VTech InnoTab 2 ابزار محبوب کودک شما !

VTech InnoTab 2 ابزار محبوب کودک شما !
  • 1391/5/15
  • محمد رشيدي
  • 0

ما محصولات زیادی را دیده ایم که وسیله ی لمسی شما را تبدیل به اسباب بازی کودکان می کند، از  iTikes گرفته تا  SmartPet toy dog  و … اما اگر شما بخواهید کودک خود را ترغیب کنید به iPad چه اتفاقی می افتد ؟ شرکت VTech جدیدترین محصول خود ،  InnoTab 2 را که جدیدترین تبلت – کامپیوتر موجود است برای کودکان عرضه کرد. با 5 اینچ صفحه نمایش لمسی ، دوربین ، فیلم ، MP3 و ….

این محصول به جای InnoTab اصلی که در سال گذشته منتشر شد عرضه شده است. VTech InnoTab 2 سازگار با  برنامه های جدید است.

اما این  کامپیوتر – تبلت  آموزشی برای بچه ها چند ویژگی  جدید به همراه دارد، از جمله یک دوربین قابل گردش ، ضبط صوت یا ویدئو، 2GB حافظه پردازنده مورد استفاده  و (مدل 2S InnoTab) نیز دارای WiFi امن است که به کمک آن می توان از بازی ها،  کتاب الکترونیک ، موسیقی و برنامه های کاربردی در اینترنت لذت برد.

این تبلت-کامپیوتر ، که به رنگ آبی و صورتی موجود است دارای ابزار های جالب نیز هست ، لود شدن به وسیله تصویر کاربر، پخش ویدئو، نرم افزار پخش موسیقی MP3، خواننده، استودیوی هنری، حسگر بازی، یک بازی ،  کتاب های الکترونیکی، استودیوی هنری نرم افزار، برنامه یادداشت ها، لیست دوستان، تقویم و ماشین حساب و…

با استفاده از فناوری آموزش  VTech  (برای PC یا Mac) بیش از 200 برنامه  را می توان دریافت کرد و طیف وسیعی از ابزار ها نیز در دسترس هستند. نسخه آتی InnoTab 2S از این تبلت  نیز قادر خواهد بود به صورت امن دسترسی به کتابخانه داشته باشد(کتابخانه مجازی برای کودکان)آن هم به وسیله اتصال WIFI.

علاوه بر 2GB حافظه پردازنده،  InnoTab 2 را می توان با کارت های SD  تا 32GB تغذیه کرد.kickstand نیز ساخته شده است که در آن کودک می تواند فیلم های آن لاین را به صورت زنده تماشا کند.

2 InnoTab  به زودی با قیمت 80 $ آمریکا روانه بازار خواهد شد ، در حالی که مدل Wi-Fi آن نیز کا 2S InnoTab نام دارد نیز با 20 دلار گران تر ، وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *