تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!

تبدیل فایل های PDF به WORD با یک برنامه رایگان !!!
  • 1390/9/2
  • علیرضا
  • 52

پی.دی.اف یک فرمت استاندارد و کارآمد برای متون و نوشته هاست . شاید اولین هدفی که پی.دی.اف داشته باشد اینست که بدون توجه به سیستم عامل ، برنامه ی نمایشگر پی.دی.اف و فونتی که در سیستم مقصد نصب شده است ، بتواند محتوا را به درستی نمایش دهد . و البته باید گفت که در این زمینه هم موفق عمل کرده است . شما میتوانید یک فایل متنی را با هر برنامه ای ( مایکروسافت آفیس ورد ، اوپن آفیس و … ) نوشته و تبدیل به پی دی اف کنید . دیگر خیالتان راحت است که در هر سیستم عاملی که توانایی کار کردن با فایل های پی دی اف را داشته باشد میتوانید این فایل ها را بارگزاری کنید . به همین دلیل است که دیگر کسی فایل های متنی را به روش سابق روی اینترنت آپلود نمیکند . البته این دو دلیل دارد :

1- فایل های برنامه آفیس مایکروسافت به دلیل اینکه از قابلیت هایی مثل ماکروها پشتیبانی میکنند ، میتوانند خطرناک باشند . به همین دلیل است که کاربران زیاد به اینگونه فایل ها اعتماد نمیکنند .

2- اگر یک فایل متنی مثل ورد را به همان شکل اولیه در اینترنت قرار دهید ، ممکن است در سیستم مقصد به دلیل نبود برخی فونت ها و مسایل دیگری از این دست ، فایل شما کاملا به هم بریزد .

پس نتیجه میگیریم که تبدیل یک فایل متنی به پی.دی.اف بهتر راهکار است .

اما بعضی مواقع ما میخواهیم یک فایل پی.دی.اف را به فایل متنی تبدیل کنیم تا بتوانیم ویرایش های لازم را روی آن انجام دهیم . سرویس ها آنلاین و برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را برای ما انجام خواهند داد . برخی از آنها به صورت تجاری بوده و برخی دیگر نیز به صورت رایگان هستند .

در این مطلب میخواهیم یک برنامه رایگان و مفید به نام PDF To WORD Converter را به شما خوانندگان محترم مجله اینترنتی گویا آی تی معرفی کنیم . پس با گویا آی تی همراه باشید .

ابتدا از آخر همین مطلب این برنامه را دانلود کنید . پس از نصب و اجرای آن با محیط اصلی برنامه روبرو خواهید شد . میتوانید همین حالا کار خود را شروع کنید . فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را روی پنجره این برنامه کشیده و رها کنید . یا اینکه با کلیک بروی دکمه Add a PDF File Now ، فایل پی.دی.اف مورد نظر خود را از روی هارددیسک تان انتخاب کنید .

حالا همه چیز آماده است و میتوانید با کلیک بروی دکمه Start Converting now ، تبدیل فایل پی.دی.اف به فایل ورد را آغاز کنید . اما اگر میخواهید فایل ورد در مسیر مورد نظرتان ایجاد شود ، کافیست از قسمت Output Folder روی دکمه Browse کلیک کرده و مسیر مورد نظرتان را انتخاب کنید .

اما باز هم مشکل تبدیل فایل های پی.دی.اف فارسی و عربی به فایل ورد وجود دارد .

لینک دانلود برنامه

آدرس سایت

بروزرساني 3-9-90 توسط ITTeach : عذرخواهي از شما و كليه كاربران بعلت متن موجود بالا كه درخواستي از سايت سازنده نرم‌افزار بود كه اين پيشنهاد بنده به آقاي زارع بود و علي آقا هيچ تقصيري ندارند و اين نكته رو هم بگم كه جهت ساخت نرم‌افزاري كه بخواد فايل‌هاي فارسي رو به ورد تبديل كنه طبق پرس و جوهاي قبلي و تحقيق براي انجام اين كار مهندسين ايراني عزيز مبلغي بين 8 ميليون تا 10 ميليون تومان رو دريافت ميكنند تا اين كار رو انجام بدهند. اميدوارم عذر ما رو پذيرا باشيد . 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
  1. با سلام
    من میخواهم یه فایلpdf که protect شده را به فایل word تبدیل کنم اما با هر برنامه ای از جمله برنامه فوق این کارو انجام دادم یه فایل با فونت به هم ریخته بهم داد اگه ممکنه راهنماییم کنید
    با تشکر

  2. salam merc az saite khobeton
    man niaz dashtam k pdf tabdil beshe b word va in barname ro download kardam vali vaghti word baz mishe malom nis fontesh chiye.yani bifaydas mishe komak koni mamnoon misham

  3. ممنون از شما …
    ولی چرا تمام فایل را به ورد تبدیل نمیکنه ؟

    لطفاً راهنمایی فرمایید .

    1. عالیه فقط چرا 50 درصد متن را جواب میده ؟

  4. سلام خسته نباشید برنامه خوبه ولی میزنم فقط 2 صفحه اول تبدیل میشه و بعد یه ارور میده و یه کد ازم میخواد میشه بگید چیکار کنم تا کلش تبدیل شه؟؟؟؟

  5. خدا خیر تون بده زانوی غم بغل کرده بودم که چطوری می خوام مقاله انیگلیسه به این زیادی رو تایپ کنم .اگه بدونین چه قدر دعاتون کردم کارتون حرف نداشت

  6. سلام
    این برنامه که گفتید دانلود کردم ولی بعدش میگه باید بخرمش.فلی کاری صورت نداد و پیام خرید داد.لطفا جوابمو سریع بدید
    فایل pdfرا روش درگ کردم وپیام خرید داد

  7. من فایل و درست دانلود و نصب کردم ولی بعد از اینکه اقدام به تبدیل فایل pdf به word کردم ارور داد و گفت باید نسخه جدیدش و بخرم ! حالا چکار کنم؟

  8. با سلام و خسته نباشید….
    من برنامه adobe acrobat reader رو دانلود و نصب کردم ولی واسه تبدیل pdf فارسی به word یا powerpoint با مشکل مواجه شدم.
    وقتی تبدیل میشن متن های فارسی نمیاد یا اگه جایی کپیشون کنم یه سری علامتای عجیب میاد ولی واسه انگلیسیش مشکلی نداره.
    خیلی نیازش دارم لطفا راهنماییم کنید….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *