تعداد توییت‌های خود را در آندروید ببینید!

تعداد توییت‌های خود را در آندروید ببینید!
  • 1390/12/9
  • بابک
  • 0

اپلیکیشن TwiStats برای آندروید امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در خود سایت توییتر و بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌های مرتبط با آن چنین امکانی وجود ندارد. حداقل آن‌ها این امکان را تاکنون فعال نکرده‌اند. با ابزارک زیبای طراحی شده برای صفحه اصلی، این اپلیکیشن آمار هر حساب کاربری توییتری که بخواهید به نمایش در می‌آورد. زمانی که این ابزارک را روی صفحه اصلی خود نصب کردید کافی است که نام کاربری توییتر موردنظر خود را وارد کنید و منطقه زمانی را هم برگزینید. سپس گزینه Get Stats را بزنید. کار تمام است. از تعداد دنبال‌کنندگان حساب کاربری توییتر تا تعداد کل توییت‌های در طول روز و بسیاری آمار دیگر توسط این ابزارک به نمایش در می‌آید.
با بازکردن اپلیکیشن TwiStats یک راهنمای بسیار خوب ظاهر می‌شود که شما را برای استفاده از اپلیکیشن کمک می‌کند.


انتخاب خود ابزارک هم راهنمای کوچکی درباره فیلدهایی که باید در ابزارک پر کنید در اختیار شما قرار می‌دهد. همان‌طور که در راهنما نوشته شده، قسمت دنبال‌کنندگان بلافاصله آمار را نمایش نمی‌دهد و باید حداقل ۲۴ ساعت برای ارایه آمار آن صبر کنید. پس از این زمان شما می‌توانید ببینید که در طول روز، ماه یا سال حساب کاربری توییتر موردنظرتان چه تغییراتی در تعداد دنبال‌کنندگانش داشته است.
به هر حال آن چه که ابزارک به صورت آنی نمایش می‌دهد تعداد کل دنبال‌کنندگان و تعداد کل توییت‌ها است. گزینه کوچک بازآوری در پایین سمت راست ابزارک این امکان را به شما می‌دهد  که جدیدترین آمار و ارقام مربوط به حساب کاربری توییتر موردنظرتان را ببینید.
به زبان ساده، این اپلیکیشن یک ابزار مناسب برای کسانی است که زیاد از توییتر استفاده می‌کنند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دریافت کنید.
دریافت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *