Generals 2,Dead Space 3 و دیگر عناوین EA در E3 2012

Generals 2,Dead Space 3 و دیگر عناوین EA در E3 2012
  • 1391/1/20
  • ميثاق جراحي
  • 4

مدت زمان زیادی تا بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای موسوم به E3 2012 نمانده است و بسیاری از شرکت های بازی سازی به دنبال معرفی محصولات جدید خود، در حال تکاپو و فعالیت هستند. نمایشگاه E3 امسال یکی از بهترین هاست. زیرا که قرار است بازی های خوبی معرفی شوند و از همه مهمتر از نسل بعدی Xbox های خانگی رو نمایی صورت گیرد.

دیروز که در اینترنت گشتی می زدم، مقاله ای جالب از سایت Egplanet پیدا کردم که درباره ی بازی هایی بود که شرکت بازی سازی EA قرار است آنها را در E3 امسال معرفی کند. در کنار این عنوان ها درصد هایی دیده می شود و این نشان دهنده ی این است که این بازی تا چه حد احتمال دارد که در این نمایشگاه و از طرف شرکت EA معرفی گردد.

Medal of Honor Warfighter

100 درصد – احتمال معرفی شدن آخرین نسخه از بازی مدال افتخار در نمایشگاه ای 3 حتمی است. در این نسخه که ادامه ای از نسخه ی قبل است از موتور گرافیکی  Frostbite 2 استفاده شده است. این نسخه از بازی مدال افتخار برای اولین بار  درماه مارس به طور رسمی معرفی شد.

در نمایشگاه ای 3 امسال بدون شک، شاهد بخش های جدیدتر  و بیشتری از این اثر خواهیم بود. تاریخ عرضه ی این اثر مشخص نیست ولی برخی افراد معتقد هستند که این بازی در ماه اکتبر امسال روانه ی بازار می شود.

Command & Conquer Generals 2

100 درصد- این عنوان ویژه از آن دسته عنوان هایی است که طرفداران بازی های استراژیک را بسیار خوشحال می کند. بله این بازی نیز یکی از بازی های شرکت بازی سازی EA در نمایشگاه ای 3 امسال خواهد بود. در  ساخت Command & Conquer Generals 2 شرکت Bioware نیز حضوی موثر دارد و با توجه به خبر های کمی که از این اثر منتشر شده، 2013 را تاریخ عرضه ی Command & Conquer Generals 2 معرفی کردند. حال باید صبر کرد و دید که Command & Conquer Generals 2 پس از غیبتی طولانی چه حرفی برای گفتن خواهد داشت.

Need For Speed

90 درصد-  با توجه به تجربه های گذشته و اینکه شرکت EA در هر سال دو شماره ی متفاوت از سری Need For Speed را منتشر می کند، می توان احتمال داد که از شماره ی بعدی سری باز ی های پر طرفدار Need For Speed در نمایشگاه ای 3 امسال پرده برداری خواهد شد. پس از موفقیت بازی Need For Speed The Run و اکثر نسخه های این سری، شرکت EA قصد ندارد پرونده ی این بازی را ببندد. امیدوار هستیم که اگر نسخه ای از Need For Speed عملا در کار باشد، آن نسخه Hot Pursuit 2 باشد.

Overstrike

90 درصد- این یک عنوان تقریبا جدید چند نفره است که به احتمال زیاد در E3 امسال معرفی می شود. این بازی اول شخص با همکاری EA و  Insomniac ساخته شده است و با توجه به تاریخچه ی بازی های اول شخص  Insomniac، می توان نوید از یک عنوان خوب را داد که در بخش شبکه ای و مالتی حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

Dante’s Purgatory

70 درصد- بازی Dante Inferno یک شاهکار بی نظیر بود که متاسانه نتوانست آن طور که باید، نظر منتقدین را به خود جلب کند. این بازی برگرفته از داستانی به همین نام و هفت طبقه از جهنم است که به بهترین حالت ممکن به یک بازی رایانه ای موفق تبدیل شد. Dante’s Purgatory ادامه ای از نسخه ی Dante Inferno است و این احتمال وجود دارد که در ای 3 امسال از آن حرفه ایی زده شود. پیش بینی می شود تاریخ انتشار Dante’s Purgatory سال 2013 باشد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که شایعه هایی مبنی بر ساخته شدن یک نسخه ی دیگر از این عنوان با نام Dante Inferno 2 شنیده شده است. برای اطلاعات بیشتری از نسخه های بعدی بازی بهتر است سری به سایت Subverse بزنید.

TimeSplitters 4

70 درصد- نسخه ی قبلی  این اثر اول شخص به یک عنوان خیلی خوب و پر طرفدار در کنسول پلی استیشن 2 تبدیل شد. گاه گاهی هم در رابطه با شماره ی بعدی از این عنوان، خبر هایی منتشر شدند که خیلی جدی نبودند. این طور که به نظر می رسد تیم بازی سازی Crytek بر روی TimeSplitters 4 مشغول کار هستند.  TimeSplitters یک بازی اول شخص با عناصر علمی – تخیلی است که سابقه ای قدیمی در بین بازی های اول شخص و در کل بازی های EA دارد.

Dead Space 3

30 درصد-  به نظر من در دنیای بازی های رایانه ای هیچ بازی ترسناک تر و مهیج از از نسخه ی دوم از بازی Dead Space نیست. نسخه ی دوم بازی Dead Space  یک اثر معمولی نیست و بازی کردن آن فقط برای یک بار هم هر بازیکنی را میخکوب می کند. این احتمال وجود دارد که شرکت EA از شماره ی سوم بازی Dead Space  پرده برداری کند اما ممکن است در نمایشگاه E3 2012 نباشد. اما باز هم می توان به اطلاعاتی بیشتر از Dead Space 3 در ماه های آینده، امیدوار بود.

Mirror’s Edge 2

20 درصد- پروژه ی ساخت دومین شماره از بازی متفاوت و بی نظیر Mirror’s Edge بار ها و بار ها متوقف شد و دوباره از نسخه ی جدیدی از این عنوان، حرف هایی به میام آمد.  از نظر برخی، این احتمال وجود دارد که شماره ی دوم از بازی Mirror’s Edge در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود، اما احتمالش بسیار کم است و از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که از Mirror’s Edge 2 در سال 2013 پرده برداری شود. به هر حال امیدوارم که تیم بازی سازی DICE بر روی پروزه ی Mirror’s Edge 2 فعالیت کنند به دلیل اینکه آینده ی خوبی برای این بازی متفاوت پیش بینی می شود.

Crysis 3

20 درصد- به عقیده ی من همین 20 درصد احتمال اینکه بازی Crysis 3 در نمایشگاه امسال معرفی شود هم وجود ندارد. بازی Crysis 3 یک بازی عادی نیست و تیم بازی سازی Crytek به این زودی ها شماره ی سوم از بازی Crysis  را نخواهند ساخت. بازی Crysis  با آن گیم پلی منحصر به فرد و گرافیک خیره کننده اش، یکی از بهترین های سبک اول شخص است.  هم چنین شرکت EA به دنبال ساخت یک عنوان بزرگ برای رقابت با بازی هایی هم چون Halo و Gears of war توسط تیم بازی سازی Crytek است.

Dragon Age 3

30 درصد- شاید بتوان به معرفی شماره ی بعدی از سری بازی نقش  آفرینی Dragon Age در نمایشگاه امسال امیدوار بود. پس از موفقیت های متوالی شرکت Bioware به احتمال قوی شاهد Dragon Age 3 هستیم اما در سال 2013.  شرکت EA به طور غیر رسمی اعلام کرد که نسخه ی سوم از بازی Dragon Age، یکی از بزرگترین عنوان ها در دنیای نقش آفرینی است. جالب است بدانید که Dragon Age  یک اثر کلاسیک – نقش آفرینی است که طرفداران خاصی دارد و ممکن است برخی از بازی خور های حرفه ای نتوانند با قوانین این بازی به راحتی کنار بیایند.

Army of Two 3

و در آخر بازی Army of Two 3 که 60 درصد احتمالش وجود دارد تا اطلاعاتی بیشتری از این عنوان Co-Op را در ای 3 امسال ببینیم، در لیست بازی هایی قرار می گیرد که ممکن است EA به معرفی آن بپردازد.  البته این عنوان مدت ها قبل به طور رسمی معرفی شد و تاریخ انتشار این بازی را سال 2013 اعلام کردند. آخرین نسخه از بازی Army of Two  در سال 2010 روانه ی بازار شد که توانست امتیاز قابل قبولی را دریافت کند. این بازی در سبک   همکاری- دو نفره جزو بازی های خوب محسوب می شود.


دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. دوست من بازی های EA مد نظر بوده
      بازی COD به شرکت Activision تعلق داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *