سرگرمی روز جمعه : بدون هیچ بادی !

سرگرمی روز جمعه : بدون هیچ بادی !
  • 1391/5/27
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بهترین روز هفته بالاخره سررسید . پس بهتر است چند دقیقه ای ریلکس باشید و راحت بنشینید و تا وقتی که می خواهید به خانه بروید کمی بازی کنید .  در بازی این هفته وظیفه شما این است که منابع جدیدی را به روستایی بدهید که قبلا از نیروی باد برای نیروگاههای خود استفاده می کرده و حالا دیگر بادی در کار نیست ! تنظیم آنها در ابتدا کار خیلی ساده ای به نظر می رسد ولی کم کم که جلو می روید متوجه می شوید که این جاگذاری چرخ دنده ها نیاز به کمی فکر و زیرکی دارد . خوب بهتره به سراغ بازی برویم.

بدون هیچ بادی

 

تعداد بیست مرحله در این بازی منتظر شماست تا آنها را یکی پس از دیگری حل کنید .

 

برای راحتی شما ما در اینجا یک سری اسکرین شات از داستان بازی گرفته ایم و در اینجا برای شما آورده ایم.

در اینجا مرحله اول را مشاهده می کنید . در واقع مرحله اول بیشتر آموزش است تا شما با روند بازی و نحوه آن آشنایی پیدا کنید. اینکه چرخ دنده ها چگونه عمل می کنند و اینکه باید هرکدام را در کجا قرار داد تا حرکت کنند و در ادامه یکدیگر باشند .

توجه داشته باشید برای اینکه بخواهید چرخ دنده ها را در مکان مناسب قرار دهید بر روی آن ها چپ کلیک کرده نگه دارید و به مکا مناسب بکشید سپس وقتی که به مکان مناسبی رسیدید آن را رها کنید .

 

در یک مکان مناسب آموزش اینکه چگونه به بهترین شکل عمل کنید وجود دارد که بد نیست از آن استفاده کنید .

 

راه اندازی این دو چرخ دنده برای این مرحله کار آسانی است … در مراحل بعدی شما باید چرخ دنده ها را در مکان مناسب تست کنید تا به بهترین حالت ممکن برسید .

 

هنگامی که تمامی چرخ دنده ها در مکان مناسبی قرار گرفت چرخ بادی شروع به حرکت می کند .

 

در پایان هر مرحله زمان شما نشان داده خواهد شد و شما می توانید به مرحله بعد بروید و یا اینکه آن مرحله را دوباره بازی کنید .

 

به مرحله دوم خوش آمدید. همین طور که به پیش بروید مشاهده خواهید کرد که انواع مختلفی از چرخ دنده ها وجود دارد . ساختن چرخ دنده ها ومتصل کردن آن ها زمان مناسبی شما را مشغول خواهد کرد .

امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید  .

منبع  : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *