فراخوان نوکیا برای ملودی جدیدش

فراخوان نوکیا برای ملودی جدیدش
  • 1390/6/16
  • ITTeach
  • 0

نوکیا از علاقه‌مندان برای ساخت ملودی جدیدش دعوت می‌کند.

نوکیا در یک فراخوان جهانی مردم را برای خلق و ساختن نسخه جدید زنگ نمادین خود به رقابت دعوت کرد. زنگ‌های ثبت شده توسط کاربران شنیده و رأی داده و در وب‌سایت http://nokiatune.audiodraft.com. ارائه می‌شوند.

زنگ فعلی معروف نوکیا از اثر Grand Vals توسط اسپانیارد فرانسیسکو تارگا ( 1852 تا 1909) الهام گرفته شده و برای اولین بار در سال 1994 به عنوان زنگ نوکیا در گوشی‌های سری 2100 نوکیا معرفی شد. از همان ابتدا، زنگ نوکیا فراوان‌ترین قطعه موسیقی پخش‌شده در دنیا شده و به عنوان آهنگ پیش‌فرض در میلیون‌ها گوشی نوکیا به کار رفته است. زنگ نوکیا روزانه بیش از یک میلیارد بار شنیده می‌شود.

با نغمه‌پرداز درون خود همساز شوید

نوکیا با همکاری AudioDraft، کارشناسان جهانی در امر به فراخوان گذاری قطعات ملودیک جدید، به دنبال زنگ جدید، پرمعنی، اصیل و خلاقانه و همین طور متمایز نوکیا است. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند تا آهنگ‌های جدید و قدیم نوکیا را تجربه کنند و همچنین می‌توانند بخش‌ها، صداها و تنظیمات موسیقی مخصوص خود را خلق کنند. این زنگ حداکثر باید 30 ثانیه باشد و مهلت ثبت آثار نهایتا تا 2 اکتبر 2011 است.

مرحله نهایی

5 قطعه از زنگ‌هایی که به آنها بیشتر رای مثبت داده شده باشند به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. 5 فینالیست بعدی توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد و در نهایت قطعه برنده از میان 10 قطعه‌ای که به مرحله نهایی رسیده انتخاب می‌شود. هیئت داوران شامل شناخته شده‌ترین افراد در صنعت صوت برای برندهای تجاری است مانند: کای برونر، یکی از موسسان آکادمی صدا، جولیان تِرِژر، مشهور برای مکالمات TED و خالق اثر Sound Business؛ و مارک دوینگ، ریاست ارتباطات بازاریابی و برند شرکت SoundCloud. نایب رییس ارشد طراحی نوکیا، مارکو آتیساری نیز هفتمین عضو هئیت داوری است.

جوایز

قطعه برنده در گوشی‌های منتخب در محصولات سال 2012 در حدود 100 میلیون گوشی استفاده می‌شود. علاوه بر این، زنگ برنده در فروشگاه Ovi Store و سپس در وب‌سایت BrandBook نوکیا در دسترس قرار خواهد گرفت. افزون بر اینها، به برنده یک جایزه 10 هزار دلاری نیز اعطا خواهد شد.

درباره نوکیا

در نوکیا ما متعهدیم که افراد را با یکدیگر مرتبط سازیم. ما تکنولوژی های پیشرفته را در جهت ارائه خدماتی مناسب با سلایق متفاوت در خدمت گرفته ایم تا افراد را قادر به برقراری ارتباطی نزدیک و مداوم با آنچه نماییم که برایشان مهم است. هر روز بیش از 1.3 میلیارد نفر به وسیله گوشی های نوکیا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند- از گوشی های ساده و تا گوشی های هوشمند و موبایل کامپیوترها با قابلیت های بالا. امروزه نوکیا با فراهم آوردن خدماتی خلاقانه از طریق (www.ovi.com) برروی گوشی هایش، کاربران را مجهز به انواع موسیقی، نقشه، نرم افزارها، ایمیل و سایر مواردی از این قبیل نموده است. به علاوه، نوکیا نقشه دیجیتالی کامل و همچنین سرویس جهت یابی در کنار تجهیزات، راه حل ها و سرویس ها برای شبکه های ارتباطی در سراسر جهان فراهم آورده است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *