تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!

تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!
  • 1390/9/2
  • علیرضا
  • 52

پی.دی.اف یک فرمت استاندارد و کارآمد برای متون و نوشته هاست . شاید اولین هدفی که پی.دی.اف داشته باشد اینست که بدون توجه به سیستم عامل ، برنامه ی نمایشگر پی.دی.اف و فونتی که در سیستم مقصد نصب شده است ، بتواند محتوا را به درستی نمایش دهد . و البته باید گفت که در این زمینه هم موفق عمل کرده است . شما میتوانید یک فایل متنی را با هر برنامه ای ( مایکروسافت آفیس ورد ، اوپن آفیس و … ) نوشته و تبدیل به پی دی اف کنید . دیگر خیالتان راحت است که در هر سیستم عاملی که توانایی کار کردن با فایل های پی دی اف را داشته باشد میتوانید این فایل ها را بارگزاری کنید . به همین دلیل است که دیگر کسی فایل های متنی را به روش سابق روی اینترنت آپلود نمیکند . البته این دو دلیل دارد :

1- فایل های برنامه آفیس مایکروسافت به دلیل اینکه از قابلیت هایی مثل ماکروها پشتیبانی میکنند ، میتوانند خطرناک باشند . به همین دلیل است که کاربران زیاد به اینگونه فایل ها اعتماد نمیکنند .

2- اگر یک فایل متنی مثل ورد را به همان شکل اولیه در اینترنت قرار دهید ، ممکن است در سیستم مقصد به دلیل نبود برخی فونت ها و مسایل دیگری از این دست ، فایل شما کاملا به هم بریزد .

پس نتیجه میگیریم که تبدیل یک فایل متنی به پی.دی.اف بهتر راهکار است .

اما بعضی مواقع ما میخواهیم یک فایل پی.دی.اف را به فایل متنی تبدیل کنیم تا بتوانیم ویرایش های لازم را روی آن انجام دهیم . سرویس ها آنلاین و برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را برای ما انجام خواهند داد . برخی از آنها به صورت تجاری بوده و برخی دیگر نیز به صورت رایگان هستند .

در این مطلب میخواهیم یک برنامه رایگان و مفید به نام PDF To WORD Converter را به شما خوانندگان محترم مجله اینترنتی گویا آی تی معرفی کنیم . پس با گویا آی تی همراه باشید .

ابتدا از آخر همین مطلب این برنامه را دانلود کنید . پس از نصب و اجرای آن با محیط اصلی برنامه روبرو خواهید شد . میتوانید همین حالا کار خود را شروع کنید . فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را روی پنجره این برنامه کشیده و رها کنید . یا اینکه با کلیک بروی دکمه Add a PDF File Now ، فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را از روی هارددیسک تان انتخاب کنید .

حالا همه چیز آماده است و میتوانید با کلیک بروی دکمه Start Converting now ، تبدیل فایل پی.دی.اف به فایل ورد را آغاز کنید . اما اگر میخواهید فایل ورد در مسیر مورد نظرتان ایجاد شود ، کافیست از قسمت Output Folder روی دکمه Browse کلیک کرده و مسیر مورد نظرتان را انتخاب کنید .

اما باز هم مشکل تبدیل فایل های پی.دی.اف فارسی و عربی به فایل ورد وجود دارد .

لینک دانلود برنامه

آدرس سایت

بروزرساني 3-9-90 توسط ITTeach : عذرخواهي از شما و كليه كاربران بعلت متن موجود بالا كه درخواستي از سايت سازنده نرم‌افزار بود كه اين پيشنهاد بنده به آقاي زارع بود و علي آقا هيچ تقصيري ندارند و اين نكته رو هم بگم كه جهت ساخت نرم‌افزاري كه بخواد فايل‌هاي فارسي رو به ورد تبديل كنه طبق پرس و جوهاي قبلي و تحقيق براي انجام اين كار مهندسين ايراني عزيز مبلغي بين 8 ميليون تا 10 ميليون تومان رو دريافت ميكنند تا اين كار رو انجام بدهند. اميدوارم عذر ما رو پذيرا باشيد . 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
    1. سلام جناب آقای علی پور .
      مخاطبان این برنامه فقط شما هستید ؟؟؟ خیلی از کاربرای دیگه ممکنه بخان پی.دی.اف های انگلیسی رو به ورد تبدیل کنن .
      حالا اینکه به کار شما نمیاد و نمیتونید ازش استفاده کنید ، دلیل نمیشه که واسه بقیه هم کارآمد نباشه .
      نمیدونم با چه منطقی شما این نتیجه رو گرفتید که ما قصد مسخره کردن شما رو داشتیم .

      موفق باشید ……….

    2. راحترین و مناسب ترین راه برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد فارسی
      http://mechatronic-engineer.blogfa.com/post/3
      امتحان کنید به تجربش می ارزه

    1. سلام مهدی جان .
      خواهش میکنم . شما لطف دارید به بنده و سایر دوستان .
      موفق باشید ……

  1. تنها کاری که شاید از دست جامعه کاربران ایرانی بر بیاید این باشد که از طریق ایمیل این سایت ، درخواست خود را به منظور اضافه کردن قابلیت تبدیل فایل های پی.دی.اف فارسی ، ارسال کنند .
    ———————————————–
    دوست عزیر از این جمله شما زیاد خوشم نیومد .
    ایرانی ها لازم نیست درخواست ارسال کنند ایرانی ها می توانند خودشان نرم افزاری برای این کار تهیه کنند.

    1. سلام جناب آقای رحیمی .
      بنده قصد نداشتم که بگم ایرانی ها نمیتونن این کار رو انجام بدن . ولی متاسفانه مشکل همین جاست . عادت کردیم بگیم میتونیم . ولی وقتی موقع عمل میشه ، هیچکس شروع نمیکنه . ما هم خیلی مایلیم که یه نرم افزار ایرانی واسه این کار داشته باشیم . ولی کو ؟ کجاست ؟
      شاید در حال حاضر بهتر باشه درخواست هامون رو واسه همون شرکت ها بفرستیم . اونا هستن که عمل میکنن . ما ایرانیا عادت داریم بیشتر حرف بزنیم تا عمل کنیم .
      در هر صورت امیدواریم که برنامه نویسای ایرانی هم یه تلاشی بکنن و این چنین نرم افزاری نوشته بشه .

      موفق باشید ……..

    2. شاید حق با شما باشه واقعا وضعیت تاسف برانگیزه!

  2. خوبه، البته با ترفند هایی هم میشه بدون استفاده از نرم افزار این کار رو کرد. روی بعضی از پی دی اف های فارسی هم اجرا میشه ولی بعضیا. بستگی داره که پی دی اف با نرم افزار ایجاد شده باشه یا خیر، در این صورت میشه حتی فارسی رو هم به ورد تبدیل کرد.

  3. اقای زارع من اگه نرم افزار میخواستم میرفتم تو سایتهای معرفی و دانلود نرم افزار و اونجا به هدفم میرسیدم تی سایتی مثل سایت شما و مجله تون که اینقدر بازدید کننده و خواننده هست زدن این چنین پستهایی به نظرم از کیفیت کاری تون کم میکنه توی مجله های اینترنتی نرم افزارهای مفید معرفی میکنن ولی نه نرم افزاری که زبون فارسی رو هم پشتیبانی نمیکنه و منه ایرانی باید به برنامه نویساش ایمیل بزنم و ازشون خواهش بکنم که فارسی رو هم پشتیبانی بکنن این همه از گوگل و شرکتهای دیگه خواهش کردیم چه اتفاقی افتاد؟
    شرکتی که میخواد از فارسی پشتیبانی بکنه خودش این کارو انجام میده نه اینکه بهش ایمیل بزنیم
    در ضمن برای تبدیل پی دی اف انگلیسی به ورد کاربران میتونن از نرم افزار های معمول هم استفاده کنند نه اینکه هر نرم افزار دم دستشون رسید رو سیستم شون نصب کنن
    هدفم از جمله اخرم اون بالا بی احترامی به شما نبود فقط خیلی تعجب کردم که همچین پستی رو دیدم که هیچ کاربردی برای اکثریت فارسی زبانها نداشت.به هرحال از شمام معذرت میخوام که ناراحتتون کردم

    1. بروزرساني در متن مطلب ايجاد شد و اميدوارم كه عذر ما رو پذيرا باشيد

  4. ممنون بابت مطلب. برای PDF های فارسی
    http://www.e-pdfconverter.com/pdf-to-text/index.html
    بنظرم بهتر از بقیه کار میکنه.
    فقط باید از توی تنظیمات یونیکد رو به UTF-8 تغییر داد و اکثر موارد خیلی راه گشاست

  5. ممنون از لطفتون آقای زارع
    در جواب اقای علی پور
    جای تشکر شماست؟! ممنون از اینکه خمدتون را معرفی می نکنید

  6. خواستم بگم که برنامه برای تبدیل ورد به پی دی اف رایگان و عالی doPDF هست گرچه در ورد 2010 پد دف داریم
    اینم سایتش
    http://www.dopdf.com

    1. کد ریجستر برنامه رو چطور و از کجا تهیه کنم

  7. سلام…آقا خیلی ممنون ..من در به در دنبال همچین برنامه ای بودم..ولی متاسفانه کرک نمیشه و میگه باید بخرمش …چیکار کنم؟

  8. مرسی خوب بود فقط اینکه بعد از تبدیل کلمات همه به هم چسبیده هستند خیلی وقت گیره که شاید از ایراد از فونتش باشه و هم اینکه متنی که من زدم انگلیسی نبود فرانسه بود

  9. کارتون حرف نداره
    بدون آگهی وبدون اتلاف وقت جواب خودم رو گرفتم
    بازم ممنون
    باتشکرمجدد:مهدی آورم

  10. با سلام
    این برنامه هایی که گفتین هیچ کدوم pdf فارسی من رو تبدیل نمی کنن
    راع دیگه ای هست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *