عرضه Android 4.1 هم زمان با Goolge I/O

عرضه Android 4.1 هم زمان با Goolge I/O
  • 1391/4/4
  • عليرضا شیری
  • 0

 این روزها وقتی در مورد سیستم عامل گوشی ها صحبت می کنیم به نظر می آید که تمام رقبا قصد ارائه آپدیت های مهمی را دارند. Apple اخیرا سیستم عامل جدید خود iOS 6 را عرضه کرده است. در هفته ی اخیر مایکروسافت از ویندوز فون 8 پرده برداشت. RIM هم می خواهد با عرضه نسخه ی دهم سیستم عامل خود، BlackBerry 10 OS کشتی در حال غرق شدن کمپانی اش را نجات دهد.

Google هم مثل رقبا در تلاش است و در حال آماده کردن نسخه ی بعدی سیستم عامل Android که در واقع دنباله ی سیستم عامل Android 4.0 است، می باشد. این نسخه Android 4.1 یا Jelly Bean نام دارد. این خبر امروز در یکی از اسلایدهای Google Play رویت شد. سایت مذکور عرضه ی گوشی Galaxy Nexus را همزمان با فراهم شدن Android 4.1 اعلام کرده و همچنین زمان عرضه را “به زودی” بیان کرده است. بنابراین تمام نشانه ها خبر از این موضوع می دهد که زمان عرضه ی این سیستم عامل در هفته ی آتی و در کنفرانس Google I/O است.

هیچ کس در مورد برنامه ی گوگل برای به روز کردن سیستم عامل Android خبر دقیقی ندارد اما انتظار داریم که مرورگر Chrome به عنوان مرورگر اصلی در این سیستم عامل مطرح شود، چیزی که قبلاً به صورت یک بسته ی جداگانه برای دانلود قرار داده می شد. با توجه به اینکه گوگل Jelly Beanرا نسخه ی 4.1 اندروئید معرفی کرده انتظار تغییرات بزرگی در حد نسخه ی 5.0 از آن نمی رود و باید منتظر سیستم عامل Android 5.0 و تغییرات بزرگ این سیستم عامل محبوب باشیم.

منبع: droid-life

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *