نکسوس کیو، هم اکنون در پلی استور گوگل

نکسوس کیو، هم اکنون در پلی استور گوگل
  • 1391/5/4
  • رسول رحیمی
  • 1

نکسوس کیو

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود (Google I/O)، از وسیله ای جالب با نام نکسوس کیو پرده برداری کرد، درحالیکه محدودیت زیادی برای بررسی نحوه عملکرد و نوع کارکرد دستگاه در خارج از جعبه وجود داشت. هم اکنون هم درخواست هایی برای تجدید نطر به دلیل قابلیت هک شدن این دستگاه وجود دارد.

به هر حال افراد کنجکاوی  که به دنبال دستگاهی برای پخش مدیا استریم، مناسب فضاهای جمعی می گردند می توانند از هم اکنون آن را از فروشگاه پلی استور گوگل تهیه نمایند. ولی متاسفانه ایرانیان عزیز باید اندکی بیشتر صبر کنند تا شاید بتوانند آن را از فروشگاه های ایرانی بخرند. طبق گزارشات آنلاین، نکسوس کیو هم اکنون در انبار فروشگاه پلی استور گوگل موجود است و قابل دریافت در 3 تا 5 روز کاری است. البته قیمت 299 دلار شاید قیمت ارزانی نباشد، اما برچسب made in the USA آن، این قیمت را توجیه می کند؛ زیرا با اینکه تمام قطعات نکسوس کیو در آمریکا ساخته نشده است، ولی به طور کامل در این کشور اسمبل شده و این باید به اندازه ی کافی خوب باشد تا این برچسب را ضمانت کند.

از سوی دیگر تبلت نکسوس7 گوگل هنوز وارد فروشگاه پلی استور نشده است. تبلتی که به نظر کارشناسان با سرعت زیادی به فروش خواهد رفت. گویا همچنان برای خرید این تبلت، باید منتظر ورودش به گوگل پلی بود.

منبع : ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *