گوگل همچنان در صدر

گوگل همچنان در صدر
  • 1391/3/20
  • آزاد
  • 2

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از میزان استفاده از موتورهای جست و جو در جهان، گوگل همچنان با ارائه خدمات پایان ناپذیر و متنوع توانست سهم خود را در میزان استفاده از موتورهای جست و جو افزایش دهد و آن را به 66/4 درصد برساند. این در شرایطی است که در ماه قبل 66/2 درصد سهم این بازار متعلق به گوگل بوده است. و با توجه به این آمار رو به رشد، گوگل توانسته جایگاه خود را در صدر جدول نسبت به قبل مستحکم تر کند.

بهترین موتور جست و جو

اما خبر اصلی در جایگاه دوم جدول رده بندی موتورهای جست و جو اتفاق افتاده است. جایگاهی که بالاخره موتور جست و جوی مایکروسافت توانست از آن خود کند و در مکانی که قبلا متعلق به یاهو بود، قرار گرفت.این اتفاق در شرایطی افتاد که بینگ توانسته با افزایش 0/1 درصدی نسبت به ماه قبل سهم خود را به 15/3 درصد برساند. این مقدار نسبت به سهم 12/6 درصدی سال گذشته یک جهش بزرگ است .

بهترین موتور جست و جو

و اما یاهو به سقوط خود نسبت به سال گذشته ادامه داد و سهم 16/1 درصدی خود را ابتدا به 14/1 و سپس به 13/6 درصد رساند. با توجه به این موضوع که درآمد اصلی یاهو از این راه نیست، شاید شنیدن این خبر برای مدیران ارشد آن زیاد نگران کننده نباشد. اما در طرف مقابل این آمار به معنای تحقق برنامه های مایکروسافت برای افزایش محبوبیت موتور جست و جوی بینگ است.

بهترین موتور جست و جو

منبع: zdnet

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با همه ی این تفاسیر بازم به نظر من بینگ به کاربرهاش مخصوصا به وبمسترهاش بیشتر از گوگل اهمیت میده
    و فید بک هایی که میگیره بیشتر تاثیر میده

  2. گوگل با شبکه اجتماعی پلاس با ارتباطی که بین همه زبان ها برقرار می کند و نیز با امکانات جدیدی که روز به روز بر امکاناتش می افزاید بی‌شک برترین خواهد بود.
    گوگل همچنان گوگل است!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *