نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز 7

نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز 7
  • 1391/4/13
  • زهرا معبودی
  • 6

اشاره: آیا هنوز از ویندوز 7 استفاده می­کنید؟آیا تصمیم دارید ویندوز همیشگی خود را ویندوز 7 قرار دهید؟ویندوز شما از امنیت خوبی برخوردار نیست؟ به دنبال انتی ویروس­های مناسب برای ویندوز 7 می­گردید؟ آنتی ویروس های موجود در بازار از قیمت بالایی برخوردارند؟نمی­توانید به هر آنتی ویروسی اعتماد کنید؟ این مقاله برای راهنمایی شما برای پاسخ به سوالات بالا در راستای ارتقای امنیتی سیستم شما نگاشته شده است. اگر امنیت ویندوزتان برایتان از اهمیت برخوردار است این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید

امنیت سیستم های کامپیوتری از دغدغه­های مهم کاربران اینترنتی و حتی غیر اینترنتی است چرا که ویروس­های رایانه ای ممکن است از هرجا سر درآورند،تا کنون شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و انتشار ابزارهای امنیتی برای ویندوز و سیستم های کامپیوتری نموده­اند در این میان سه شرکت توانستند محصولی را تولید کنند که مناسب و واقعا برای ویندوز 7 ساخته شده است­. چرا که با وجود قابلیت های ویندوز 7 تنها این سه نمونه به خوبی پاسخگوی نیازهای امنیتی بوده است. این سه نرم افزار به شرح زیر می باشند:

Norton

نورتون یکی از محصولات امنیتی برای ویندوز 7 است که به موازات رونمایی از ویندوز 7 کار خود را آغاز کرد. این نرم افزار از جهات متفاوتی امتحان خود را در ویندوز 7 پس داده است کاربران علاقه مند می توانند این نرم افزار امنیتی را از سایت های موجود دریافت نمایند.

Kaspersky

Kasperskyیکی از نرم افزار های مناسب و مفید برای ویندوز 7 است که به خوبی تا کنون درخشیده است . شرکت تولید کننده نرم افزار Kaspersky با تولید ویندوز 7 نسخه بتای خود را تولید کرد تا با رفع نواقص احتمالی ویندوز 7، مشکلات احتمالی این نسخه از Kaspersky را نیز اصلاح نماید و کاملا مطابق با پیشرفت های ویندوز 7 محصول خود را ارتقا دهد.شما می توانید این نرم افزار را نیز به طور رایگان دانلود نمایید.

AVG

AVG یکی از ابزارهای مناسب و مشهور در زمینه امنیت اینترنتی و سیستم است که با وجود نسخه های فراوان رایگان برای دریافت کاربران مشهور شده است­. این نرم افزار نیز در حال پیشرفت می­باشد و نسخه های خود را به طور منظم رفع عیب نموده و برای دریافت رایگان کاربران در اختیار انان قرار می­دهد­. برای دریافت این نرم افزار هم می­توانید به وب سایت های موجود سر بزنید و آن را دریافت نمایید.

البته ویندوز کنونی اغلب سیستم ها در حال تغییر از ویندوز 7 به ویندوز 8 می باشد. نیاز این سه نرم افزار برای محبوب ماندن در بین کاربران این است که از سوی شرکت های سازنده نسخه­های این سه نرم افزار برای ویندوز 8 تولید شود که قطعا چنین شرکت های موفق و دوراندیشی اقداماتی برای تولید نسخه های ویندوز 8 برای نرم افزار های خود نموده اند­. به محض انتشار خبرهایی در زمینه نسخه های ویندوز 8 این سه نرم افزار آن­ها را برای دریافت شما کاربران عزیز سایت قرار خواهم داد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. فقط و فقط kaspersky
    البته یکم سیستم رو کند میکنه ولی به امنیتی که برای سیستم فراهم میکنه می ارزه

  2. اگر از bitdefender internet security استفاده كنين نظرتون عوض ميشه 6 سال دارمش يك بار فقط ويندوز عوض كردم اونم نه به خاطر ويروس.

  3. سلام
    لطفا یه نگاهی هم به2012 COMODO Internet Security Premium بندازید
    بسیار عالی ، مطمئن ، مختصر و مفید

  4. ba salam behnam vatani az sari 35 lisans omran va naghshe keshi digital hastam khastam narmafzarhai gheraphiki-tarahi-animition-anti virus2012-bejoz photoshop
    ra be man moarefi konid mamnoon mochaker ashegh moein hastam be webam sar bezan

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *