گوشی 4 هسته ای Arrow-X محصول فوجیتسو، ضد آب با نمایشگر 720p

گوشی 4 هسته ای Arrow-X محصول فوجیتسو، ضد آب با نمایشگر 720p
  • 1391/4/11
  • عليرضا شیری
  • 0

همان‌طور که می‌دانید برخی کشورها خانه‌ی وسایل سرگرمی‌ هستند و این بار ژاپن است که به عنوان خانه‌‌ی جذاب‌ترین تکنولوژی‌های جهان مطرح است و حالا گوشی Fujitsu Arrow X که یکی از همین موارد جالب و سرگرم کننده می‌باشد را معرفی می‌کنیم.

این گوشی اولین گوشی است که با داشتن 4 هسته‌ی پردازشی از سرویس LTE* پشتیبانی می‌کند و با استفاده از پلتفرم Tegra 3 محصول کمپانی NVIDIA، یک رادیوی LTE (پشتیبانی شده روی شبکه‌ی NTT DoCoMo’s Xi)، صفحه نمایشی با رزولوشن 1280 در 720  پیکسل، یک تیونر تلویزیون one-seg، یک سنسور اثر انگشت (Finger Print) و در نهایت موتور پردازشی Human Centric محصول کمپانی فوجیتسو، امکانات آن کامل می‌شود.

اما مهم‌تر از همه‌ی موارد اشاره شده، گوشی جدید Fujitsu ضد آب و ضد گرد و غبار است. هنوز در مورد قیمت آن خبری در دست نیست اما این گوشی در تابستان سال جاری به مرحله‌ی فروش خواهد رسد. خوشبختانه این گوشی به سرعت در دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود.

منبع: hothardware

پ.ن.

LTE: سرویس انتقال اطلاعات به صورت بی سیم که بر اساس تکنولوژی وایرلس به کار رفته در سرویس نسل سوم یا 3G به وجود آمده است و گاهی آن را سرویس نسل چهارم LTE یا 4G LTE نیز می‌گویند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *