راديو گويا، برنامه پانزدهم – آقاي خاص‌ در دنياي فناوري اطلاعات !!!

  • 1390/5/3
  • محسن پاك نيت
  • 146

 

پانزدهمین برنامه رادیو گویا با عنوان «آقای خاص در دنیای فناوری اطلاعات !!!» و با مروری بر مهمترین اخبار دنياي فناوري اطلاعات در دو هفته گذشته، منتشر شد که شما را به شنیدن این برنامه دعوت می‌کنیم. در این برنامه، اسامی و نظر برخي از دوستانی که به برنامه رادیو گویا چهاردهم توجه نشان داده بودند مطرح خواهد شد.

 

نکته مهم: از این به بعد می توانید با آدرس ایمیل جدید و اختصاصی رادیو گویا در تماس باشید و نظرات، پیشنهادات، انتقادات، نمونه کارها، درخواست همکاری و هر آنچه که دوست دارید را برای ما به آدرس الکترونیکی radio@gooyait.com ارسال نمایید و منتظر پاسخ از سمت ما باشید.

 

تیزر + سلام: (دانلود)

تیزر رادیو گویا پانزدهم با عنوان “این اخطار را جدی بگیرید” را از دست ندهید !!!

 

نظرات کاربران: (دانلود)

کاربران به رادیو گویای قبلی چه نظراتی داده‌اند؟

 

بخش اخبار فناوری اطلاعات: (دانلود)

(این بخش را در رادیو می‌توانید بشنوید و لینک اخبار نیز در چند روز آینده به این متن اضافه خواهد شد تا همانند گذشته رعایت امانت و حق معنوی انتشاردهندگان اخبار انجام شود)

 

مصاحبه با آقایان شایان شلیله و محسن ملایری در خصوص چهارمین جشنواره آنلاین وب‌سایتهای ایران: (دانلود)

در اولین برنامه از سلسله برنامه‌های “از جشنواره آنلاین وب ایران چه خبر؟” صحبتهایی پیرامون چرایی و چگونگی این جشنواره با دبیر پیشین جشنواره (آقای شایان شلیله) و دبیر فعلی آن (آقای محسن ملایری) داشته‌ایم که شما را به شنیدن آن دعوت می‌کنیم.

 

مصاحبه با آقای صادق جم در مورد نقاط مثبت و منفی جشنواره وب ایران: (دانلود)

بناست که از این به بعد، در هر برنامه آقای صادق جم، صحبتهایی در مورد جشنواره وب ایران، علی الخصوص جشنواره چهارم که بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد برای ما داشته باشند. شما را به شنیدن اولین مصاحبه رادیو گویا با ایشان دعوت می‌کنیم.

 

معرفی تلفن همراه: (دانلود)

در بخش معرفی تلفن همراه، گوشی آندروئیدی Sony Ericsson X-Peria X10i را به همراه امکانات و مشخصات آن برای شما معرفی خواهیم کرد و به شدت از این گوشی انتقاد می‌شود!!!

 

بخش مجلات، روزنامه‌ها و نشریات فناوری اطلاعات: (دانلود)

در این بخش، سر تیتر مهم‌ترین مطالب و اخبار و مقالات چاپ شده در نشریات برتر حوزه فناوری اطلاعات را برای شما تشریح خواهیم کرد. در این برنامه به بررسی مطالب موجود در ضمیمه بایت روزنامه خراسان و  ضمیمه کلیک روزنامه جام جم خواهیم پرداخت.

 

معرفی وب‌سایت: (دانلود)

در بخش معرفی وب‌سایت آموزشی فناوری اطلاعات در برنامه رادیو گویا پانزدهم، به معرفی وب‌سایت ایران‌هکس خواهیم پرداخت. این وب‌سایت یک مرجع آموزشی طراحی وب و گرافیک می‌باشد که در آن می‌توانید آموزشهای متنوعی را در زمینه‌های مختلف گرافیک، مولتی‌مدیا و طراحی وب بیابید و پاسخ سوالات خود در این زمینه را از مدیران وب‌سایت دریافت نمایید.

 

خداحافظی + آهنگ خاص از علی اصحابی: (دانلود)

تیزر پایانی رادیو گویا پانزدهم، آهنگ خاص از آلبوم خاص به خوانندگی علی اصحابی است که شما را به شنیدن این آهنگ زیبا دعوت می‌کنیم.

 

همکاری با رادیو گویا:

دوستان و هواداران پادکست مجله اینترنتی گویا آی‌تی (رادیو گویا) که دوست دارند با رادیو گویا همکاری نمایند می‌توانند یک یا چند مورد زیر و یا زمینه‌های دیگر همکاری را با ما از طریق ایمیل radio@gooyait.com در میان بگذارند.

1) تهیه متن اخبار داخلی (متنی)

2) ترجمه خبرهای خارجی (متنی)

3) بخش معرفی و نقد گوشی تلفن همراه (صوتی)

4) بخش مطالب موجود در مجلات و نشریات آی‌تی (صوتی)

5) ضبط گویا نیوز (صوتی)

6) معرفی و نقد بازی (صوتی)

7) معرفی اپلیکیشن‌های موبایل (صوتی + متنی)

8 ) ارائه ایده برای تیزر رادیو (متنی و صوتی)

9) نویسندگی برای مجریان برنامه (متنی)

10) ارسال موسیقی‌های بدون کلام جذاب برای استفاده در رادیو (صوتی)

 

مدت زمان برنامه: 1 ساعت و 6 دقیقه و 3 ثانیه

مجریان این برنامه: آريان صادقي، اردلان آزرمگین و محسن پاك نيت

 

امیدواریم از این برنامه راضی باشید. لطفا نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 146 دیدگاه
    1. هنوز آپلودها تموم نشده !!! تازه من ساعت ۵ کلاس هم دارم که مطمئنم حداقل ۱ ساعت دیر می رسم به کلاسم … کمی صبر کنید لطفا.

    1. بله. ولی من زیاد درگیرش نمی‌شم. تصحیح ضمه و کسره‌اش با شما .

  1. سلام
    آقا محسن شعری که در اول رادیو خوندید واقعا عالی و زیبا بود.کارتان عالی و مناسب هست. ازتون تشکر و یه خسته نباشید حسابی میگم.

    1. سلام محسن عزیز.

      شاعرش نمی‌دونم کی بوده اما آقا سینا برامون فرستادنش. توی نظرات رادیو چهاردهم گفتن که این شعر رو بخونیم. پس باید از ایشون تشکر کرد.

      ممنون ازتون. مرسی که در کنارمون هستید.

  2. با سلام به شما!
    من نمی خوام این جا بیام و مثل بعضی دوستان انتقادهای تند بکنم. این دوستانی که این جوری انتقاد می کنند خودشون نمی دونن درست کردن یه برنامه مثل برنامه شما چه قدر زحمت داره. مخصوصا که شما این برنامه رو مفت و مجانی در اختیار ما قرار می دید و حمایت مالی چندانی هم احتمالا نمی شید. این رادیوگویا تا همین جا هم که اومده روی حساب تلاش و زحمت های خالصانه دوستان بوده. اگرنه کمتر کسی پیدا می شه که این همه زحمت رو مفت و مجانی بکشه!
    در مورد رادیوهاتون به نظر من مشکل اصلی وقت زیادش هست. حقیقتا قسمت های زیادی از همین رادیو قابل حذف بودند. مخصوصا قسمت خداحافظی که دو سه دقیقه طول کشید! قسمت مصاحبه با جناب شلیله هم که داشتم دیوونه می شدم! نصف حرف های ایشون خارج بحث بود! بعد از دو سه دقیقه می خواستم مانیتور رو بشکونم! ایشون می تونستن سریعا بحث رو جمع کنند و ان قدر توضیحات اضافه ندن. در مورد قسمت اخبار هم توضیحات خیلی خوب بود. ولی به نظر من تون صدای بعضی از دوستان گاهی اوقات نسبت به آقای پاک نیت پایین تر می یاد و یه جورایی بی حال به نظر می رسه!! البته صدای دوستان خیلی عالیه. ولی یه خورده سر حال تر و بلندتر باشه بهتره. چون این جوری آدم خوابش می گیره. در مورد اهمیت به نظر کاربران هم که بیان شد باید بگم همین که شما جناب پاک نیت این جا جواب دوستان رو می دید یعنی نهایت اهمیت و توجه به کاربران!! بنابراین به نظر من اگه شما از بین نظرات مثلا 10 یا 15 نظر رو انتخاب کنید و توی بخش اول رادیو مطرح کنید خیلی بهتر می شه. حالا مثلا توی رادیوگویای بعدی بگید آقا احمدرضا چنین گفت و چنین شد… من که از جام نمی پرم! چون کار خاصی نکردم! اهمیت به کاربران نباید این جوری باشه که 10 دقیقه زمان ببره.
    این نظرات من بود. به هر حال شما خودتون بعد از 15 سری کار کردن الآن تجربه خوبی دارید. پس هر جور که صلاح می دونید عمل کنید.
    موفق باشید.

    1. سلام احمدرضا جان.

      انتقاد تند ایرادی نداره. اتفاقا ما دوست داریم بی‌رحمانه نقد بشیم.

      احمدرضای عزیز، بعضی از بخشها ممکنه برای شما خوشایند نباشه اما دیگران دوستش داشته باشن. به همین خاطر ما رادیو رو چند تکه کردیم که هر فردی فقط اون بخشهایی رو که دوست داره دانلود کنه و گوش بده. اگر اون طراحی قالبی که می‌خواستیم انجام می‌شد که دیگه عالی بود. اما نشد دیگه.

      به هر حال ممنون بابت نظرات خوبت و ممنون که راهنماییمون می‌کنی و برای رادیوی خودت ارزش قائلی.

      سربلند باشی

  3. آقا محسن محتوا خوب بود
    میتونست کمی بهتر باشه.
    اینجوری که من احساس کردم رادیو این بود که چندتا تیکه بهم وصل شدن !
    میدونم همین طور هم هست ولی دفعات قبل با کمی زیرکی بیشتر این تیکه ها رو بهم می چسبوندید ولی خلاصه احساسم احساسم به این قسمت خوب نیست ولی در کل واقعا گل کاشتی برای محتوا

    1. بله سینا جان. رادیو رو به صورت چند تیکه مجزا ضبط می‌کنیم و به هم می‌چسبونیم. به علت کمبود وقت دیگه نشد روی این رادیو ریزه‌کاری‌ها رو رعایت کنم. در هر حال شرمنده اگر نتونستیم رضایتت رو جلب کنیم. ان شا الله دفعات بعد بهتر باشیم.

      مرسی ازت

  4. با سپاس فراوون به شما دوستان عزیزم که زحمت می کشید
    آهنگ هم قابل شما رو نداشت امیدوارم خوشتون اومده باشه همیشه شاد باشید وو و پر وقت آخه جدیداً هممون وقت کم میاریم

    موفق باشی رادیو گویا

    1. مرسی ازت zoopier عزیز.

      لطف کردی. بازم از این کارا بکن.

      سربلند باشی زوپیر

    2. مرسی مرسی محسن جان و ممنونم رادیو گویا

  5. سلام
    خسته نباشید
    برنامه خوب بود اون اصول ساخت خوب رعایت شده بود…. سواش یواش حتی میتونید با پاکدست های خارجی هم رقابت بکنید.
    اما از خبر ها خوشم نیومد چرا که اگر خبری 2 بار ببینیم یا بشنوم برام عادی میشه و اون جذابیتی خودش از دست میده.
    دو هفته نامه کلیک و بایت من فکر میکنم از اونها خببر نخونید بهتره چرا که در دنیایی فن اوری این قدر مطلب هست که میشه به جای اونها معرفی کرد.
    میشه به جای اون معرفی اپلیکیشن ها اسمارت فون،تبلت،پی سی و یا مک معرفی کرد.
    اگر امکانش هست هم کسانی که تبلت های سامسونگ و اپل دارند یک مقایسه کاربری بین این دو شرکت بگید.

    گوشی:
    محسن مثل اینکه گوشی بهت انداختن(خنده)
    برای خرید گوشی تکنیکی خودم همیشه استفاده میکنم که:
    1-علکی گرون بهن نندازند
    2-بنجول و تقلبی نباشه
    3-کارکرده و تعمیر نرفته باشه
    4-قدرت سخت افزاری مناسب با هزینه ای که دارم میدم داشته باشه
    5-سیستم عامل که یا Android یا IOS
    6-اپلیکیشن مناسب و فراوان
    7-بسته های بروز رسانه شرکت سازنده
    8-در دسترس بودن قطعات سخت افزار و جانبی در صورت خراب شدن
    و….
    9-تحقیق کامل از تمامی منابع انگلیسی،فارسی
    10-نظرات کاربران رجوع به وب سایت دیجی کالا
    11-و به خصوص کسانی که این گوشی دارند
    12-و دوستان خوبم که تعمیر کار گوشی هستند
    13- بحث پرس جو در بازار برای امار بیشترین نوع گوشی که برای تعمییر زیر دست تعمیر کار میره
    14-در اخر زمانی گوشی میگرم که یا دست دوم اما در حد نو یا نو باشه که دیگه توان خریدش داشته باشم

    اینم از این

    من در مورد مسابقه و شرکت در تیم همکاری هیچ ایمیلی از طرف شما دریافت نکردم. دوباره بفرستید

    با تشکر

    1. سلام ناصر جان.

      خبرهای رادیو گویا چون ۲ هفته یکبار هستش، به درد افرادی می خوره که زیاد اخبار رو دنبال نمی کنن. حقیقت اینه که ما فرصت اینکه فاصله بین برنامه ها رو کم کنیم رو هم نداریم و این مشکل رو نیم تونیم فکری براش بکنیم.

      معرفی اپلیکیشن نیاز به یه نفر داره که مطلبش رو برامون بنویسه و بفرسته و یا اینکه خودش گوینده اون بخش باشه. اگر فردی پیدا بشه که این کارو انجام بده این بخش رو هم اضافه می کنیم چون ما نه تخصصش رو داریم و نه وقتش رو.

      ایمیل رو دریافت نکردی چون هنوز برات نفرستادمش! البته برای اون ۲ بزرگوار دیگه هم نفرستاده‌ام. توی رادیو هم گفتم که ان شا الله خبر می دیم به این دوستان. منتظر باش گل پسر.

      موفق باشی و مرسی ازت.

  6. سلام
    ممنونم که به نظراتی که خدمتتون عرض کردم توجه کردید. واقعا این رادیو رادیویی خاص بود خیلی ترکوندین. خب بریم سر صحبت های خودمون محسن جان چی شد X10 خریدی!؟ اصلا من نمیدونم چرا رفتی سمت Sony Ericsson ؟! اونم کسی که تجربه کار با سامسونگ رو داشته؟! اما یه نکته ای بود که من توی بخش موبایل توی صحبت هات شنیدم گفتی پورت ۳۵mm که اگه درست شنیده باشم (چند بار این تیکه رو برگردوندم عقب!) سوتی دادی محسن جان چون درستش ۳٫۵mm هست اگه هم که نه من اشتباه میکنم پیشاپیش ببخشید.
    در بخش ضمیمه بایت خدا کنه این نسل ۴ بیاد که بابا پدر ما رو در آوردن از بس که کمبود فناوری داریم!!!
    در بخش ضمیمه کلیک هم سایت www.websitevaluebot.com سایت خوبی هست براساس گفته های این سایت درآمد روزانه گویاآی تی ۸۸$ هست که خوبه
    در بخش معرفی سایت، سایت هکس رو سر میزنم با این همه تعریفی که کردید امیدوارم بتونم مشکلاتم رو برطرف کنم و آموزش های دلخواهم رو اونجا پیدا کنم
    ۲ بخش مصاحبه رو گوش نکردم، گوش که کردم اگه نکته ای بود بهت میگم

    1. سلام آقا سید.

      خواهش می‌شه. بله. سه و نیم میلی‌متری باید می‌گفتم. ایراد از من بوده. پوزش می خوام.

      مرسی ازت بابت نظر و ممنون که باهامون هستی و کمک می کنی به پیشرفت رادیو.

      موفق باشی

    2. خواهش میکنم کاری نکردم که رادیو گویا مال خودمونه 😉

    3. بله خب. خدا منکرین این قضیه رو هدایت کنه! معلومه که رادیو مال خود خود خودمونه. مال همه‌ی بر و بچه‌های گویا آی‌تی ایه.

  7. سلام با این که باتاخیر بود ولی خیلی جالب بود
    این قسمت قسمت کردن هم خیلی خوب بود من یکی که استقبال کردم
    این گوشیه حالا چش بود؟؟مشکلی نداشت که تازه شما که فقط از قابش خوشت اومده بود بقیش که مهم نیست 🙂
    راستی اون شعره اول هم طوفانی بود دمتون جهنمی

    1. سلام احمد عزیز.

      بابا به خدا این گوشیه کشته منو. خواستم بفروشمش دیدم ۱۵۰ تومن ضرر می کنم. گفتم صبر کنم تا آپدیتش بیاد، اگر درست نشد بعد می فروشم و می‌رم سراغ سامسونگ.

      شعر رو هم آقا سینا برامون فرستاده بود. از ایشون باید تشکر کنید.

      مرسی ازت.

  8. ببخشید محسن جان ولی اندروید 2.1 اسمش اکلیر هست و 2.2 اسمش فرویو هست در ضمن الان 2.3 هست ولی برای خاورمیانه نیست ولی میتونی دانلود کنی و فلش کنی و در مورد هنگ هم فکر کنم با فرمت هم حل بشه در ضمن یه کاستوم رام نصب کن خیلی بهتره در ضمن تو این قیمت اخه چرا رفتی این گوشی رو گرفتی میتونستی موتورولا دیفای یا نکسوس وان بگیری ولی میگم بفروش سامسونگ گالاکسی اس بگیر

    1. بله. این هم از سوتی دوم. معلومه که تندتند و بی دقت ضبط شده ها !!! آخه کلاسم دیر شده بود. البته منتظرم خود شرکت آپدیت جدید رو بده. بعد اگر نشد کاستوم نصب می کنم اگر نشد که می فروشمش با تمام ضرری که داره.

      گالاکسی اس دیگه الآن برام سنگینه چون اینو با ضرر زیادی باید بفروشم. حالا ببینیم تا چه شود.

      مرسی ازت. اگر قرار به کاستوم رام نصب کردن شد از راهنماییت کمکیم گیرم چون تا حالا انجامش نداده‌ام.

  9. سلام
    ضمن تشکر از زحماتی که برای تولید محتوای پادکست می کشید چند تا پیشنهاد دارم :
    ١-زمان برنامه های رادیویی را کوتاه تر و مفید تر کنید.
    ٢-مصاحبه و هر نوع محاوره را شما مدیریت کنید تا خروجی جهتمند باشد.
    ٣-مطالب را با توصیف شنیداری بهتری بیان فرمایید زیرا از نظر متن شما توان نوشتن و حرف زدن به نحوی که تصویر در ذهن شنونده ایجاد کند را دارید.
    ۴-جسارتاً به نظر بنده بررسی سخت افزار و به خصوص ابزارهایی که ماهیت اصلی آنها تصویری است در رادیو مفید نیست مگر آنکه کسی قبلاً آشنایی کافی داشته باشد و صرفاً به دنبال مزایا و معایب باشد.
    ۵-روی فرمت صوتی aac فکر کنید باورش شاید سخت باشد اما این فرمت به طرز شگفت اوری فشرده است و الان هم اغلب ابزارها این فرمت را حمایت می کنند.
    ۶-از یک پلاگین پخش محتوا استفاده کنید که امکان شنیدن رادیو با پرش به نقطه دیگر را با بافر کردن حمایت کند. افزونه های زیادی برای مدیا در وردپرس و سایر cms هاوجود دارد..

    باز هم بابت زحمات شما تشکر
    شاد باشید

    1. سلام آقای بخششی بزرگوار

      ممنون از اینکه لطف می کنید و بهمون سر می‌زنید و بیشتر ممنون از اینکه اشکالات کارمون رو بهمون گوشزد می‌کنید و پیشنهاد و انتقاد ارائه می دید.

      ۱) کوتاهتر شدن زمان رو خودمون هم مایلیم رخ بده. اما در مورد مفیدتر شدن رادیو، باید بدونیم چه راهکارهایی برای مفیدتر شدنش وجود داره (یعنی باید شما و دوستان دیگه پیشنهاداتی بدید تا بدونیم چه چیزهایی رو تمایل دارید توی رادیو بشنوید و چه محتوایی رو مفید می‌دونید)

      ۲) در مورد مصاحبه‌ها درست می فرمایید و البته در اغلب مصاحبه‌هایی که تا حالا داشتیم همینطوری بوده که من چند تا سؤال مطرح می‌کردم و مصاحبه شونده پاسخ می‌داده. در مورد این مصاحبه اخیر، ما مایل بودیم در اولین قسمت از سلسله برنامه های در مورد جشنواره وب، دبیر جشنواره در موردش توضیحاتی بده و در جلسات بعد ان شا الله حسابی بحث رو چالشی می‌کنیم.

      ۳) لطفا برام مثالی بزنید. البته من سعیم بر اینه که محتوا رو خوب بیان کنم اما چون متن نوشته شده از قبل نداریم و فی‌البداهه صحبت می‌کنم ممکنه خوب لغات رو کنار هم نچینم. اگر نویسنده داشته باشیم اوضاع به مراتب بهتر می‌شه. باز هم اگر مقدور باشه براتون با مثال برام بگید عالی می شه.

      ۴) در مورد گوشی موبایل نظر ما بر این بوده که مشخصات فنی و بررسی تخصصی گوشی که در صدها وب‌سایت فارسی و غیر فارسی زبان موجوده. ما می خوایم تجربیات کار با گوشی تلفن همراه رو از زبان کسی که این گوشی رو داشته بشنویم و ببینیم گوشی در عمل و نه روی کاغذ چطوری بوده. مثلا این جریان هنگ کردن این گوشی و عمر بسیار ضعیف باطریش رو توی هیچ سایتی من پیدا نکردم ولی اگر کسی بود که این اشکالات رو در کار کردن با گوشی متوجه شده بود و برای ما می‌گفت خیلی خوب یم‌شد. به هر حال اگر کاربران به این نتیجه برسن که این بخش مفید نیست حذفش می کنیم. (در آینده نزدیک یک نظر سنجی جامع در مورد رادیو برگزار خواهیم کرد ان شا الله.)

      ۵) حتما. به چشم. مرسی ازتون.

      ۶) این مورد رو باید با آقای حسین میری مدیر وب‌سایت مطرح کنیم. شما اگر افزونه خاصی می شماسید لطفا بهمون معرفیش کنید تا ما به ایشون در موردش بگیم و امتحانش کنیم.

      بی نهایت خوشحالیم که شما رو اینجا می‌بینیم و امیدواریم کیفیت برنامه‌هامون بالاتر بره تا از حضور و دانش شما در کنار خودمون استفاده کنیم و شما رو از خودمون دلسرد نکنیم.

      شاد باشید و سلامت.

    2. سلام
      ببینید اگر یک برنامه رادیویی و به خصوص یک گزارش فوتبال را بشنوید این حرف من روشن میشه
      قابل بیان نیست اما اینکه شما با صدا بتونی تصویرسازی کنی کار هنرمندانه ای است.
      یکبار یک برنامه رادیوی را خوب گوش بدید منظور من را متوجه خواهید شد
      یکبار هم برنامه خودتان را گوش بدید کاملاً تفاوت را حس خواهید کرد
      ربطی به امکانات نداره بلکه باید نوع بیان را تغییر دهید.

    3. به چشم آقای بخششی بزرگوار. ما داریم تمام تلاشمون رو می کنیم. اما باز هم سعی می کنیم بیشترش کنیم. مرسی بابت نظر خوبتون.

  10. بقیه نظرشون فرق داره بامن انگار . ولی شاید این حسی که من دارم به به خاطر اینه که انتشارش طولانی شد و انتظار من یک هو رفت بالا

    1. خب هر کسی نظری داره سینا جان.

      وقت و وقت و وقت … روز به روز وقت ما داره کمتر می‌شه و سطح انتظارات کاربرانمون بالاتر می ره. به کمک نیاز داریم به شدت! البته به خاطر دیر منتشر شدن رادیو نباید انتظار شما بالا بره چون تأخیر در انتشار به خاطر کمبود وقته نه به این خاطر که می خوایم محتوا رو بیشتر کنیم.

      به نظرم باید دوستان دیگه بیان کمک کنن برای بخشهای جدیدتر که کیفیت رادیو بهتر بشه.

  11. رادیو روز به روز بهتر میشه ، موفق و سربلند باشید ، نمایشگاه رسانه دیجیتال حضور دارید ؟؟؟ ببینیمتون …!

    1. سلام آقای نراقی عزیز

      این نمایشگاه چه زمانی هستش؟

      مگه تازه برگزار نشده بود توی تیر ماه؟

      یه سری اطلاعات بهم می‌دین لطفا؟

    2. سلامی دوباره ، نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال از ۱ خرداد تا ۳۱ مرداد نرم افزار ها و یا وب سایت ها را دریافت می کند و بعد وارد جشنواره می شوید ، برای غرفه گرفتن هم باید وب سایت شما در وب سایت ساماندهی ثبت شده باشد ، من خودم در اینترنت تا حالا شرکت نکردم و فقط با شرکت به نرم افزار ها می رفتیم ، ولی برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید …! www.dmf.ir

    3. خب. پس فعلا زمان ثبت نام هستش و برگزاری تاریخش دقیق معلوم نیست.

      زنده باشم و زمان داشته باشم میام ان شا الله.

    1. سلام اسماعیل جان.

      مرسی بابت لطفت. انتقاد، پیشنهاد، و … نداری برامون؟

  12. روئیت هلال ماه رخ دوست تجــــلی گر پاکی هاسـت

    ماه خدا در پیش روی ماست بیاید تا در این دریای بیکران الهی روح خود را در این دریا جلا دهیمـ

    از دور صدای ربنا می آید
    آوای خوش خدا خدا مب آید
    گویند که درهای بهشت باز کنید
    مهمان خدا سوی خدا می آید

    التــماس دعــــا…

    1. مرسی بابت این نظر عالی. محتاجیم به دعا آقای رحمان‌زاده عزیز.

  13. سلام
    یک پیشنهاد برای رادیو گویا ، برای معرفی وبسایت ها ، یک بخش در سایت ایجاد کنید و مثلا ۱۰ سایت را برای معرفی بگذارید و توسط یک پلاگین امتیاز دهی ، بگذارید که بازدیدکنندگان بهترین را انتخاب کنند

    1. سلام آقا مسعود نازنین.

      این مورد بسیار خوبه و باید انجامش بدیم. در آینده ان شا الله اینو پیاده سازی می کنیم.

      موفق باشید و مرسی

  14. سلام

    آیا شما وب سایتهای علمی مثل وب سایت ما را که به دانش و فناوری فضایی و نجوم می پردازد هم خواهید پرداخت. مخصوصا اینکه ما هم رادیو دانش فضایی خودمان را راه انداخته ایم

    1. سلام دانش فضایی عزیز.

      ما می‌تونیم رادیوتون رو معرفی بکنیم. بهتون تبریک می‌گم بابت راه‌اندازیش. موفق و سربلند باشید.

    2. خیلی از لطفتون ممنونم. امیدوارم من هم بتوانم کمکی به شما بکنم تا جبران زحمت بشود.

    3. سلامت باشید. حضور شما در کنار ما، قوت قلب و بهترین لطف به ماست.

  15. سلام محسنم
    خوب بود(نقطه سر خط)
    همیشه تو پادکست ها به دلایل مختلف مشکل کیفیت صدا هست پس از ایرادای دوستان ناراحت نشو.چون مخاطب انتظار بهترین ارائه رو داره و کاری به مشکلات نداره (بی انصافیه اما حقیقته)
    مشکل وقتو خوب میفهمم چون همدردیم(ذره بین)فقط می تونم بگم صبور باش و با علاقه ادامه بده.شاید بعد ها کمکت کردم(شاید)
    اگه معرفی بخش های مختلف رادیو(تیزر متنی) تصویری هم بشه بد نیست.
    تو نظرات سعی کن نظر اکثریت رو در مورد بخش های مختلف اعمال کنی اینجوری ایراد گرفتنا کم میشه.
    دفعه قبل گفتم به حاشیه نرو منظورم این بود که : سلام علیک گرم ،معرفی عناوین بخش های مختلف،پیام ها(اونایی که پیشنهاد یا انتقاد کردن بقیه فقط اعلام بشه ، که داری این کارو هم می کنی).
    تو مصاحبه ها ۲،۲ تا که شد ۴ تا تمام.دیگه نه خودت و نه مصاحبه شونده الکی کشش نده.
    به کامنت ها و علاقه دوستان توجه کن نه ایراداتشون به قول خودت نق زدنه درحالی که همشون از الان منتظر رادیو بعدی هستن
    نماز روزه هات مقبول حضرت حق
    التماس دعا…

    1. سلام سعید جان،

      این جریان تیزر متنی رو باید دوستان کمکمون کنن چون من فتوشاپ کار نیستم و متأسفانه از دست خودم کاری بر نمیاد!

      والا ما تا جایی که می‌تونیم داریم نظرات رو بهشون توجه می‌کنیم و اون نظراتی رو که به قول شما حرف اکثریت هست رو پیگیری و اعمال می‌کنیم. اما خب دوستان یه مقدار کم لطفی می کنن.

      به چشم. سعی می کنیم کمتر زیاده گویی داشته باشیم.

      سلامت باشی سعید عزیز. ما هم برای شما آرزوی موفقیت می کنیم. عباداتت قبول درگاه حق باشه.

      محتاجیم به دعا.

      یا حق

  16. سلام

    خوب بود خسته نباشید.
    فقط اگه می تونید مجددا کمی طنز رادیو رو افزایش بدید. این طوری جالب تر میشه .
    یا حق

    1. سلام آقا میثم عزیز.

      مرسی از نظرت. به چشم. اگر در توانمون باشه حتما. موفق باشی

  17. salamخسته نباشید ای ول به این سلیقه ایرانی توفیق روزافزون برای شما دوستان پروقوس رادیو گویا جدید دارم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *