10 نکته در مورد JTAG کنسول XBOX360

10 نکته در مورد JTAG  کنسول XBOX360
  • 1391/4/1
  • سپهر خيري
  • 175

کنسول بازی XBOX360 به طور کامل هک و کپی خور شده هست و میتوانید به صورت خیلی ساده و راحت همه بازی های کپی دیسکی را اجرا کنید ، ولی اگر میخواهید که کنسولتون کامل تر کپی خور بشه و از امکانات بیشتر استفاده کنید میتوانید کنسول خود را به JTAG تبدیل کنید !

JTAG به 2 روش سخت افزاری و نرم افزاری روی کنسول XBOX360 انجام میشود که الان جلوی روش نرم افزاری توسط مایکروسافت گرفته شده ولی روش سخت افزاری به دلیل هزینه داشتن برای مایکروسافت دیرتر جلوی اش گرفته میشه و در فاصله های طولانی تر دست به جلوگیری از آن میزند که خیلی هم موفق نبوده است و الان هم تقریبا همه کنسول ها قابلیت jtag را دارند حتی مدل های جدید Slim

در ادامه 10 نکته مفید در مورد کنسول های JTAG را معرفی میکنیم که کسانی که اطلاعات بیشتری از jtag xbox360 میخوان در این 10 نکته بتوانند پیدا کنند. البته این 10 نکته به صورت سطحی برسی شده اند که اگر فرصت شد در آینده به صورت کامل تر و عمیق تر به برسی آنها میپردازیم.

1- اجرای بازی ها از هارد بدون دیسک

یکی از اصلی ترین امکانات JTAG اجرای بازی ها بدون دیسک و از داخل هارد خود کنسول هست ، شما میتوانید با کپی کردن فایل ها به داخل کنسول بازی ها را آرشیو کنید و همان لحظه اجرا کنید. بدون آنکه دیسکی وارد کنسول کنید و یا حتی میتوانید با درایو خراب و سوخته بازی کنید!

2- بدون نیاز به آپدیت های پی در پی LT

دیگر لازم نیست برای اجرای بازی های جدید یا قدیمی LT کنسول را عوض یا آپدیت کنید چرا که به کل قضیه LT با Jtag متفاوت است و کنسول های JTAG اصلا نیازی به LT ندارند.

3- قابلیت آنلاین بازی کردن به صورت سیستم لینک

مایکروسافت این قابلیت را فقط برای کنسول های که کنار هم به وسیله lan به هم متصل شده است آزاد گذاشته است ولی اگر بخواهید با یک نفر در یک شهر یا کشور دیگر بازی کنید نمیتوانید زیرا پینگ شما بیشتر از 30 میشود و جلوی این کار گرفته میشود ولی در کنسول های jtag این محدودیت کاملا برداشته شده است و میتوانید با پینگ های بالاتر از 30 هم آنلاین مولتی پلیر بازی کنید.

4- توانایی اجرای بازی و DLC های لایو و آرکید

در کنسول های کپی خور معمولی حتما باید به لایو متصل شوید و به وسیله پوینت های خریداری شده بازی یا DLC مورد نظر را دانلود کنید ، ولی در کنسول های JTAG میتوانید خیلی راحت این جور محتویات را وارد هارد کنید و به همین سادگی از آنها استفاده کنید.

5- قابلیت نصب برنامه و بازی های homebrew

شما در کنسول های jtag میتوانید بازی و برنامه های جالبی را که به دست هکر ها و برنامه نویسان ساخته شده است را روی کنسول نصب و اجرا کنید به طور مثال برنامه بسیار کاربردی فری استایل یا mx360

6- اجرای بازی های کنسول های قدیمی

با jtag میتوانید بازی های کنسول های نسل قبل مانند XBOX1 و حتی PS1 را اجرا و بازی کنید.

7- امکان استفاده از هارد با ظرفیت های بالا

میتوانید روی کنسول خود هارد های 1 یا 2 ترابیتی را وصل کنید و به عنوان هارد داخلی از آن استفاده کنید بدون نیاز به انجام کار خاصی روی کنسول

8- امکان دسترسی به تمام اطلاعات

در کنسول های jtag میتوانید به همه اطلاعات داخل کنسول دست پیدا کنید مانند اطلاعات داخل مموری یا هارد که سیو گیم ها و پروفایل شما در آن وجود دارد و میتوانید به راحتی از همه اطلاعات یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

9- بدون محدودیت ها

در کنسول های jtag خیلی از محدودیت ها برداشته شده است ، مانند اضافه کردن هر مقدار اچیومنت به پروفایل خود یا تهیه کردن لوازم و لباس و.. برای آواتار خود و همچنین اجرای بازی ها با هر رجینی ، امکان دیگری که در کنسول های JTAG وجود دارد قابلیت ارتباط با کامپیوتر به وسیله FTP هست که میتوانید از طریق FTP با کنسول ارتباط داشته باشید.

10- با محدودیت ها

خب با این روش که کنسولتون JTAG میشود یک سری محدودیت هایی براتون ایجاد میشه که شاید برای بعضی ها بسیار پر اهمیت باشد ، اصلی ترین محدودیت در کنسول های JTAG قطع ارتباط به لایو هست ، به این صورت که دیگه هیچ وقت با کنسولتون نمیتوانید به لایو متصل شوید و اگر هم بشید در همان روز به کاربر بن تبدیل میشوید.

دیگر محدودیتی که وجود دارد ریسک استفاده از کنسول هست به طوری که ممکن است با نصب یه برنامه یا آپدیت کنسولتون برای همیشه از دستتون بره ، پس پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از اینکار قبل از هر چیزی سوال بپرسید و اطلاعات کامل کسب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 175 دیدگاه
  1. سلام . من که کنسولم J-Tag ئه . هیچ مشکلی هم ندارم و دارم ازش کمال لذت رو می برم …
    واقعاً عالیه !

    1. دوست عزیز شما لذت میبری ولی امکان ووصل شدن به لایو رو نداری (Live)چرا که با وصل شدن کنسول جیتگ (J-Tag) کنسول شما برای همیشه بن خواهد شد خخخخخ

    2. میشه وصل شد من بلدم هرکی خواست بگه راحته

    3. باسلام خدمت دوستان.یک سری اطلاعت دارم شاید به درد شما بخوره.اگه دوست داشتید بخونید.

      چرا دستگاه کپی خور؟
      به دلیل این که دستگاه اصل فقط ؛سی دی های اورژینال رو می تواند بخواند.و به علت گران بودن بازی های اصل که حدودا ۱۵۰ هزار تومان می باشد برای آن هایی که بوجه لازم رو برای خرج کردن ندارند بهتر است از دستگاه های کپی خور استفاده کنند..

      برای کپی خور کردن ایکس باکس سه روش وجود دارد ، که بنا به تاریخ تولید دستگاه از روش خاص آن استفاده می شود .قیمت دستگاهها نیز بنا به روش های کپی خور شدن ، متفاوت می باشد .
      تبعا روشی که با حداقل تغییر و دستکاری انجام شود ، قیمت بالاتری دارد .گران ترین دستگاه ، دستگاهی است که با روش نرم افزاری ( در بازار به LT3 مشهور می باشد ) کپی خور شده است و ارزان ترین روش نیز ، دستگاهیی است که به روش JTag کپی خور شده است .
      معمولا به هیچ عنوان نباید با xbox jtag شده به اینترنت وصل شد.چون xbox شما بن می شه.ودیگر قابل استفاده نیست.
      ولی ((به احتمال زیاد.خودم مطمعا نیستم.دارم تحقیق می کنم)) با xbox های کپی خور نرم افزاری میشه به شبکه xbox live و اینترنت متصل شد.فقط باید از بازی های (برنر مکس) استفاده کرد که امن برای آنلاین بازی کردن و نصب روی هاردهستند.معمولا قیمت این سی دی ها ۳ الی ۴ هزار تومن از بازی های معمولی گران تر است.

      برنر مکس چیست؟
      چند وقت پیش وقتی کمپانی ماکروسافت دید بازی های کنسولش به راحتی کپی میشوند و درآمد شرکت را کمتر کرده اند دست به اقدامی زد که واکنش های زیادی در پی داشت.
      ماکروسافت قفلی نرم افزاری روی دیسک های بازی قرار داد که اجازه ی کپی کردن دیسک را نمیداد به علاوه باعث ایجاد حافظه ی بیشتر روی دیسک می شد این قفل به نام XGD3 معروف است.
      برای حل این مشکل، C4eva راهکاری را ارئه نمود تا با مدل‌های خاصی از رایتر و با استفاده از دیسک ورباتیم (با کیفیت‌ترین دیسک موجود) بتوان با انجام تغییراتی کل حجم داده‌های بازی را روی دیسک رایت نمود که این روش با نام ‌BurnerMax معروف می‌باشد.
      این نوع رایت بازی بسیار سخت و با رایترهای مخصوص است به همین دلیل کمی قیمت بیشتری نسبت به دیسک های معمولی دارند.

      مزایای استفاده از دیسک های BurnerMax 100% نسبت به دیسک های معمولی :
      ۱: نصب روی هارد و آسیب نرساندن به درایو کنسول که باعث افزایش عمر کنسول میشود
      ۲: امکان بازی در Xbox Live
      ۳: رایت تمام سورس های بازی و جلوگیری از هنگ
      ۴: جلوگیری از بن شدن دستگاه
      ۵: هم تراز با دیسک های اورجینال

      این ویژگی ها در دیسک های معمولی ۹۷% وجود ندارد که موجب خرابی دستگاه و هک شدن توسط ماکروسافت در محیط لایو میشود.

      امیدوارم مطالبم به دردتون بخوره
      یاعلی.

    4. دوستان لازم به ذکر این موضوع رو اضافه کنم تا مطلبم کامل بشه.
      بنده همین هفته دستگاه خودم رو دادم آپدیت کنه که به ظاهر کپی خوری دستگاه نپره ۲۰ تومان هم هزینه کردم . من بعد از این که دستگاه رو اوردم خونه تغییری نکرده بود وقتی که به اینترنت وصل شدم بدون هیچ مشکلی آپدیت شد.من بعد از کلی تحقیق راجب این موضوع فهمیدم. همه این حرف ها همه شایعه است که کپی خور بودن دستگاه می پره و………. فروشنده سر بنده کلاه گذاشته بود و به خاطر هیچی ۲۰ تومن از من گرفته بود لطفا به هیچ عنوان به تبلیغات منفی این فروشنده ها توجه نکنید *********اگه دستگاه شما jtag هست به هیچ عنوان به اینترنت وصل نشید .اگر دستگاهتون کپی خور نرم افزاری هیچ مشکلی برای شما پیش نمیاد و باخیال راحت دستگاهتون رو آپدیت کنید..بنده دستگاهم رو بردن توپ خونه همون مغازه نبشی ضلع غربی.پیشنهاد می کنم هرگز برای خرید یا خدمات به اونجا نرید(سرتون کلاه میزارن).درضمن حتما از بازی های برنر مکس استفاده کنید برای live ؛موقعی هم که داری ثبت نام می کنید با انتخاب کشور هند وبا انتخاب یک گزینه خاص (اسمش با خاطر ندارم) یک ماه گلد کارت رایگان بگیرید.ممنون

    5. داداش من میخوام برم برای gta v آنلاین بازی کنم باید اکانت گلد بگیرم تا باز شه؟

    6. اقا خسته نباشید،ممنون میشم پاسخ بدید،من الان نمیدونم دستگاهم جی تگ نرم افزاریه یا سخت افزاری،ولی اگه سخت افزاری بود نمیشه یه کاری کرد که به لایو وصل شه؟؟؟؟اگر وصل شم بن بشه با چقدر هزینه درست میشه؟؟؟

    7. سلام من ایکس باکس جیتگ دارم بعد اپدیتش کردم از طریق همون جایی خریدم بعد از چند ماه سی دی بازی را می زارم ridingمیکنه سی دی را اما اصلا بازی را یه بازی دیگه که توی هارد ایکس باکس هست می خونه اصلا قاطی کرده همه سی دی بازیها را همینطوری میخونه ولی سی دی فیلم را درست میخونه مشکل از چیه؟ مال اپدیت نیست آخه هشت ماه پیش ابدیت کردم باید ابدیت جدید کنم؟

    8. سلام دوست عزیز من هم قبلا کارم به همین مغازه که نبش توبخونه هستش افتاده، چندتا فروشنده داره یه پسر جوون هست که تقریبا اونجا همه کاره هست و برای هزار تومن پول بیشتر هر دروغ و کلکی رو بکار میبنده، من هم پیشنهاد میکنم هرگز از اونجا خرید نکنید چون نهایتا و متاسفانه به موردی خطم میشه که نباید بشه،

    9. سلام آقا میلاد من از کجا بدونم دستگاهم چه جوع جیتگ شده
      یعنی نرم افزاریه یا سخت افزاری

  2. سلام مطلب عالی بود دستتون درد نکنه اصلا فکر نمیکردم انقدر این جیتگ خوب باشه حالا سوال من اینه که مشکلی برای کنسول پیش نمیاد و قیمتش چقدره؟

    1. سلام .دستگاه من جی تگ است .دیگه دستگاه روشن میکنم بالا نمیاد یعنی اونجا که مینویسه xbox360نمیاد کلا صفحه سیاه اصلا دستگاه بالا نمیاد دفه قبلی اینجوری شد دادم درست کردن گفتن جی تگش خراب شده الان دوباره اینجوری شده کسی اطلاع دقیق داره که چرا اینطور شده؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. سلام
      مال بنده نیز اینجوری شده
      ولی برای اولین باری هستش که این اتفاق افتاده
      یعنی احتمال داره مال بنده نیر مثل مال شما بشه؟؟؟؟
      به من هم گفتن جیتک مشکلش هست
      کسی میدونه هزینه جیتک چقدره؟؟؟؟

  3. من اسلیم جی تگ دارم آشغال هیچکی جی تگ نکنه نمی شه آنلاین بازی کرد بدونه آنلاین هم که دگه بدرد نمی خوره نه آپدید می شه کرد نه چیز دگه ای

    1. چجوری شما انلاین بازی میکنید ؟با دستگاه های کپی شده میشه ایا؟

  4. سلام
    من ایکس باکس آرکید دارم و امروز اونو با اینترنت آپدیت کردم که بتونم بازی های جدید رو باهاش بازی کنم ولی دیگه بازی رو شروع نمیکنه و پیام میده که شما توی محدوده نیستید یا یه همچین چیزی. چیکار باید بکنم؟

    1. سلام
      هیچ وقت نباید کنسول رو از طریق شبکه ی لایو به صورت انلاین به روز کرد شما کنسول رو ببر همون جایی که خریدی و بهش بگو برام اپدیت LT+03 رو بزارن و بعدش می تونی بازی ها رو بازی کنید
      خودت هم می تونی اپدیت کنی ولی کوچکترین اشتباه یعنی از دست دادن کنسول واسه همیشه

    2. دوست عزیز. پس از وصل شدن به اینترنت دستگاه در خواست آپدیت جدید رو میده که اگه دستگاه شما کپی خور نرم افزاری باشه بدون هیچ نگرانی وبسیار راحت آپدیت میشه.بهترین روش آپدیت هم همینه
      همه این حرف ها همه شایعه است که کپی خور بودن دستگاه می پره و………. فروشنده سر بنده کلاه گذاشته بود و به خاطر هیچی ۲۰ تومن از من گرفته بود لطفا به هیچ عنوان به تبلیغات منفی این فروشنده ها توجه نکنید *********اگه دستگاه شما jtag هست به هیچ عنوان به اینترنت وصل نشید .اگر دستگاهتون کپی خور نرم افزاری هیچ مشکلی برای شما پیش نمیاد و باخیال راحت دستگاهتون رو آپدیت کنید..بنده دستگاهم رو بردن توپ خونه همون مغازه نبشی ضلع غربی.پیشنهاد می کنم هرگز برای خرید یا خدمات به اونجا نرید(سرتون کلاه میزارن).درضمن حتما از بازی های برنر مکس استفاده کنید برای live ؛موقعی هم که داری ثبت نام می کنید با انتخاب کشور هند وبا انتخاب یک گزینه خاص (اسمش با خاطر ندارم) یک ماه گلد کارت رایگان بگیرید.

    1. راهی که من میدونم اینه که xbox رو خاموش کنین بعد دکمه eject کنسولتون رو بزنین
      بعد که کنسولتون روشن شد اگه روی صفحه تلویزیون (یا مانیتور) jtag رو نوشت یعنی xbox شما جیتگ می باشد!

    2. چیزی نشون نمیده . دسته کانکت میشه ولی کنسول بالا نمیاد . یعنی کنسولم جی تک نیست؟

    3. داداش نگاه کن بغل ایکس باکس سمت راستش ببین اگه یه نقطه زرد دیدی یعنی ایکس باکست جیتگه.

  5. بچه ها اصلا میشه دستگاهو کپی خور نکرد؟ واینکه از کجا میشه فهمید دستگاه نعمیر شده یا نه؟اخه وقتی میگی دستگاه باز شده میگن واسه اپدیت بازش کردن.

    1. تنها راه متوجه شدن با عمر داستگاه هستش اگه کمتر از ۶ ماه کار کرد و دیگه بالا نیومد دستگاه خریداری شده ریبال شده بوده و موقتا تعمر شده، ریبال رو تو نت سرچ کنید کاملا در موردش بحث شده

  6. من xbox slim جیتگ دارم و کلی هم از این قضیه ناراحتم! نمی دونم بدم از جیتگ درش بیارن یا باهاش بسازم؟؟؟ برای من که موارد 1و5و8 اصلا کارایی نداره!!

  7. سلام من کنسولم Jtag نیست و کپی خور معمولیه
    میخواستم بدونم میتونم با xbox live به راحتی آنلاین بازی کنم؟؟

  8. سلام من ميخام بدونم هزينه برداشتن جي تگ چنده چون من ميخام انلاين بازي كنم ولي تو دستگاه هاي جي تگ نميشه

  9. سلام ترو قرآن اگه پیاممو خوندید جوابمو با ایمیل بهم بدین خیلی خیلی خیلی مهمه خواهش میکنم
    من پارسال یک دستگاه ایکس باکس اسلیم خریدم و تا امسال بازی هارو معمولی انجام میدادم امسال تصمیم گرفتم به لایو وصل شم تا قبل روی لایو میرفتم ارور میداد میگفت که نیاز به آپدیت داره و همین میخواستم به لایو وصل شم ارور آپدیت ریکوئست میداد امسال بردم همون جا که خریدم خواست آپدیت کنه گفت دستگاهت جی تکه و باید باز بشه دستگاه برای آپدیت خلاصه آپدیت کرد و من دستگاهمو که دوباره وصل کردم بازم ارور آپدیت ریکوئست میداد دوباره رفتم همون جایی که برام آپدیت کرد پرسجو کردم دیدم میگه شما چون دستگاهتون جی تکه نمیتونید به لایو وصل شید و اگرم وصل بشید بن میشید و برای این که بتونید به لایو وصل شید باید دستگاهتونو از جی تک در بیارید و نمیدونم فک کنم گفت باید یه قطعه ارجینالش رو نصب کنید که هزینه قطعش ۸۰ هزار تومن و نصبش ۲۰ تومن در کل ۱۰۰ تومن.
    حالا سوال من.
    ۱٫اگر من این کار رو کنم میتونم به راحتی به لایو وصل بشم و بدون مشکل بازی کنم؟
    ۲٫این قیمت هایی که به من دادن واقعیه؟
    ۳٫واقعا جی تک نمیتونه کانکت بشه به لایو؟
    خواهش میکنم جواب بدید یه ایمیل بفرستید خیلی مهمه میخوام نظر شمارو بدونم ببینم باید چیکار کنم.

    1. آقا ترو خدا یکی جواب سوالم رو بده این همه صبر کردم سایت باز شه به جوابم برسم جالا هم که باز شده جواب نمیدید دگ چرا؟ تروخدا ج بدید منتظرم

    2. سلام فرهاد جان می خوام جواب سوالاتت رو بدم .

      1-آره آگه این کارو بکنی وصل میشه و من که از چند جا پرسیدم گفتند درس مشه دیگه تصمیم با خودته
      2-قیمت ها شو نمیدونم ولی فک کنم حدودا همین قدر در میاد ولی حالا بازم بپرس.
      3-آره واقا جی تک نمی تونه وصل شه و اگه وصل شی بن می شی(کپی خورت دی وی دی رامت از بین میره.

    3. سلام به خدمت همگی …
      اولن که ایکس باکس جی تگ رو میشه وصل کرد به لایو … بدون بن شدن ، فقط کافیه یه KV براش بخرید و آن بنش کنید ..
      به نظر من برا آنلاین بازی کردن با جی تگ سیستم لینک بهترین راهه …
      هر کی سوال داشت بهم ایمیل بزنه
      amirsezar032@gmail.com

    4. سلام فرهاد جوون چرا اینقدر میترسی؟؟!!خخخخ
      ۱٫برای وصل شدن به لایو باید کارتxbox liveبخری که اونم یکم گرونه.اره میشه بازی کرد.
      ۲٫قیمتا رو نمیدونم بخدا.
      ۳٫بله به لایو کانکت نمیشه.
      ۴٫دیگه هیچی دیگه خخخخخخخخخ

  10. سلام به همه.
    من 10 روزه که ایکس باکس 360 و 250T خریدم. دستگاه کپی خوره و هنوز جی تگ نشده. فروشنده می گفت که جی تگش نکن. نمی دونم برای چی این حرف رو زد. .کسی می دونه؟ لطفا بگید.
    دوم اینکه شدیدا هم اصرار داشت که به اینترنت وصل نشو. آخه چرا؟ دستگاه که جی تگ نیست. چرا نباید به اینترنت وصل بشم. آیا به خاطر کپی خور بودن دستگاهه؟
    ممنون می شم راهنماییم کنید.

    1. حرفش مزخرفی بیش نبوده …
      اگه وصل شی شکلی برات پیش نمیاد … بهت قول میدم …
      فقط در صورت وصل شدن از بازی های با رایت 100 درصد استفاده کن …
      چون در غیر این صورت بن میشی

    2. ممنونم آقای امیر حسین. فقط بگو که 100% رایت یعنی چی؟ الان که همه بازیهایی که میخریم باید 100% رابت باشن دیگه. چطوری میشه فهمید اینو؟

    3. 2 sabk write vojud dare97% k tamam iran daran mifrushan va sabk 100% ya burnermax k mamulan makhsus live

    4. به فروشنده بگو برنر مکس بده خودش می فهمه.

  11. س.کنسول من می تونه بازی ها رو از روی هارد اجرا کنه. ولی وقتی می خوام به لایو کانکت بشم گیره اپدیت میده . چی کار باید بکنم؟

    1. age consol jtag k b live nabaayad vasl konin khatar dare.magar dar mavarede khas k lazem shod tozih midam.vagar na mitunin ba estefade az download sistemupdat 2.0.16756 ya verjen badesh estefade konin va consul ro update konin.dar zemn ina bastegi b in dare k consul lt+3 ya ltu khorde ya na

    1. consol hay jtag bad az ye modati ro y taimi bara bala umadan sabet mishe.ama osulan bishtar az 10min b chip jtag asibe jedi mizane.ba keshidan kabl power va zadan bad az 20s rahat tar bala miad vali dar asl bayad b tamir kar maher bedin ta sim keshi j tag ro avaz kone

  12. سلام
    هیچکس نیست؟ این سئوالها با کلی امید و آرزو نوشته شده اند. یک نفر نیکوکار به ما کمک کنه.
    محتاجیم به جواب

  13. سلام.من xbox 360 جی تگ شده دارم.من رفتم gta v براش خریدم اما فروشنده گفت بازی هایی از قبیل gta v – watch dogs- … روی دستگاه های جی تگ موقع نصب گیر می کنه.
    ولی گفت اگر دیسک رو بزاری و فایل ها رو داخل هارد اکسترک کنی درست می شه.سوال من در باره نکته 1 هستش.
    من چطوری فایل ها رو روی هاردم اکسترک کنم؟
    لطفا جواب بدید…

    1. salam dustan.
      baraye extrak kardan niaz b freestyl dari.bad az copy dist1 vared bazi sho va disk2 ro gharar bede khodesh copy mikone

  14. داداش یه سوال
    من از کجابفهمم کنسولم جیتگ شده یا نه
    یا از کجا بفهمم بازی برنرمکسه؟

  15. سلام خسته نباشید،چندتا سوال داشتم درمورد ایکس باکس 360 لطفا جواب بدید چون گیج شدم خیلی
    1.امروز 24.7.93 رفتم توپخونه گفتن فقط مدل سوپر اسلیم داریم،میخوام بدونم خوب هست سوپر اسلیم؟!!؟
    2.به من گفتن کپی خور شدنش سخت افزاری داره و نرم افزاری که نرم افزاری اگه باشه یعنی اصل.میخواستم بدونم از کجا بفهمم نرم افزاری و اصل هست دستگاه!؟
    3.من میخوام دستگاه رو گرفتم به اینترنت وصل شم و بازی کنم با دوستام جاهای دیگه یا با خارجیا،آیا همین که دستگاه رو گرفتم میتونم این کارو کنم؟! آخه حرف از بن و اینا زدین ترسیدم …
    خواهشا جواب بدید ممنون

  16. سلام. میشه یه توضیح کامل راجب اینکه نمیشه با ایکس باکس جی تگ شده لایو بازی کرد بدید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *