سونی اریکسون خانواده Xperia™ را با نرم‌افزار جدید و تجربیاتی جدید تقویت می‌کند

سونی اریکسون خانواده Xperia™ را با نرم‌افزار جدید و تجربیاتی جدید تقویت می‌کند
  • 1390/6/15
  • ITTeach
  • 2

· سری محصولات 2011 Xperia™ به پلت فرم نان زنجفیلی آندروید نسخه 2.3.4 ارتقا می یابد.

  • · عملکردهای بهبود یافته فیسبوک درون Xperia™
  • · معرفی Xperia™ neo V تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید با بهترین تکنولوژی های سرگرمی از سونی و گوگل

سونی اریکسون امروز عملکرد و ویژگی های جدیدی را برای سری محصولات 2011 خود از طریق ارتقای جامع نرم افزار که از اکتبر 2011 اعمال می شود، معرفی کرد. دارندگان گوشی های هوشمند سری 2011 Xperia™ از بهبودهای ارائه شده برای فیسبوک درون Xperia™ و عملکرد سه بعدی دوربین از سوی سونی بهره مند خواهند شد. این ارتقا همچنین به مصرف کنندگان اجازه می دهد از مزایای کامل پلت فرم نان زنجفیلی آندروید شامل مکالمه ویدیویی گوگل تاک بهره مند شوند.

تجربه اجتماعی منحصربفرد سونی اریکسون که از طریق فیسبوک درون Xperia™ ارائه می شود، بطور چشمگیری بهبود یافته و کاربران را قادر می سازد تا بگونه ای سریعتر، ساده تر و هوشمندتر موارد مورد علاقه خود را در فیسبوک مشخص کرده، به اشتراک گذاشته و پیدا کنند. این عملکرد جدید به منظور اجتماعی تر کردن سرگرمی از طریق ایجاد قابلیت به اشتراک گذاری و یافتن بازیها و برنامه های کاربردی با دوستان از طریق فیسبوک، اضافه شده است.

آخرین بهبودهای ایجاد شده در دوربین از سوی سونی، تکنولوژی میدان دید سه بعدی پانوراما را معرفی می نماید که امکان برداشت تصاویر و سپس مشاهده آنها به صورت سه بعدی با اتصال تلفن به یک تلویزیون سه بعدی از طریق خروجی HDMI را فراهم می آورد.

نیکلاس شورر، رئیس بخش بازاریابی محصول سونی اریکسون، گفت: “ما با این ارتقاء نرم افزاری تجربیات جدید و به واقع سرگرم کننده فراوانی را برای تمامی تلفن های هوشمند سری 2011 Xperia™   ، شامل مدلهایی که اکنون در دست مصرف کنندگان هستند، ارائه می کنیم. ” وی افزود: “کاربران ما امکان لذت بردن از ویژگی های جدید از سوی گوگل، یکپارچه سازی هرچه بیشتر با فیسبوک و عملکردهای بهبود یافته دوربین از سوی سونی، را خواهند داشت.”

Xperia™ neo V یکی از نخستین محصولات جدید ماست که با این نرم افزار جدید عرضه خواهد شد و تمامی ویژگی ها شامل گوگل تاک با امکان مکالمه ویدیویی، میدان دید سه بعدی پانوراما و عملکردبهبود یافته فیسبوک درون Xperia™ را پشتیبانی خواهد کرد. Xperia™ neo V که به دنبال موفقیت گوشی اصلی Xperia™ neo که اوایل سال جاری معرفی شد، ساخته شده است، آخرین نرم افزار آندروید برای تلفن های هوشمندو بهترین تجربیات سرگرمی سونی، شامل نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا را به بازارهای جدید و بیشتری می برد. سونی اریکسون Xperia™ neo V در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه چهارم سال 2011 در دسترس خواهد بود.

ارتقاء نرم افزاری در بازارهای منتخب بصورت مرحله ای از اکتبر 2011 انجام خواهد گرفت. دارندگان گوشی های Xperia™ پیام هشداری دریافت خواهند کرد که  به آنها نحوه بارگذاری آنی نرم افزار را به صورت بیسیم از طریق شبکه های نسل سوم (3G) یا اینترنت بیسیم (WiFi) نشان می دهد. همچنین کاربرای بجای اینکار می توانند از گزینه اتصال به یک کامپیوتر و بارگذاری نرم افزار از طریق نرم افزار PC companion استفاده کنند.

ارتقاء نرم افزاری در یک نگاه:

  • تلفن های هوشمند Xperia™  به پلت فرم 2.3.4 نان زنجفیلی با ویژگی هایی مانند مکالمه ویدویی از طریق گوگل تاک برای تلفن های مجهز به دوربین دوم بر روی گوشی، ارتقاء می یابند.
  • ارتقاء عملکرد فیسبوک درون Xperia™ برای بهبود قابلیت های مشخص کردن موارد مورد علاقه، به اشتراک گذاری و یافتن.
  • گوشی های هوشمند Xperia™  نخستین عملکرد میدان دید سه بعدی پانوراما را که از سوی سونی ارائه شده است، معرفی می کنند.
  • ارتقاء نرم افزاری کاربران را قادر می سازد تا تلفن هوشمند Xperia™  ی خود را از طریق اتصال به لوازم جانبی مجهز به درگاه USB(مانند موشواره (Mouse)، صفحه کلید و دسته های کنترلی بازی) به ایستگاه چند رسانه ای سونی اریکسون LiveDock™، به یک کامپیوتر شخصی کوچک قابل حمل تبدیل کرده و از طریق اتصال تلفن هوشمندخود با HDMI به تلویزیون تجربه ای بر روی صفحه نمایش بزرگ داشته باشند.
  • ورود متن با تکنولوژی Swipe-  امکان ورود متن با کشیدن انگشت بر روی صفحه کلید مجازی از حرفی به حرف دیگر.
  • امکان عکس برداری از صفحه نمایش- به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر گرفته شده از منوهای مختلف گوشی را به اشتراک بگذارند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سونی اریکسون فقط به فکر فروش محصولاتش هست
    پشتیبانی رو کلا فراموش کرده
    مخصوصا برای ویندوز موبایل که ایکس پریا ایکس ۲ و ۱ هم شامل اون میشد
    کاربران آندوریدی هم زیاد راضی نیستن نسبت به قیمت بالا و پشتیبانی نکردن ناگهانی
    مثلا برای ایکس پریا ایکس ۲ ناگهان تمام صفحه اینترنتی و پشتیبانی اون رو از سایتش بدون توضیح حذف کرد
    اگه باور ندارید یه سر به وبلاگ سونی اریکسون بزنید و نظرات کاربران رو بخونید

    1. خب اين گزينه درسته
      اما سوني اريكسون هم خدمات خاص خودش رو ميده و بيشتر ايرانيان از گوشي‌هاي اين شركت استفاده مي‌كنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *