Industrial Toys شرکتی دیگر در صنعت Gaming

Industrial Toys شرکتی دیگر در صنعت Gaming
  • 1390/12/9
  • ميثاق جراحي
  • 0

 Bungie  از شرکت های بازی سازی که تنها با عنوانی فوق العاده و منحصر به فردش یعنی بازی Halo شناخته می شود، تصمیم دارد با پا گذاشتن در عرصه ی “ذنیای دیجیتالی همراه و تلفن های هوشمند” یک پروژه ی جدید را کلید بزند.

شرکت بازی سازی Bungie در سال 1991 و با بازی Halo: Combat Evolved مطرح شد. زمانی که شرکت مایکروسافت با این شرکت برای ساخت بازی Halo بر روی سیستم عامل ویندوز، همکاری خود را آغاز کرد، انتظار چنین موفقیتی را از این بازی اول شخص علمی – تخیلی نداشت.

Alex Seropian از اعضای اصلی شرکت بازی سازی Bungie، می خواهد یک کمپانی بازی  سازی را تاسیس کند که Industrial Toys نام دارد. این شرکت جدید روی بازی هایی کار می کند که با سیستم عامل های هوشمند تلفن های همراه از جمله : آندروید و IOS سازگاری دارند. شرکت بازی سازی Industrial Toys از محققان شرکت معروف انیمیشن سازی  DreamWorks  و مدیران شرکت Brent Pease تشکیل شده است.

Tim Harris نیز که از بازی ساز های خوب در دنیای بازی های رایانه ای است و بازی های کم اما معروفی هم چون Seven Lights را در کارنامه ی خود دارد به عنوان یکی از اعضای ارشد این کمپانی مشغول به کار خواهد شد. از جمله اعضای اولیه ای که در این شرکت بازی سازی استخدام می شوند می توان به طراحان حرفه ای و گرافیست های دو شرکت بزرگ در سطح کمیک یعنی مارول و دی سی کمیک اشاره کرد.

شرکت بازی سازی تازه تاسیس Industrial Toys فعلا بازی ای را معرفی نکرده  و هنوز هم مشخص نیست که علاوه بر تلفن های همراه، بر روی کنسول های نسل جدید یا آینده، سرمایه گذاری کرده است.

با توجه به عنوان خوش ساخت شرکت Bungie، بازی Halo و انحصاری بودن این بازی بر روی کنسول ایکس باکس 360، می توان حدس زد که شرکت تازه تاسیس، ممکن است بخواهد عنوانی انحصاری ولی جدید را برای ایکس باکس 360 و یا نسل بعدی ایکس باکس ها موسوم به 720 تولید کند.

جالب است بدانید که در صفحه ی رسمی فیس بوک شرکت  Industrial Toys این گونه نوشته شده است که ” ما می خواهیم که آینده ی بازی های رایانه ای قربانی کیفیت نشود و با توجه به قدرتی که کنسول های خانگی دارند و محدودیت هایی که ممکن است گریبان گیر تلفن های همراه باشند، بتوان بازی هایی در سطح کنسولی ایجاد کرد. ما با امکانات تلفن های همراه به یگ گیم پلی پویا دست پیدا خوهیم کرد و در واقع یک رابطه ی بهتر می توان بین سازنده ی بازی و بازی کن در این گونه بازی ها، یافت”

بسیاری از شرکت های دیگر نیز به دنبال فرصتی برای توسعه ی بازی های همراه هستند و اینگونه بر می آید که صنعت بازی های رایانه ای  به کنسول ها و یا دستگاه های همراه روی می آورد.

حال باید منتظر ماند و دید که شرکت جدید Industrial Toys با یک مجموعه تیم حرفه ای و اعضای با تجربه می تواند به یکی از آن شرکت های خوب و مطرح در دنیای بازی های رایانه ای تبدیل شود یا خیر؟

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *