ایفایندر ؛برطرف کننده نیاز های مجازی شما!

  • 1390/5/26
  • م. خاتمی
  • 0

بسم الله

مقدمه :

امروزه بسیاری از وب سایت ها و مراکز خدماتی بیش تر خدمات خود را از طریق مجازی ارائه می دهند چرا که این کار از سرعت و کیفیت بالاتری بر خوردار است . برای مثال لایسنس  نرم افزار و یا حتی خرید کارت شارژ!!

اما شاید کمی برایتان دشوار باشد که بروید در بازار به دنبال لایسنس قانونی نرم افزار مورد نظر با قیمتی ارزان تر از بقیه فروشگاه ها بگردید .

فروشگاهی که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد به شما کمک خواهد کرد به راحتی و با سرعت و قیمتی مناسب نیاز آنلاین و مجازی خود را برطرف کنید.

http://efinder.ir

معرفی ایفایندر :

ایفایندر (efinder) نام فروشگاهی است که به شما کمک میکند تا نیاز های آنلاین و اینترنتی و به طور کلی نیاز های مجازی خود را برطرف کنید .

نکته ای که ایفایندر را از دیگر فروشگاه های موجود خدمات آنلاین متمایز میکند ، تنوع در محصولات موجود و البته پشتیبان خوب و کیفیت کالا های موجود در  آن است ، البته باید به قیمت کالا های موجود در ایفایندر نیز اشاره کرد که تا جای امکان میزان تخفیفی را برای هر محصول در نظر گرفته اند.

اما خرید راحت همان طور که بالا هم به آن اشاره شد یکی از نقاط مثبت این فروشگاه خدمات مجازی است که به شما امکان می دهد به روش های پرداخت آنلاین، پرداخت بانکی، کارت به کارت، ساتنا، اینترنت بانک و غیره کالا مورد نظر خود را خریداری کنید که به نظر سریع ترین راه ” پرداخت آنلاین ”

می باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی ایفایندر بسیار زیبا و ساده و سبک می باشد که به شما امکان میدهد تا از سردرگم شدن نجات پیدا کرده  و با سرعت بالاتری به مقصود خود دست پیدا کنید  .

در حال حاضر خدمات موجود در ایفاندر به 5 بخش مختلف تقسیم می شود ؛ (منبع)

1- آموزشی:  وب سایت های آموزش آنلاین زبانهای خارجی، کنکورهای دانشگاهی و …
2- کارت شارژ:  تلفن های همراه، تلفن های بین الملل، اینترنت و گیفت کارت های بین المللی و …
3- حق عضویت:  سایت هایی که با پرداخت حق عضویت ماهانه دسترسی های ویژه به کاربران خود ارائه میکنند. شبکه اجتماعی، بانک های جستجوی املاک و …
4- فایل هاستینگ:  اکانت فایل هاستینگ های مشهور و پرکاربرد
5- لایسنس نرم افزار:  امکان تهیه سریال نامبر و لایسنس نرم افزارهای کاربردی

 

به نظرتان چیزی از قلم افتاده است و یا چیزی هست که به آن نیاز دارید اما در ایفایندر نمی یابید؟!

شما میتوانید با مشاوران ایفایندر مشورت کرده و محصول مورد نظر خود را به ایفایندر معرفی کنید ، حتی اگر محصول شما در ایفایندر اضافه نشد ، کارشناسان ایفایندر آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشند.

به طور کلی :

به طور کلی ایفایندر را میتوان یک فروشگاه موفق و با کیفیت دانست که به شما این امکان را میدهد تا نیاز ها و خدمات مجازی خود را برطرف کنید .

یکی از دلایل محبوبیت ایفایندر که میتوان به آن اشاره کرد ، قیمت های مناسب و گاهی ارزان تر از شرکت اصلی آن محصول است .

هدف از راه اندازی ایفایندر ، ایجاد فروشگاهی برای بر طرف کردن نیاز های مجازی و آنلاین کاربران است .

رضایت مشتریان برای تیم ایفایندر از هر چیز دیگری مهم تر است و تیم ایفایندر می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفت به هدف خود که ایجاد برترین برند فروشگاه کالاهای مجازی است برسد.

از طرف تیم گویاآی‌تی: برای ایفایندر و تیم خوب آن آرزوی موفقیت و از خداوند متعال برای آن ها سلامتی و توفیق روز افزون در خواست میکنیم. انشاالله

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *