مایکروسافت اعلام کرد تا پاییز منتظر ورود “مانگو” به بازار بمانید

مایکروسافت اعلام کرد تا پاییز منتظر ورود “مانگو” به بازار بمانید
  • 1390/6/26
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

“مانگو ” چگونه آغاز می شود ؟
اگر شما تلفنی را از ژاپن خریداری کنید و یک آپدیت ضعیف را بر روی آن نصب کنید و یا آن را در کشوری مثل تایوان آپگرید کنید در این صورت باید گفت که فصل مانگو آغاز شده است . تاآنجا که به مایکروسافت مربوط میشود ، مانگو تا زمانی که آنها اعلام کرده اند وارد  بازار نمی شود  و همه ما فقط باید منتظر آن تاریخی باشیم که آنها اعلام کرده اند .یعنی پاییز امسال !

مایکروسافت فصل پاییز را زمان ورود مانگو به بازار معرفی کرده است همچنین ” جو بلفویر ” یکی از کسانی که در مورد سیستم عامل ها ویندوز فون خبر رسانی می کند اعلام کرده که منظور مایکروسافت از پاییز دقیقا پاییز است و نه زمان دیگری ! هرچند این بیان او به خیلی از شایعات پایان می دهد با این حال ما هنوز به دنبال خبرهای داغ از سوی نشریات دیگریم.

هرچند باید اذعان کرد که گاهی گوش سپردن به بعضی از شایع پراکنان مانند روزنامه ها فقط جنون خالی است ولی با این حال ، همه می دانند که افرادی مثل جو نیز همه داستان را برای مردم عادی تعریف نمی کنند و همیشه چیزی برای سوپرایز کردن و یا پنهان کردن وجود دارد که این در واقع خوراک روزنامه ها و شایع پراکنان است که حسابی از آن نان درآورند .

منبع : جو بلفویر

از طریق : WMPoweruser

منبع :pocketnow

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *