شخصیت های جدید وارد Mortal Combat می شوند

  • 1390/5/22
  • ميثاق جراحي
  • 6

مدتی است که از انتشار بازی مبارزه ای و پر طرفدار مورتال کامبت می گذرد و پس از چندین ماه از انتشار این بازی، یک نسخه ی اضافه شونده یا همان DLC برای این بازی متتشر شده که به فروش این بازی کمک به سزایی کرده است. این نسخه ی اضافه شونده شخصیتی را به دنیای مورتال کامبت معرفی کرده است که تا حد زیادی با سایر شخصیت های قبلی و اصلی کامبت، تفاوت دارد.

فردی کروگر(Freddy Krueger)، شخصیتی مرموز و شناخته شده برای بسیاری افراد به ویژه طرفداران فیلم های ترسناک هالیوودی است که با سری فیلم های “کابوس در خیابان الم” به اوج محبوبیت خود رسید. این شخصیت ترسناک  به عنوان کابوس وارد خواب افراد می شود و فقط در خواب  است که می تواند جان آنها را بگیرد. فردی کروگر با آن چنگال های ترسناک و برنده، به افراد شائوکان پیوست و به عنوان دشمن اصلی رایدن و افرادش به این مبارزه ی مرگبار دعوت شد. در این نسخه ی مکمل، یکی دیگر از شخصیت های دوست داشتنی و قدیمی مورتال کامبت، یعنی “Rain” حضور دارد. او شخصیتی است که برای اولین بار در مورتال کامبت 4  در کنسول سگا، ظاهر شد. از ویژگی های شخصیتی او نینجایی بنفش رنگ است که همانند لقبی که به او داده شده (“باران” و “رعد و برق”) عمل می کند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. سلام
    این بازی رو خیلی دوست دارم چون هیچ کس از راه عادی نمی تواند بر حریف غلبه کند !!
    ممنون

  2. سلام میخواستم بگم چگونه میتونم shao khan . goro kintaro را در ایکس باکس باز کنم در مورتال کومبات 9

  3. ببخشید من خودم ایکس باکس 360 دارم . همه ی کارکترها توشه به غیر از کریتوس شائوکاهان و کینتارو و گورو و کنشی و فردی و رین و سکارلت. چه جوری باز میشند تا باهاشون بازی کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *