دسترسی آسان به موسیقی های محبوب توسط uberHype

دسترسی آسان به موسیقی های محبوب توسط uberHype
  • 1391/4/18
  • امیر امام جمعه
  • 0

اگر شما از کاربران سیستم عامل اندروید هستید و علاقه مندی زیادی به موسیقی دارید حتما تا به حال احساس نیاز به یک نرم افزار قدرتمند برای دسترسی به موسیقی های محبوب را داشته اید. نرم افزار های زیادی برای این کار مثل Hitlantis ،  Exfm و SoundTracking وجود دارد ولی در این مطلب قصد داریم شما را با نرم افزار قدرتمند دیگری در این زمینه آشنا کنیم. برنامه uberHype که به شما این امکان را میدهد تا به محبوب ترین موسیقی هایی که در توییتر و بلاگ های مشهور در این زمینه هستند ، دسترسی داشته باشید. کاربران میتوانند به صورت رایگان به این موسیقی ها گوش فرادهند و یا این که آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این برنامه توسط  Dirty Water Labs توسعه داده شده است و از موتور  Hype Machine بهره میگیرد که یک سرویس آنلاین در زمینه موسیقی میباشد. uberHype  هم چنین به شما این امکان را میدهد تا فیلترهایی را بر اساس نام خواننده و آلبوم ایجاد کنید و سپس به جستجو بپردازید. کاربرانی که از این سرویس استفاده میکنند میتوانند درباره ی موسیقی های مختلف نظرات خود را بیان کنند. امکان جانبی دیگری که در این برنامه وجود دارد لیست موسیقی های دلخواه است که میتواند توسط کاربر ویرایش شود.

uberHype دارای رابطه کاربری بسیار جذاب و زیبا است. این برنامه از چندین پنجره (تب) ایجاد شده است که هرکدام کاربر را به مکان های اصلی برنامه راهنمایی میکنند. با انتخاب Popular tab میتوانید محبوب ترین آهنگ های موجود در این سرویس را مشاهده کنید. سه زیر پنجره ی این بخش امکان فیلتر کردن موسیقی ها به ترتیب نام خواننده ، نام آهنگ و یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را به شما میدهند. آخرین پنجره نیز جدیدترین آهنگ های اضافه شده از بلاگ های مختلف به این سرویس را نمایش میدهد.

پنجره My Profile نیز دارای اطلاعات کاربری شما میباشد. این بخش دارای 3 زیر پنجره است که شامل My Favs tab برای آهنگ های محبوب شما ، Obsessed که لیست آهنگ های شنیده شده توسط کاربر و  Friends Favs برای آهنگ های محبوب دوستان شما میباشد. باید اشاره کرد که تمامی امکانات این سرویس رایگان است ولی برای دسترسی به آنها باید توسط اکانت خود به برنامه متصل شده باشید. اکانت شما باید در سرویس Hype Machine باشد و البته ایجاد یک اکانت جدید کاملا رایگان است. برای اضافه کردن هر آهنگ به لیست علاقه مندی های خود تصویر قلب را انتخاب کنید و اجرای موسیقی عنوان آن را انتخاب کنید. برای مشاهده آثار بیشتر از یک هنرمند گزینه More By Artist را برنید.

رابطه کاربری پخش کننده موسیقی نیز مانند خود برنامه ساده است که  از کلید های کنترل کننده موسیقی و کلید علاقه مندی تشکیل شده است و در وسط صفحه تصویر آلبوم مربوط به موسیقی نمایش داده میشود. در بالای صفحه نیز منو ابزار ها و کلید به اشتراک گذاری قرار دارد.

دریافت برنامه uberHype از Google Play

منبع : addictive tips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *