Galaxy Note II با صفحه نمایش قابل انعطاف

Galaxy Note II با صفحه نمایش قابل انعطاف
  • 1391/5/20
  • امیر امام جمعه
  • 6

Galaxy Note II محصول جدید شرکت کره ای سامسونگ میباشد که انتظار میرود در انتهای ماه و در IFA 2012 معرفی شود. همانند بسیای دیگر از محصولات در آخرین لحظات اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر شده است. بنا بر گزارش Korea IT Times سامسونگ قصد دارد که یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 5.5 اینچ را در این دستگاه قرار دهد و ویژگی مهم تر آن انعطاف پذیر بودن این محصول است که غیر قابل شکستن نیز میباشد و با یک پلاستیک پوشیده شده است. این صفحه نمایش میتواند ضخامت گوشی را بسیار کاهش دهد تا فضای بیشتری را برای قرار دادن باطری دستگاه در اختیار قرار گیرد.

البته انعطاف پذیر بودن به این معنا نیست که میتوانید این گوشی را به راحتی خم کنید ولی صفحه نمایش آن دارای مقاومت بیشتری نسبت به دیگر صفحه نمایش ها میباشد و هم چنین شیشه محکم تری را نسبت به شیشه های موبایل کنونی دارا میباشد. به کمک تکنولوژی UBP استفاده شده در این دستگاه ضخامت صفحه نمایش 0.4 میلمیتر کاهش یافته است. شاید از نظر شما این مقدار رقم چندان قابل ملاحظه ای نباشد ولی در گوشی های هوشمند همین مقدار کم نیز بسیار موثر است. ممکن است این فضا باعث افزایش اندازه باطری و میزان شارژدهی گوشی شود یا اینکه از دیگر وسایل داخلی در این دستگاه استفاده کرد.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
    1. با عرض سلام
      به نظر میاد مطلب رو کامل مطالعه نکردید
      تو مطلب گفته شده ” انعطاف پذیریش اون قدر نیست که بتونید تاش کنید” خوب این یعنی مثل گوشی های الان ما نیست که تا تو جیبمونه و خم میشیم صفحه نمایشش بشکنه.
      ضمنا نوکیا هم در راستای همین فناوری داره تلاش می کنه ، اما سامسونگ قول صفحه نمایش های کاملا انعطاف پذیر روهم داده.

    2. با تشکر از شما که واقعا پیگیر این قبیل مسائل هستید و توجه میکنید.

  1. سلام به درستی ترجمه نکرده اید اگر ممکنه بیشتر مطالعه کنید متنو تا بیشتر بفهمید چی میگه…و اینکه جمله بندی هم خوب نیس…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *