Super Mario Bros 2 به 3DS می آید

Super Mario Bros 2 به 3DS می آید
  • 1391/2/4
  • ميثاق جراحي
  • 2

افرادی که آخرین کنسول همراه نینتندو معروف به 3DS را خریداری کرده اند، تابستان امسال می توانند ازجدیدترین شماره از بازی محبوب Super Mario لذت ببرند.

شرکت نینتندو شب گذشته از جدیدترین نسخه ی بازی ماریو با نام تجاری New Super Mario Bros. 2 رو نمایی کرد.

نسخه ی نینتندو 3DS بازی ماریو، دارای گرافیکی منحصر به فرد و رنگ پردازی های بی نظیری است. در نسخه ی New Super Mario Bros. 2، بازیکنان به سنت های قدیمی و اصل بازی ماریو در اولین کنسول نینتندو باز می گردنند، با این تفاوت که عناصر اصلی بهبود یافته و مراحل و  شخصیت ها تغییر کرده اند.

زاویه ی دوربین در New Super Mario Bros. 2 از جانب و به صورت دو بعدی می باشد. لذت بازی کردن بازی ماریو به همین پلاتفرمی بودن ها و زاویه ی دوربین خاصی که دارد، است.

با توجه به آخرین تصاویری که از New Super Mario Bros. 2 در صفحه ی فیس بوک بازی منتشر شد، قدرت های جدیدی به ماریو اضافه شده است که یکی از آنها قابلیت پرواز توسط لباسی مخصوص می باشد که Tanooki Suit power نام دارد.  در این نسخه باز هم شخصیت Luigi در کنار ماریو دیده می شود و این نسخه به گونه ای  تکمیل شده ی شماره ی اول از New Super Mario Bros بود که به طور انحصاری برای نینتندو DS عرضه شد.

شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی New Super Mario Bros. 2 یک بازی چالش بر انگیز خواهد بود و برای افرادی ساخته شده است که مهارت ویژه  و تجربه ی زیادی از بازی های قبلی ماریو داشته اند. در این شماره از بازی ماریو،  می توان از قابلیت های متفاوت کنسول نینتندو 3DS استفاده کرد.

مشخصات بازی :

Developers Nintendo EAD
Publishers Nintendo
Series Super Mario
Platforms Nintendo 3DS
Release dates
  • JP August 2012
  • NA August 2012
  • EU August 2012
Genres Platforming
Modes Single-player
Rating

در کنار معرفی آخرین شماره از سری بازی های ماریو، شرکت نینتندو درباره ی سری دیگر از بازی پرطرفدار خود یعنی  Kirby حرف های تازه ای زد.

نینتندو قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد این سری، یک Collection ار نسخه های قبلی بازی را برای کنسول Wii جمع آوری کند.

تاریخ  دقیق انتشار بازی های New Super Mario Bros. 2 و کالکشن از بازی Kirby مشخص نیست، اما شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی New Super Mario Bros. 2 قبل از بازی Kirby Collection  منتشر خواهد شد وحرف هایی مبنا بر انتشار New Super Mario Bros. 2 در ماه آگوست امسال به گوش می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *