Battlefield 3 در ایران ممنوع شد !

Battlefield 3 در ایران ممنوع شد !
  • 1390/8/1
  • ميثاق جراحي
  • 303

بله، بالاخره بازی جنجالی و بزرگ Battlefield 3 با چند روز زودتر از تاریخ رسمی انتشار وارد ایران شد و با فروش آن به طور مطلق جلوگیری به عمل آمد.

بنده با مراجعه به مراکز خرید و پرس و جو در باره ی این بازی به این نتیجه رسیدم :

بازی Battlefield 3 در ایران ممنوع شد. کسانی که این بازی را در مغازه های خود به فروش برسانند، 5 سال حبس به همراهی 1 میلیون جریمه ی نقدی می شوند و کسانی که این بازی را به هر طریقی تهیه کنند 450 تومن جریمه خواهند شد. بازی BF3 به دلیل اینکه در ایران بویژه تهران اتفاق می افتد، و دارای مسایل سیاسی زیادی است، ممنوع اعلام شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 303 دیدگاه
    1. خدا كنه روحاني عين ماهواره بازي battlefield 3 رو هم ازاد كنه يعني ميشه؟

  1. اگه می خواین بازی کنین … خوب بازی کنین … مشکلی نیست
    اما
    سعی کنین تاثیری روتون نزاره .
    عقیدتون رو عوض نکنه.
    به جای ایران طرف اونارو نگیرید.
    به هر حال اونا هیچ وقت خوبی مارو نمی خواستن.

    یکی یچی بگه ببینم منطقی بود یانه؟
    (عجب حرف تحول برانگیزی زدم. دم خودم گرم)

  2. برای من خیلی عجیبه که بعضی افراد فقط تا اسم ایرانی میاد از خودشون عکس العمل نشون میدن! یعنی اگه ما در بازی های دیگه هر جنایتی انجام بدیم هیچ مساله ای نیست؟ فقط اگه این جنایت علیه ما باشه اشکال داره ؟ من میتونم خیلی بازی ها رو اسم ببرم که توش جنایت خشونت اهداف سیاسی و غیره وجود داره ولی هیچکس هیچ اعتراضی نمیکنه! تازه خیلی پر طرفدار هم میشه. نمونش همین بازی معروف جی تی ای. تو این بازی اگه شما با ماشینت صد نفر رو زیر بگیری یا اسلحه بر داری شهر رو بهم بریزی و آدم بکشی هیچ اشکالی نداره؟ فقط وقتی یک مثال واقعی پیدا میکنه بد میشه؟ واقعا عجیبه!

    1. gta ممنوع شده
      بد نیست اول کمی اطلاعاتمون رو بالا ببریم بعد اظهار نظر کنیم

  3. و اينك…
    رقيب ايراني بازي بتل فيلد…
    http://www.gamerpics.eu/images/16744839754951699831.jpg
    فقط 3 مرحله داره :دي

    http://www.gamerpics.eu/images/16744839754951699831.jpg

  4. خوب مگه بازی همسال Battlefield 3 قطعی اومده این همه بازی.مجبوریم 450 تومان جریمه بدیم؟

  5. تو تمام بازی های دیگه 100 بار به کاخ سفید حمله میشه و هر چی آدم مهم هست تو آمریکا در این بازیها ترور میشن ،یا تو بازیهای دیگه میریم و تمام شهر های آمریکا رو بهم میریزیم، اگه آمریکا بخواد اینجوری فکر کنه هیچ بازی تولید نمیشه…و همه بازی ها در آمریکا ممنوع خواهد شد.

    درسته ترور کردن ایرانی ها بده همه ی ایرانی ها هم میدونن(ما با اطلاع به این موضوع بازی میکنیم) ولی این موضوع نباید باعث بشه تا ما خودمون رو از این بازی فوق العاده زیبا محروم کنیم!

  6. من نه به سیاست کاری دارم نه هیچی!!!!!!
    من فقط یک عاشق بازی هستم . که با مخالفت این بازی به شدت برخورد میکنم… یعنی چی! من چی کار دارم کی به کیه! الان خود ایران بازی کشتن نیروهای بعثی رو تولید میکنه یعنی نباید تو آمریکا بفرروشن ! این خودش یک نوع جیر زنه ! تویه جنگه نرم ! زنده باد آزادی بیاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!

  7. آقا من امشب رفتم تمام شهر و مغازه ها رو زبر پا گذاشتم اما پیدا نکردم واز یکی از فروشنده ها پرسیدم چرا هیچ کس نداره گفت آخه جرمه اما من گیرش میارم با سرعت فوق العاده کشور … ما نمیشه دانلود کرد
    آدمای کوتاه فکر
    متاسفم براتون

  8. من واقعا از بازی لذت بردم و در جواب تمامی کسانی که میگن نباید این بازی رو بازی کنیم چون ایرانی ها رو نباید بکشیم باید بهتون بگم اونایی که تو بازی هستن و ما میکشیم ایرانی نیستن یه مشت بسیجی آشغال حزب الله ای هستن که باید بکشیمیشون و من در واقعیت هم میکشمشون چه برسه بازی! امیدوارم روزی برسه نه اینطوری بلکه با صلح جمهوری اسلامی آشغال نابود بشه و ارتباط تجاری و سیاسی و اقتصادی ایران با آمریکا و سایر کشورهای پیشرفته جهان برقرار بشه و ما آزاد بشیم از این دیکتاتور !

    1. همون کسایی که شما میگید ایران رو دارند سر بلند میکنند.
      نه مث بعضی که نشستن خونه هاشون دارن بازی میکنند میگن ازادی نیست.

    2. نه تورو به خدا بیاین این بازی کردنم ازمون بگیرین! همین ادما هم با هزار بدبختی این بازی رو تهیه کردن تو این به قول شما ازادی در ضمن میشه بگین ما دقیقا کجا سر بلند هستیم؟! چون من موقعه ی چتیدن با هر کشوری که گفتم ایرانیم فحش ناموس نصیبم شد به جز سرور های اسرایل برای خودمم جالب بود فقط هم یه سوال بلد بودند
      شما کشور ما رو دوست دارین؟!

    3. اشغال امریکایی نه ما نه اون کسایی که دارن تو جنوب لبنان علیه اسرائیل مجنگند ما اگر فناوری شو داشتیم به شما نشون می دادیم اون ها چه انسان هاین باراک اوباما دلش به تو نسوخد اونا این بازی رو برای بچه های خودشون با قیمد بالایی گذاشتن اما برای من ایرانی مجانی تو اینترنت پس از این خواب بلند شو من به تو ناسزا نمی گویم چون توهم مثل من ایرانی هستی

    4. اولا این بازی به صورت پریمیوم تو امریکا چیزی حدود 70 دلار در میاد حالا براتون یه مثال میزنم که بدونین چقدر ارزش داره 70 دلاراشنای ما تو امریکا زندگی میکنه و یه خرید خیلی معمولی خونش 150 دلار درمیاد یعنی چیزی تو حدود 15 هزارتومن ما ارزش داره پس اصلا برای خود امریکایی ها واروپایی ها گران نیست دوما اون ها اصلا این بازی رو برای کسی رایگان نزاشتن بلکه این هکر ها هستن که با دسترسی به نسخه های ارجینال بازی ها و کرک کردنشون امکان رایگان بازی کردنشونو فراهم میکنم و تو راس این گروه هم گروه skidrow قرار داره که تو روسیه است و دست کسی هم بهشون نمیرسه ثالثا خیلی با این بازی مشکل دارین یه موتور گرافیکی نسل نهم بسازین اگه عرضشو داشتین بشینین بازی بسازین ادم وقتی بازی های ساخت ایرانو میبینه به این نتیجه میرسه که قارچ خور1 جذابیت و داستان منسجم تری نسبت به این بازی ها داره رابعا اگه امریکا بخواد حمله کنه شما میخوای جلوشو بگیری که اینقدر داغ کردی؟!؟!!؟!؟

    5. اگه همون افراد حزب اللهای نبودن تو نبودی>> اینو بدون حالا برو حالشو ببر

  9. اخبار جدید

    عکس :

    http://www.gamerpics.eu/images/16744839754951699831.jpg

    بازی سازان ایرانی در پاسخ به بازی رایانه‌ایی «بتلفیلد ۳» بازی «حمله به تل آویو» را با حمایت بیناد ملی بازی‌های رایانه‌ایی می‌سازند.
    بهروز مینایی رییس بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ایی کشورمان در حاشیه چهارمین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ایی دبی در پاسخ به فارس درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به بازی اهانت آمیز بتلفیلد ۳ که در آن حمله به کشورمان و عملیات سربازان امریکایی در خیابان‌های تهران تصویر شده است، گفت: ما نامه‌های اعتراض آمیزی به شرکت سازنده و بازی سازان این بازی رایانه‌ایی ارسال کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

    بهروز مینایی افزود: اگر چه بتلفیلد ۳ به لحاظ فنی و تصویری اشکالاتی دارد اما اینکه لوکیشن این بازی تهران باشد قابل قبول نیست.

    رییس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشورمان گفت: در اینجا هم اعتراض خود را به دست اندرکاران شرکت اپیک که حامیان نمایشگاه و حضوری فعال در چهارمین نمایشگاه دبی داشتند ابراز کردیم.

    وی ادامه داد: واکنش آمریکاییها این بود که این مساله صرفا یک بازی و داستان است و نباید زیاد سخت گرفت.

    رییس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ایی با بیان اینکه استراتژی ما هم در این حوزه باید حمله در برابر حمله باشد گفت: از آنجایی که آمریکا خود را تحت ولایت اسرائیل قرارد داده است بنابراین بازی «حمله به تل آویو» ساخته خواهد شد، چون حتی بازی حمله به واشنگتن هم به اندازه حمله به تل آویو آنها را ناراحت نخواهد کرد.
    در عین حال جمعی از بازی سازان کشورمان آمادگی خود را برای همکاری در ساخت بازی «حمله به تل آویو» اعلام کردند.
    چند بازی ساز جوان هم در گفت و گو با خبرنگار فارس از برنامه ریزی برای ساخت هر چه بهتر بازی در مقابل بازی «بتلفیلد ۳» خبر دادند و گفتند ما کار مطالعاتی را از همین حالا (زمان مصاحبه) آغاز می کنیم.

  10. به نقل از digital trends به دنبال موفقیت میدان جنگ ۳ (Battlefield 3)، جای تعجب نداره، که مدیر عامل شرکت EA (الکترونیک آرتز) تایید کرده که Battlefield 4 وجود خواهد داشت.
    در طی سخنرانی که در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، توسط رئیس شرکت الکترونیک آرتز – Frank Gibeau اخبار هیجان انگیزی دارد، هیچ کسی تعجب نکرد، وقتی که او گفت که”میدان جنگ ۴ (Battlefield 4) در راه است.”
    بازی Battlefield 3 در حال حاضر بهترین بازی سال که با فروش بیش از ۵ میلیون نسخه به فروش می رسه، ۱۰ میلیون نسخه در روز شروع به فروشندگان عرضه شد، این گیم سریع ترین و بیشترین فروش در طول تاریخ EA داشته این مطلبی هست که گفته شده.

    فکر میکنید Battlefield 4 در چه عصر، کشور(مردم؛ملیت) و با چه اهداف جنگ طلبانه امریکا باشه؟؟

  11. من به شخصه این بازی رو با تمام محدودیتاش ردیف کردم سوای از محیط توپ بازی این پستیه که ما با یه ایرانی بجنگیم!چرا یه بازی طراحی نکنیم که ما به امریکا حمله کنیم؟؟؟ما یه دشمن مشترک داریم اونم امریکاست پس دس به دست هم بدیم تا مشتی بزنیم تو دهن کسایی که از این فکرا به سرشون میزنه

  12. اوووووووووو!چقدر نظر آقا بازی های که در ایران ممنوع است یا کسی بزی خفنی میدونه و نگفته برای دانلود بزاره یا اسمش رو بنویسه+++++++-

  13. خداوند به انسان عقل و شعور و درک وفهم داده تا معنای حق و باطل رو بفهمه خودم نظرم رو در مورد مخالفت یا موافقت این بازی اعلام نمی کنم . اما می خوام این رو بگم که هدف اصلی در مورد این نوع مسایل به هر دلیل مختلف اینه که ما دچار گمراهی و لغزش نشیم و گرنه در موارد بسیار زیاد در زندگی واقعی دچار تردید خواهیم شد بازی که جای خودش رو داره. دیدگاه من در این مورد و موردهای مشابه این هست که ما سعی کنیم یمان واراده الهی خودمون رو ضعیف نکنیم . حفظ ارزشهای انسانی و اسلامی خود در عصر آهن

  14. ول کنید این حرفارو god of war رو بچسبین
    خیلی حال میدهههههههههههههههههههههههههههههههه

  15. این نشان دهنده بی فرهنگی و خریت آن آدم هایی است که این بازی را در ایران ممنوع کردند.

  16. جدیدا ایرانی ها اومدن تراوین که هر سرورش ۵۰۰۰۰نفر توش بازی میکردن رو فیلتر کردن با این که تراوین از ارشاد مجوز داشت.
    این نشونه ی بی فرهنگی.
    اگه طرفدار تراوین هستید یه ایمیل بهم بدید تا بهتون بگم چه جوری بدون vpn و کاملا ریگان برین توش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *