سرگرمی روز جمعه : حلقه ی نئو

سرگرمی روز جمعه : حلقه ی نئو
  • 1391/2/15
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

در بازی این هفته به دنیای الکترونیکی وارد می شوید و درگیر نبردی استراتژیک در سرزمین گرد بورد می شوید تا به کمک  CPU ها HUB ها وGPU ها  دشمنان خود را شکست دهید .آی چیزی می دانید تا شما را در این نبرد پیروز کند یا اینکه شکست می خورید و می سوزید ؟

حلقه ی نئو

هنگامی که بازی را شروع کردید می توانید بین دو سطح سختی بازی انتخاب کنید .

بعد از اینکه میزان سختی بازی را انتخاب کردید با یک داستان خیلی مختصر از بازی مواجه می شوید که به روی مانیتور شما می آید . هنگامی که این داستان تمام شد در جایی از پنجره کلیک کنید تا به مرحله اول از بازی برده شوید  در غیر این صورت به صورت خیلی عجیبی بازی قفل می کند !!

 

مرحله اول در واقع بیشتر برای آموزش است و برای این است که شما با نحوه بازی کردن آشنا شوید و در واقع در آن با هیچ دشمنی روبرو نمی شوید . در اینجا برای شما از هر قسمتی از این مرحله یک سری عکس تهیه کردم که می توانید آنها را مشاهده کنید .

 

هر زمان که با موفقیت مرحله ای را پشت سر می گذارید می توانید آن مرحله را یک بار دیگر تکرار کنید یا به مرحله بعد بروید و یا به منوی انتخاب مراحل و منوی اصلی  بروید .

قبل از آنکه بتوانید ناحیه انتخاب مراحل را مشاهده کنید باید مرحله اول را تمام کنید . در این بازی تعداد سی مرحله منتظر شماست تا قدرت صبر و استرتژی شما را برای این بازی به چالش بکشد .

 

مرحله دوم نیز در واقع یک آموزش است با این تفاوت که شما با اولین دشمنان روبه رو می شوید . مانند قبل تعدادی تصویر برای شما آماده کرده ایم که بهتر آن را درک کنید …

 

وقتش رسیده که نبرد را شروع کنید ، نبردی برای سربلندی و پیروزی !

 

اگر خواستید که بازی را نگه دارید می توانید به سادگی در جایی در خارج از پنجره بازی کلیک کنید و بازی به طور خودکار تا زمانی که دوباره نخواهید بازی کنید ، متوقف می شود .

موفق باشید و آخر هفته خیلی خوبی را داشته باشید.

امیداورم از این بازی هم لذت ببرید .

از اینجا می توانید به این بازی برسید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *