سرگرمی روز جمعه : پازل روم

سرگرمی روز جمعه : پازل روم
  • 1390/5/28
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

تقریبا به تعطیلات آخر هفته نزدیک شده ایم ولی تا قبل از اینکه محل کار را ترک کنید می توانید کمی هم تفریح کنید تا با روحیه ی بهتری به خانه بروید . در بازی این هفته شما شانس بزرگ و موقعیت خوبی دارید تا از المپیوس همزمانی که مشغول ساختن شهری جدید در روم باستان هستید ، بازدید کنید .

پازل روم

هدف بازی این است که از منطقه ای بیابانی شروع به ساختن شهری جدید ، خانه به خانه و تیکه  به تیکه کنید . اگر کارهایتان را به خوبی و درست انجام دهید شانس این را خواهید داشت تا از المپیوس شهر خدایان رومی !  بازدید کنید . حالا با این تفاسیر آیا آماده  چنین موقعیت جالبی هستید ؟

 

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی دکمه ی Help می توانید به اطلاعاتی راجع به بازی دست پیدا کنید که این اطلاعات شامل جوایزی که می توانید در حین بازی کسب کنید و بعضی دیگر از پشت زمینه هایی که در بازی با آنها مواجه می شوید ، است.

با فشردن دکمه ی بازی به سرعت وارد محیط بازی می شوید . می توانید در حین بازی امتیازهای خود و همچنین ذخیره هایی که  جمع کرده اید و بسیاری چیزهای دیگر را به کمک نوار بالایی پنجره مشاهده کنید .در گوشه سمت چپ پایین یک تایمر وجود دارد ( سطح آب در یک شیشه ) . برای بازی باید تعداد سه یا بیشتر از آیتم های مشابه را در یک ردیف ( عمودی با افقی ) کنار هم قرار دهید و این کار را با کلیک کردن و سوییچ کردن و کشیدن آنها انجام می شود . با این کار آیتم های بیشتری وارد صفحه بازی می شود و بازی ادامه می یابد.

در مرحله اول سه ناحیه خاص و مورد علاقه وجود دارد… مربعی که پشت زمینه ی آبی دارد باید تمیز شود . سعی کنید تا آنها را در یک ردیف و کنار هم قرار دهید تا بازی به جلو پیش برود . هنگامی که تمامی مربع های آبی تمیز شدند آن مرحله تمام می شود .

دو تا تمام شد و یکی هنوز باقی مانده ….

هنگامی که یک مرحله را تمام کردید شما با آمار بازی شامل زمان ، پول ، آیتم هایی که بدست آوردید و زمان اضافه ای که به صورت پاداش در صورت تمام کردن بازی نصیبتان شده مواجه می شوید .

بعد از اینکه آمارتان را مشاهده کردید می توانید ساختن شهر جدید را شروع کنید . در پایین پنجره شما ساختمانهایی را می بینید که می توانید آنها را بخرید . این چهار ساختمان مرحله اول بازی را تشکیل می دهند.

با نگه داشتن موس خود بر روی دکمه خرید جزییات آن ساختمان خاص نشان داده می شود . با کلیک بر روی آن دکمه ساختمان را می خرید .

هنگامی که یک ساختمان خریداری شد در مکان درستی از نقشه شما قرار می گیرد و دکمه خرید به دکمه خریداری شده تغییر می یابد .

در مرحله دوم ساختمانهای ذخیره به صفحه پازل اضافه می شوند .همچنین تعداد مربع های آبی نیز که باید تمیز شوند بیشتر می شود.

بعد از اینکه اولین بار پنج تا از آیتم های انتخابی را بعد از خرید کارخانه اره کشی پاک کردید به شما یک جایزه داده می شود.

بر حسب زمانی که آن مرحله را ترک کنید شما ممکن است بخواهید کمی بیشتر بازی کنید تا طلاها و ذخیره ها و چیزهای بیشتری را در هر زمان بازی کسب کنید .

داشتن آن کوره آهنگری حتما می تواند برای شما مفید باشد!

همانند کارخانه اره کشی ، کوره آهنگری جدید شما هم بعد از اینکه آن را خریدید ، به طور خودکار در مکانی درست از نقشه قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که خانه های گران تر طلاها و ذخیره های بیشتری از شما را مصرف می کنند .

زمان آن رسیده که به سر کار خود برگردیم و کار کنیم!

هنگامی که هر گروه از هر مرحله را کامل کردید موقعیت اجتماعی شما تغییر و رشد می کند . ممکن است در موقعیت اجتماعی  کوچکی بازی را شروع کرده باشید ولی می توانید با بازی کردن و ساخت و ساز آن را رشد دهید و بزرگ شوید!

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

امیدوارم از بازی کردن آن لذت ببرید

منبع : How –To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *