب بوده” ایراد گرفته‌ام که ما ازتون می‌خوایم ایرادات ما رو بهمون بگید و خودمون می‌دونیم که پر از اشکال هستیم. ما دنبال تعریف و تمجید دوستان خوبمون از رادیو نیستیم چون می‌دونیم که نقاط ضعفمون خیلی بیشتر از نقاط مثبتمونه. اما با تمام صحبتهایی که شما کردی، منش و باور من اینه که اجازه ندم کسی حرمت‌شکنی کنه و به حق اردلان و آریان عزیز که اینجا نمی‌تونن پاسخگوی نظرات باشن دست‌درازی کنه.

      منتظر انتقادات بیرحمانه و سخت هستیم اما اجازه توهین به شخصیت‌مون رو نمی‌دیم به هیچ کس. این چیزیه که از فرهنگ ایرانی و اسلامی و رسول‌اللهی و مهدوی یاد گرفته‌ایم.

      ان شا الله ۲۶ تیر در خدمتتون هستیم.

  8. سلام -فقط میخوام به دوستانی که به شیوه غیر اخلاقی انتقاد میکنن به عنوان یک دوست چند نکته رو یاد آوری کنم
    1)ساخت یک پادکست حرفه ایی واقعا کار سخت و وقتگیری است که دوستان رادیو گویا تا اینجا جهش بسیار خوبی داشتن

    2)فضای دوستانه ای که در رادیو گویا حاکم است حاکی این قضیه است که جو همکاری و هم هدف بودن و عشق وعلاقه بر نکات خیلی فنی در ضبط و … پیشی گرفته است و شنونده احساس غریب یک رادیوی کاملا حرفه ایی ولی بدون احساس رو نداره

    3)البته که ضعف هم هست ولی هرگز فراموش نکنید که این یک گروه خود جوش است و نباید لحن سخن با گروه های خودجوش لحن و خطاب دستوری باشذ

    4)همیشه بعد از گفتن مشکلات خیلی مودبانه راه حل رو هم مطرح کنیم

    5)قدر این برو بچ رو بدونین – چون تو عصری که دلسوز پیشرفت آی تی کم شده دارن تلاش میکنن –

    اضافه کنم که من هیچ کدوم از این برو بچ رو ندیدم ونمیشناسم و فقط این کار دوستان بود که دیدم

    تشکر از حوصله تون

    1. سلام مجدد،

      ۱) البته هنوز ایرادات بسیار زیادی داریم اما همیشه سعیمون بر بهتر شدن بوده.

      ۲) حقیقت همینه که مهمترین هدف ما از راه‌اندازی رادیو، همین ارتباطات صمیمانه و گرم هستش که قصد داریم با دوستان خوبمون ایجاد بشه.

      ۳) دستوری هم باشه واقعا ما ناراحت نمی‌شیم. اما دستور باید عقلانی باشه، دوستانه باشه، خیرخواهانه باشه.

      ۴) مشکل همینه که ما از نقد کردن فقط ایراد گرفتن رو بلدیم و راه حل دادن رو بلد نیستیم. چون ایراد گرفتن آسونه و راه حل دادن سخته …

      ۵) ممنون از لطفت (حسن جان).

      سربلند و سلامت باشی و مرسی که همیشه همراهمون هستی.

  9. نمی دونم به این نظر چطوری جواب بدی ولی یه خواهشی داشتم البته بگم اگه جوابت نه هست نظر رو هم تائید نکن تا نشون داده نشه.
    آقا محسن خیلی جالبه واسم چندتا جوک ، جک ، لطیفه !!!! بگی تا کمی خوش به حالمون بشه !
    ویژه برنامه است دیگه پس کارهای ویژه بکن برادر

    1. سلام سینا جان.

      ایشالا. سعی می‌کنم شاد باشه. البته دست تنها هستم و وقت کمه و منم طنزپردازی بلد نیستم.

      اما سعی می کنم خوب از آب در بیاد.

      موفق باشی و مرسی بابت نظرت

    1. آخه باید بلد باشم. من زیاد وارد نیستم توی جوک گفتن!

      اگر جوک خوب سراغ داری بفرست برام (ایمیل رادیو گویا)

  10. سلام به همگی
    چندروزی که دست رسی به اینترنت ADSL ندارم و با Dial-Up فقط به اینترنت میرم.
    در مدتی که نبودم متاسفانه نظرات خیلی خیلی چیز شدن حالا به جای چیز خودتون یک کلمه مناسب انتخاب بکنید من که براش کلمه ای نداشتم

    من واقعا از این همه نظراتی دوستانی که نظر میدن تعجب میکنم!!!!
    دوستانی باید این واقعیت قبول بکنید که تهیه یک برنامه مثل رادیو گویا که با مخاطب سروکار داره خیلی سخته. من تجربه این کارو دارم چه روزها و شبهایی نخوابیدم و تا دم صبح برای اماده سازی یک برنامه بیدار موندم.

    دوست عزیزم محسن پاک نیت تنهایی این کارو انجام میده حق بهش بدید ایشون دارند از جون مایه میزارن از کار، تفریح و… زده که بتونه یک برنامه خوبی به شما عزیزان عاشق ای تی تقدیم بکنه

    ای کاش که منزل ما تهران یا نزدیکای محسن پاک نیت بود تا برای این کار بهش کمک بکنم چه کنم که مسافت زیادی هست و من در اهواز هستم و اون طوری که دوست دارم نمیتونم بهش کمک بکنم

    خوب انشالله من سعی میکنم از همین جایی که هستم به کمک محسن بیام و یک تغییر تحولی خیلی خوب که همه شما از اون شگفت زده خواهید شد برای شما اماده بکنیم.

    محسن لطفا مطلبی که در ۲۳م تیر, ۱۳۹۰ در ۱:۰۵ ق.ظ نوشتم و این کامنت لطفا در رادیو نخون این فقط برای اطلاع بازدیدکنندگان بود

    مر30 ازت
    شاد سالم تندرست باشید

    1. سلام سینا جان.

      برنامه منتشر شد که عزیز دل. ساعت ۸ شب منتشرش کردم.

      توی صفحه اول گویا آی‌تی و بین پستهای منتشر شده، دنبال “ویژه برنامه صوتی نیمه شعبان” بگرد.

      یا اینکه به این لینک برو: https://www.gooyait.com/1390/04/26/gooyait-podcast-nime-shaban.html

      موفق باشی

  11. به نام خدا
    باعرض سلام وخسته نباشید
    من دررادیو چهاردهم ما اثری ازسوال مسابقه ندیدم .لطفا راهنمایی بفرمایید.
    اجرکم عندالله

    1. سلام رضا جان.

      اگر رادیو رو گوش داده باشید اونجا عرض کردم که تماس می‌گیریم با ۳ نفر که در مسابقه قبلی شانس برنده شدن دارند و برنده احتمالا از بین همین ۳ نفر خواهد بود (یا اینکه برنده‌ای نخواهیم داشت.)

      در واقع رادیوی چهاردهم سؤال مستقل نداشت و همون سؤال رادیوی ۱۲ هنوز هم پا بر جاست و کسی پیدا نشده که جوابش رو درست و درمون ارسال کنه.

      سربلند باشید.

      اسعد الله ایامکم

  12. سلام محسن جان،
    لطف کنید رادیو رو که میزارید برای دانلود اسمشون رو به ترتیب رادیو گویا 13 و 14 و مثل این ها بزارید. چون من توی گوشیم میریزم و سر فرصت گوش میدم پشت سر هم نمیاد و باید دنبالش بگردم.
    با تشکر. موفق باشید.

    1. سلام الیاس عزیز.

      ما این کار رو انجام می‌دیم. همیشه رادیو رو با اسامی به این حالت (radio-gooya-14) منتشر می‌کنیم و آپلود می‌کنیم.

      اما برنامه‌نویسی سایت آپلود ما (یعنی سایت گویا آپ) طوری هستش که خودش به فایلها اسم می‌ده و ما نمی تونیم اسم انتخاب کنیم برای فایلها و فایلی رو که با اسم انتخابی خودمون آپلود می‌کنیم توی سایت با اسمی که خود سایت انتخاب می‌کنه (یه ترکیب عددی) ذخیره می‌شه.

      به همین خاطر زحمت تغییر نام بر عهده شماست و خودتون باید فایلها رو پس از دریافت تغییر نام بدید.

      سربلند باشی.

    1. سلام محمدرضا جان.

      مرسی ازت.

      موفق باشی

  13. سلام.اهنگ برنامتون مثل برنامه نود شده.هم سبک حرف زدنتون هم اهنگتون.لطفا استایلتون رو تغییر بدین

    1. سلام آقا رضای گل گلاب.

      رضا جان. آیا شما برنامه رو کامل گوش دادی و این نظرت در مورد کل برنامه است؟

      چون ما ۱ ساعت برنامه داریم. فقط بخش اخبارمون (کمتر از ۱۰ دقیقه) حالتش و آهنگش شبیه اخبار برنامه نود هستش.

      در ضمن برنامه ما کاملا متنوع هستش و هر برنامه موسیقی‌هاش و تیزرهاش و محتواش و نوع اجراش و … با برنامه‌های قبلی فرق داره. من نمی‌دونم شما چه توقعی دارید و چه نوع تغییری مد نظرتونه چون ما تا به حال ۲ برنامه شبیه به هم هم نداشته‌ایم.

      ممنون می‌شم اگر توضیحات دقیقتر و کامل‌تری بدی بهمون تا بتونیم خواست شما رو فراهم کنیم.

      سربلند باشی

  14. سلام به دوستان
    خسته نباشید.
    ۱٫ بخش اخبار بعد از نظرات جالب بود، یه لحظه احساس کردم، مزدک میرزایی داره اخبار ۹۰ رو میگه که من خوشم اومد.
    ۲٫ دستتون درد نکنه، اما ۵۳ دقیقه طولانیه، موسیقی ها فکر کنم بتونه کمی کوتاه تر باشه، البته این نظر شخصیه، شاید بعضی ها حتی دوست داشته باشند، موسیقی بیشتر هم بشه! راستی اگه بخش ها رو بشه جدا جدا هم گوش داد، خوبه به نظرم
    ۳٫ همچنان معتقدم، اخبار داخلی کمرنگ هست و باید بیشتر بشه …. مخصوصا مباحث مربوط به اینترنت و مخابرات. البته خوشبختانه وارد اخبار مربوط به وب فارسی شده اید.
    ۴٫ در مورد مجله بایت و کلیک هم به نظرم یه بررسی بکنید، ببینید ذکر تیتر وار عناوین آنها آیا لزومی دارد یا نه …مثلا این قصیه می تواند تغییر کند به حالتی که فقط یک مطلب خوب از ان مجله ذکر شود و به جای دو مجله دایره وسیع تری را شامل شود، از هفته نامه های آی تی گرفته تا ماهنامه ها در زمینه مخابرات، شبکه ، رایانه و …
    ان شالله بزودی از شما برنامه تصویری ببینیم دیگه
    خوش باشید

    1. سلام آقای کشاورزی بزرگوار؛

      ممنون بابت تشریف فرمایی‌تون. باعث افتخار ماست که نظر شما رو اینجا می‌بینیم. برای پایگاه خبری خوبتون هم آرزوی موفقیت داریم.

      ۱) برای خود من هم بخش اخباری که آریان و اردلان عزیز زحمتش رو می‌کشن خیلی جذابه.

      ۲) تا امروز درخواستای زیادی داشتیم که زمان رادیو رو بیشتر کنیم اما منم با نظر شما موافقم. پادکست اگر مختصر و مفیدتر باشه بهتره. در مورد جدا کردن بخشها یه طرح فوق‌العاده ناب که در وب فارسی نظیر نداره ارائه کردیم که متأسفانه طراح قالب حرکت غیرحرفه‌ای کردن و بدقولی کردن و ما هم باهاشون قطع ارتباط کردیم. اگر اون طرح اجرا می‌شد مطمئنم باب جدیدی در طراحی قالب توی کشور باز می شد. اما نهایتا ممکنه به این تصمیم برسیم که توی همین قالب فعلی فایلها رو جدا جدا بذاریم برای دانلود که هر کسی هر بخشی رو دوست داشت دانلود کنه. در مورد موسیقی هم، این رادیو اینطور بود. رادیوهای قبلی موسیقی کمتر بوده. البته نظرات مثبت در مورد موسیقی زیاد داشتیم در رادیو ۱۴ ام.

      ۳) بله. منم این مورد رو با اردلان و آریان عزیز مطرح کرده‌ام چون خودم خیلی به اخبار داخلی علاقه‌مند هستم و معتقدم باید از آی‌تی کشورمون باخبر باشیم. ان شا الله در رادیو های بعد حداقل ۱ سوم از اخبار رو به اخبار داخل اختصاص خواهند داد دوستان خوبمون.

      ۴) آریان برای اون بخش چند تا ایده داره. من هنوز نمی دونم چیکار می‌خواد بکنه. ولی همین مطلبی رو که شما فرمودید هم بسیار نظر خوبیه. باید منتظر بمونیم ببینیم آریان جان چه می‌کنه.

      در مورد برنامه تصویری هم داریم روش کار می کنیم و ان شا الله اتفاقات خوبی بیفته.

      بی نهایت ممنون بابت نظر عالی‌تون. قریب به اتفاق مطالبی که فرمودید رو ما هم باهاش موافقیم و براش برنامه‌هایی داریم و به نظرم انتقادات و پیشنهاداتتون خیلی مفید بود.

      سربلند باشید

  15. سلام من اولین باری بودم که رادیوتونو گوش میدادم، راستش انتظار کارای به این قویی رو نداشتم، خیلی جالب و عالی بود. خداقوت
    راستی برنامه نیمه شعبانتون چی شد
    ما هر روز به سایتتون سر میزنیم ولی هیچی پیدا نمیکنیم
    راستی اگه آخر هر برنامه تون تاریخ انتشار برنامه بعد(حدوداً) رو بگید خیلی عالی تر و منسجم تر میشه!
    یه چیز دیگه اینکه ولم موزیک خیلی بیشتر از ولم صداتونه یک فکری واسش کنید چون شن.نده خیلی اذیت میشه!
    با تشکر

    1. باید عذرخواهی کنم، چون لینک ویژه برنامه نیمه شعبان رو پیدا کردم…
      با تشکر

    2. سلام آقای رحمان زاده عزیز؛

      خوشحالیم که از برنامه راضی بودید و از اینکه دوست جدیدی پیدا کردیم خدا رو شکر می کنیم.

      در مورد تاریخ برنامه چون روال انتشار (هر ۲ هفته یک بار) مشخصه گفته نمی‌شه. اما پیشنهاد خوبیه. از این به بعد ان شا الله این کار رو انجام می‌دیم. شما باید دو شنبه هفته آتی (۳ مرداد) منتظر رادیو پانزدهم باشید.

      در مورد موزیک اگر نظرات سایر رو بخونید ممنون می‌شم. بله. این اشکال وجود داشته و سعی می‌کنیم مرتفعش کنیم.

      یک پیشنهاد: برنامه‌های قبلی رو هم حتما گوش بدید چون هر برنامه ما با برنامه‌های دیگه تا حد زیادی متفاوته و ممکنه چیزهای جالبی توی رادیوهای قبلی به گوشتون بخوره.

      مرسی از شما و نظری که دادید.

      یا حق.

    3. شما لطف دارین نظر لطفتونه، حتما برنامه بعدتونو دقیقتر از این برنامه گوش میدم ایشالا برنامه های جالبتری هم در آینده داشته باشید…
      راستی یه سوال میشه از رادیوتون توی سایتم لینک بزارم؟

    4. راستی چرا برنامه هاتونو بصورت فایل زیپ یا rar قرار نمیدین؟

    5. سلام مجدد.

      ان شا الله.

      بله می‌شه.

    6. آقای رحمان‌زاده بزرگوار، فایل‌های رادیو گویا از نوع MP3 هستند که خودشون تا حد ممکن فشرده شده‌ان و اگر شما امتحان بکنید Compression Ratio فایل‌های MP3 تقریبا ۹۷ یا ۹۸ درصد هستش.

      به این معنا که فایل MP3 ای که زیپ بشه، ۹۷ درصد حجم اولیه، حجم داره و مثلا یه فایل ۲۰ مگی تقریبا ۱۹٫۵ مگ می شه و خب این یعنی زیپ کردن این فایلها فایده‌ای نداره.

      اما باید به فکر راه مناسبی برای کمتر کردن حجم رادیو باشیم که به نظر ما یه راه خوب اینه که هر بخش رو جداگانه برای دانلود قرار بدیم و هر کسی هر بخشی رو که دوست داشت دانلود بکنه.

      در هر حال، مرسی بابت پیشنهادتون.

      شاد باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *