IOS6 از قبل تا بعد از رویداد WWDC

IOS6 از قبل تا بعد از رویداد WWDC
  • 1391/3/23
  • سعید امیرلو
  • 1

ویرایش شد!

لطفا عذرخواهی ما را بابت انتشار نامناسب این مطلب تا قبل از ویرایش بپذیرید

اگرازعلاقه مندان آی دیوایس های اپل باشید قعطا از برگزاری مراسم WWDC 2012 که شب گذشته انجام شد ، مطلع شدید.یکی از خبرهایی که از سوی برخی سایت ها درباره آن مانور داده شده بود ، معرفی IOS6 از سوی شرکت اپل بوده که به نظر می رسید با تصاویر بدست آمده از محل برگزاری مراسم در سانفرانسیسکو، این خبر قعطعی بوده و اپل در پلتفرم های آینده خود در آیفون و آی پد از IOS6 استفاده خواهد کرد.

تا قبل از شروع این رویداد برخی از علاقه مندان مشتاق محصولات اپل در سانفرانسیکو توانسته بودند تصاویری از بنرهای مربوط به مراسم WWDC امسال را که در خارج از محل برگزاری مراسم در Moscone نصب شده است را تهیه و به بیرون درز دهند که نشان می داد IOS6 یکی از خبرهایی است که در مراسم WWDC امسال به آن پرداخته خواهد شد.

در تصاویر همراه با کیفیت خوب به دست آمده از بنر مربوط به IOS6  که در سایت T3 منتشر شد (تصاویر دوم و سوم) به وضوح نام تجاری IOS6 خودنمایی می کرد.همچنین برچسبی نیز با متن ” پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان” بر روی بنر های IOS6 وجود دارد.

در حالی که طبق تصاویر بدست آمده از محل برگزاری رویداد WWDC در سانفرانسیسکو خبر معرفی IOS6 قطعی شده بهود ، شب گذشته در این مراسم این اتفاق افتاد و IOS6 با امکانات جدید معرفی شد.از امروز توسعه دهندگان می توانند IOS6 را با بیش از 200 ویژگی جدید شامل بهبود عملکرد سیری ، اضافه نمودن اطلاعات ورزشی به همراه امتیازات آنها ، پیشنهادات مختلف برای رفتن به رستوران ، ادغام با rottentomatoes و راه اندازی اپ voice-activated به همراه امکان توئیت کردن توسط سیری را دریافت کرده و از ویژگی های جدید برای ایجاد اپ های سازگار با IOS6 استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های IOS6 ادغام آن با فیس بوک است که امکان آپدیت فیس بوک را از طریق ناتیفیکیشن سنتر فراهم می کند و در آینده نزدیک به سیستم عامل X OS  نیز اضافه خواهد شد.از ویژگی های جدید یگر IOS6 فیس تایم است که باعث یکپارچه شدن شماره تماس ها با اپل آی دی می شود و امکان تماس های ویدئویی را فراهم می سازد تا پیش از این این نوع تماس تنها از طریق wi fi انجام می شد.

یکی از تغییراتی که تا قبل از معرفی IOS6 مشخص بود حذف گوگل مپ از IOS بود که اپل خبر از اضافه شدن مپ اختصاصی خود به IOS داده بود که در نسخه 6 از نقشه جدید خود نیز پرده برداری کرد.نویگیشن اختصاصی ، ادغام با سیری ، گزارش ترافیک لحظه ای به همراه نقشه های سه بعدی از شهرهای مختلف جهان که توسط هواپیماهای اختصاصی اپل عکس برداری شده و برای نقشه جدید خود اضافه شده است ، از ویژگی های منحصر به فرد نقشه جدید در IOS6 است.

در حال حاضر نسخه بتای IOS6 در دسترس بوده و توسعه دهندگان اپ های مختلف می توانند نسخه بتای آن را تا زمان عرضه نسخه نهایی آن که احتمالا در پاییز خواهد بود دریافت کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *