“شکارچیان سیاه چال” به ویتا می‌آیند

“شکارچیان سیاه چال” به ویتا می‌آیند
  • 1390/12/2
  • ميثاق جراحي
  • 0

جامد، مشتق، ساده و سرگرم کننده – از ویژگی های مختصر بازی Dungeon Hunter: Alliance در کنسول دستی PS Vita است. تجربه ی یک اتحاد،  سرگرمی خاصی را برای بازیکن نسبت به بازی های دیگر در کنسول های همراه از جمله ویتا ایجاد می کند.

 ماجراجویی شما از طریق یک دنیای خیالی دلپذیر که در آن شما با انواع عناصر از قارچ های سمی تا جانورهای خیالی گرفته تا یک محیط ایزومتریک چشم انداز.آغاز خواهد شد.  توسعه دادن  شخصیت ها به عنوان یکی از اعضای انعطاف پذیر برای کمک رسانی در میدان های نبرد از عناصر و جنبه های یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویی خوب در یک کنسول همراه است.

شما با دادن دلیل کافی برای روشن کردن تاریکی جنگل ها، قلعه ها با جادوها و ابزار های فلزی خود، یک بازی RPG معمولی را بدک می کشید.

 شاید شکارچی های سیاه چال راه زیادی را در شوخ طبعی و یا شخصیت پردازی نرفته باشد، اما مکانیک و فیزیکی که فقط شرکت Game Loft می تواند در بازی های خود داشته را در شکارچیان سیاه چال می توانید پیدا کنید.

 

حتما می دانید که بازی شکارچی های سیاه چال ،عنوانی اقتباسی از یک بازی آی فون است که در سال 2009 منتشر شد.و بعد ها نیز برای سیستم عامل های هوشمند دیگر در تلفن های همراه آمد. در نسخه ی ویتا، اصول اولیه تغییری نکرده است، از جمله داستان عمومی بازی،  در رابطه با یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی است که دوباره  توسط یک جادوگر زنده شده و نیاز به کمک شما برای رهایی از این طلسم شوم دارد.   در نسخه ی ویتا، موتور گرافیکی از همانی گرفته شده که در نسخه های قبل تر و برای تلفن های هوشمند، طراحی شده بود و برای قدرت سخت افزاری خوب و قدرتمند ویتا، کم و نا عادلانه است.

با این حال، سبک رایج  و جنبه ی   جذابیت و ستودنی شدن با اجتناب از کلیشه های ژانر نقش آفرینی، به صورت مکرر در این اثر دیده می شود، اما مانند بسیاری از بازی های مشابه،  بهانه ای برای مجبور کردن بازیکن جهت جستجو کردن مکان های خالی و مسیر های فرعی برای شما مسدود خواهند بود.

. 
بخش مدیریت آیتم ها و ابزار های جانبی برای بهبود مبارزه ها، به خوبی کار میکنند..شما می توانید هر چه دیدید را بردارید و در کوله پشتی خود بگذارید. جمع آوری تعداد قابل توجهی از موارد  بسته به تصمیم شما جهت نگه داشتن آنها دارد.

سطح  مهارت شما به سرعت بالا می رود و این امر به این معنی است که انتخاب شما در ویژگی های اصلی (قدرت، سرعت، جادو و سایر توانایی ها)  و خرید مهارت های جدید و یا بهبود آنها، گسترده تر خواهد شد. برای خرید هر جادو، سلاح یا ابزاری برای جنگ، به طلا نیاز دارید که از طریق جستجو در صندوق ها و کشتن دشمنان به دست می آید.

اتحاد در این بازی مهمترین ویژگی است و حرف اول و آخر را می زند. هر فرد سطح و سلاحی دارد و بسته به مهارتش می تواند کمک کند. جادوگر، جنگجو، دزد و انواع کلاس های فردی که می توانید به دلخواه انتخاب کنید. تعداد 4 نفر بازیکن می توانند در میدان نبرد حاضر باشند. چه به صورت آنلاین و غیره، بازی توسط هوش مصنوعی و یا خود بازیکن از مکانی دیگر هدایت خواهد شد.


با صرف نظر از طبقه و کلاس خود  و سلاح های انتخابی، مبارزها لذتی خاص دارند. با آن زاویه ی دوربین و قابلیت های ویتا، می توان به یک مبارزه ی حماسی رسید. سرعت و دقت در انتخاب آیتم های :سلامتی، جادو، چاقو های پرتابی  و سایر، بسیار مهم است. همیشه یک جادوگر است که بتوانید روی  وِرد های او حساب کنید. اگر شما یک جنگجو یا یک شوالیه ی عادی باشید، باید جادوگر همراه را به جلو فرستاد، چون شما فقط می توانید با شمشیر و سپر کار کنید و بس !

از پیش نمایش ها و دموهای بازی نیز نباید گذشت، زیرا که هنری و در غالب یک کتاب داستان روایت می شوند. این بازی دومین تجربه ی ویژه ی Game Loft بر روی کنسول بازی است که می توان به آن نمره ای رضایت بخشی را داد. این بازی در حدود 8 ساعت بدون انجام ماموریت های جانبی زمان لازم دارد تا به پایان برسد.  بازی Dungeon Hunter: Alliance در ماه آپریل 2012 برای دو کنسول ویتا و پلی استیشن 3 در Playstation Network قرار خواهد گرفت. 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *