آغاز عرضه Lenovo IdeaTab S2110 به همراه اندروید ICS

آغاز عرضه Lenovo IdeaTab S2110 به همراه اندروید ICS
  • 1391/5/5
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت Lenovo یکی از تازه ترین محصولات خود را با نام IdeaTab S2110 به بازار عرضه کرد. البته قابل ذکر است که این تبلت در حال حاضر فقط در کشور آمریکا عرضه میشود. این تبلت 10 اینچی از سیستم عامل اندروید نسخه بستنی حصیری بهره میگیرد و مهم ترین ویژگی آن کیبورد قابل حملش است که قابلیت جدا شدن از تبلت را دارد. کیبورد این محصول میتواند عمر باطری آن را تا 10 ساعت بیشتر افزایش دهد و دارای 2 پورت کامل USB و دستگاه کارت خوان سه در یک میباشد.

خود تبلت نیز دارای مشخصاتی مثل صفحه نمایش 10.1 اینچ IPS LCD ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دوربین تماس تصویری با کیفیت 1.3 مگاپیکسل میباشد که دو اسپیکر SRS TruMedia نیز در کنار آنها قرار دارد. Lenovo IdeaTab S2110 از پردازشگر Qualcomm Snapdragon S4 APQ8060A قدرت میگیرد که دارای 2 هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است. و در آخر نیز از 1 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی Adreno 225 استفاده میکند.

دیگر جزییات این تبلت شامل Wi-Fi b/g/n ، Bluetooth 4.0 ، A-GPS به همراه پشتیبانی از فناوری 3G به صورت اختیاری است. البته در کنار ویژگی های ذکر شده پورت microHDMI و رادیو FM نیز بر روی دستگاه قرار دارد. طبق گفته شرکت سازنده باطری این تبلت تا 10 ساعت شارژ را در خود نگهداری میکند که البته اگر کیبورد آن متصل باشد 10 ساعت دیگر به آن اضافه میگردد. وزن این تبلت نیز 590 گرم است.

در تصاویر قسمت پایین میتوانید نگاهی نزدیک تر به پورت microHDMI ، صفحه کیبورد و درگاه های USB داشته باشید.

کاربران کشور آمریکا میتوانند به طور مستقیم تبلت IdeaTab S2110 را از سایت شرکت Lenovo خریداری کنند. قیمت نسخه 16 گیگابایتی این تبلت 343 دلار است که البته به همراه کیبورد پرتابل به 399 دلار میرسد. برای نسخه 32 گیگابایتی نیز فقط به قیمت های ذکر شده 32 دلار اضافه کنید. هم چنین برای این تبلت کاور های اختیاری نیز در دسترس هستند که البته شباهت بسیاری به کاور های آیپد دارند.

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *