دانلود راحت تنها با یک کلیک

  • 1390/5/2
  • حدیث دلبرد
  • 0

Flashgot افزونه ای است که پس از نصب بر روی Firefox  به شما اجازه می دهد یک Link، تعدادی از Linkها و یا تمام Linkهای موجود در یک صفحه وب را بر روی کامپیوترتان ذخیره نمایید.

علاوه بر این امکان دانلود Linkهای مورد نظرتان را توسط هر یک از Download Manager  های دلخواهتان، بدون Copy و Past کردن آدرس Linkبه صورت مستقیم و ساده، و با سرعت بالا برایتان فراهم می کند.

قطعا Flashgot یکی از بهترین افزونه ها برای دانلود فیلم از سایت Youtube  است. چون پس از شروع پخش فیلم در سایت با زدن کلید های ترکیبی Ctrl+F7  یا با کلیک کردن بر آیکن نگاتیو کوچک پایین صفحه تمام لینک فیلم های در حال پخش در صفحه یا Tab فعال Firefox شروع به دانلود شدن می کنند.

در صورتی هم که در یک صفحه وب تعدادی عکس،  فیلم و آهنگ  وجود داشته باشد که شما خواهان دانلود شدن تمامی یا تعدادی از آنها را باشید کافی است بر روی صفحه کلیک راست کرده و گزینه Flashgot Tabs  را انتخاب نمایید یا با استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift+Ctrl+F3 تمامی فایل های موجود در Tab فعال را مشاهده کنید و با انتخاب گزینه های مورد نظرتان تمامی آنها را با Download Manager  مورد نظرتان یا خود Firefox  دانلود می کنید.

سایت سازنده افزونه FlashGot

برای دریافت افزونه از اینجا اقدام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *