PicFull ، افکت گذاری روی تصاویر به صورت آنلاین !!!

PicFull ، افکت گذاری روی تصاویر به صورت آنلاین !!!
  • 1390/8/16
  • علیرضا
  • 2

شاید از آن دسته حرفه ای های گرافیک باشید که همیشه در حال کار کردن با برنامه های گرافیکی قدرتمند هستند و شاید هم مثل من زیاد کارتان به این دسته از نرم افزارها مربوط نشود . ولی قطعا همه ما روزی نیاز به ابزارهای و برنامه هایی داریم تا بتوانیم در تصاویر و طرح های خود ، تغییراتی به وجود بیاوریم .

حرفه ای ها معمولا با فتوشاپ و برنامه های مشابه آن کار میکنند که معمولا هم برنامه های فوق العاده قدرتمندی در زمینه کار با تصاویر و کلا گرافیک به حساب می آیند . این برنامه ها دارای گستره زیادی از ابزارها هستند که انتخاب های زیادی را با جزئیات ریز در اختیار کاربر میگذارند . اما اگر شما هم مثل من فقط برای اعمال چند جلوه زیبا میخواهید ابزاری در اختیار داشته باشید ، پیشنهاد من سایت PicFull.Com است . به دور از هر گونه شلوغ کاری میتوانید کارتان را سریع انجام دهید . سادگی این سایت ، اولین چیزی بود که نظر من را جلب کرد . سایت های دیگری را هم امتحان کرده بودم ولی هیچکدام به اندازه Picfull نظر من را جلب نکرد و دلیلش هم شلوغی زیاد آنها بود .

در Picfull همه چیز خیلی ساده طراحی شده و بدون هیچ مشکلی میتوانید افکت های مورد نظر خود را روی تصویر مورد نظرتان اعمال کنید . اگر موافق باشید به صورت عملی کار را ادامه دهیم . با گویا آی تی همراه باشید ……..

 

ابتدا به آدرس سایت PicFull که در بالا اشاره کردیم ، بروید . صفحه اصلی سایت باز شده و باید روی دکمه Edit your photo now کلیک کنید .

اکنون صفحه دوباره بارگذاری خواهد شد . لطفا توجه داشته باشید که پلاگین Flash Player را روی مرورگرتان نصب کرده باشید . چون بدون این پلاگین نمیتوانید از ابزار افکت گذاری سایت استفاده کنید . همچنین افزونه هایی مثل Flash Blocker هم میتوانند باعث از کار افتادن فلش در سایت ها شوند . پس اگر این افزونه را روی مرورگر خود نصب کرده اید ، به تنظیماتش توجه کنید و دقت داشته باشید که فلش برای این سایت غیر فعال نشده باشد .

در قسمت بالا و سمت راست صفحه ، دکمه ای با عنوان Choose Photo قرار دارد . روی آن کلیک کرده و تصویر مورد نظر خود را از روی هارددیسک سیستم انتخاب کنید .

پس از آن تصویر خام در سمت راست و افکت ها در سمت چپ قرار خواهند گرفت .

حالا میتوانید با کلیک بروی هر افکت ، پیش نمایش آن را در سمت راست مشاهده کنید . به عنوان مثال ما افکت Yellowed را روی تصویر مورد نظر خود اعمال کردیم .

مشاهده میکنید که در قسمت زیر افکت ، جزئیاتی مثل کنتراست ، اشباع ، محو شدن و موارد دیگری قرار دارند که بنا به سلیقه خود میتوانید آنها را کم یا زیاد کنید . پس از اینکه همه تنظیمات را انجام دادید و طرح مورد نظرتان بوجود آمد ، روی دکمه Apply کلیک کنید تا تنظیمات به صورت موقت ذخیره شوند .

به منظور ذخیره تصویر نیز میتوانید از قسمت بالا و سمت راست صفحه ، روی دکمه Save کلیک کنید .

پس از اینکه روی این دکمه کلیک کردید ، کادری در صفحه باز شده و از شما میخواهد که روی دکمه Save موجود در آن کلیک کنید . پس از چند ثانیه در همان کادر دکمه دیگری با عنوان Open ظاهر میشود که باید روی آن کلیک کنید . اکنون یک کادر دیگر باز میشود و از طریق آن میتوانید تصویر خود را در فیسبوک یا توییتر به اشتراک گذاشته و یا از طریق ایمیل آن را برای دوستانتان ارسال کنید . اگر هم میخواهید تصویر را در کامپیوتر خود ذخیره کنید ، از طریق دکمه ضربدر که در بالای کادر قرار دارد ، آن را ببندید و تصویر را به صورت مستقیم ذخیره کنید . 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام..خیلی جالب بود . در آینده خیلی نزدیک وب اینقدر پیشرفت میکنه که همه نرم افزار ها ی تخصصی و پروژه هابه صورت آنلاین انجام میشه و عملیات پردازشی در سرور های قدرتمند صورت میگیره (Cloud Computing)نه در کامپیوتر های شخصی و در نتیجه با ضعیف ترین کامپیوتر ها و تبلت ها شما میتونید تخصصی ترین برنامه ها رو به صورت آنلاین اجرا نمایید. به امید آنروز

    1. سلام جناب شریفی .
      کاملا درسته . منم در مورد آینده وب همین نظر رو دارم و امیدوارم که وب بتونه به سرعت پیشرفت کنه . البته کشور ما هم امکانات بهتری رو واسه کاربران اینترنت فراهم کنه تا ما هم بتونیم از امکاناتی که هر روز در وب بوجود میان استفاده کنیم .

      موفق و سربلند باشید ………

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *