نوکیا Asha 300 در بازار ایران

نوکیا Asha 300 در بازار ایران
  • 1390/9/1
  • ITTeach
  • 0

نوکیا ورود Asha 300 را به بازار ایران اعلام کرد.

نوکیا در راستای اهداف خود برای ارائه محصولاتی شیک با کیفیت بالا و ایجاد بهترین سطح دسترسی به اینترنت و اطلاعات، همیشه یک میلیارد کاربر بعدی را در مرکز توجه قرار می‌دهد. مشتری‌ها می‌خواهند به ابتکاراتی مانند استفاده آسان از دوسیم‌کارت، خدمات محلی و محتوا و برنامه‌های شخص ثالث دسترسی داشته باشند. محصولات، خانواده جدید Asha برای برآورده کردن این نیازهای مشتریان تولید شده‌اند. کلمه Asha از هندی مشتق شده و معنی آن “امید” است که نمایانگر تمرکز نوکیا بر تجربه کاربری مثبت و برقراری ارتباط میلیون‌ها نفر با فرصت‌های جدید است که به آنها کمک ‌می‌کند به آرزوهایشان برسند.

نوکیا Asha 300 که به زیبایی طراحی شده، یک گوشی لمسی است که برای سهولت از صفحه‌کلید نیز برخوردار است. نوکیا Asha 300 پردازنده یک گیگاهرتز و شبکه 3G برای دسترسی سریع‌تر به اینترنت دارد. مرورگر نوکیا دسترسی سریع، مقرون‌به‌صرفه و محلی به اینترنت را با فشرده کردن 90 درصدی صفحات وب میسر می‌کند.

کاربران دسترسی سریع به پیام‌رسانی، ایمیل و پیام فوری از صفحه‌نمایش اصلی خواهند داشت. می‌توانند با لمس کششی به برنامه‌ها، موسیقی یا بازی از فروشگاه مجازی نوکیا دسترسی پیدا کنند. بازی محبوب Angry Bird از پیش در نوکیا Asha 300 نصب شده است.

 نوکیا Asha 300 با دوربین 5 مگاپیکسل، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام و ارتباط از طریق بلوتوث عرضه می‌شود و می‌تواند کارت‌های حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت را به‌کار گیرد.

این گوشی هم اینک در همه نمایندگی‌های مجاز نوکیا در بازار ایران به فروش می‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *