تصویر و مشخصات Samsung Galaxy Player 5.8

تصویر و مشخصات Samsung Galaxy Player 5.8
  • 1391/5/31
  • امیر امام جمعه
  • 0

به نظر میرسد شرکت سامسونگ فقط بر روی نسخه جدید Galaxy Note حساب نکرده است و قصد دارد دستگاه دیگر خود را نیز با صفحه نمایش بزرگ عرضه کند. این محصول Galaxy Player نام دارد و از سیستم عامل اندروید بهره میگیرد و قابلیت اتصال از طریق Wi-Fi را دارد. بنا بر تصویر و اطلاعات مدرج در آن که از طریق SamMobile منتشر شده است اندازه 5.8 اینچی را برای نسخه بعدی Galaxy Player در نظر گرفته است.

صفحه نمایش 5.8 اینچ این دستگاه دارای کیفیت qHD است. بسیار عجیب میباشد که سامسونگ به جای استفاده از فناوری محبوب Super AMOLED خود از استاندارد معمولی برای صفحه نمایش های LCD بهره گرفته است. البته این مسئله کمک میکند تا هزینه های مربوط به این دستگاه کاهش پیدا کند. دیگر ویژگی های آن شامل پردازشگر دو هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز ، 1 گیگابایت رم ، دوربین 3 مگاپیکسلی اصلی و دوربین تماس تصویری با کیفیت VGA میباشد. البته باید به نسخه بستنی حصیری اندروید و رابطه کاربری TouchWiz 4.0 نیز اشاره کرد.

ضخامت این دستگاه همانند گوشی های هوشمند کنونی نیست ولی 10.8 میلیمتر ضحامت برای این محصول نیز گزینه بدی به شمار نمی رود. گفته شده است که وزن دستگاه 223 گرم است و دارای امکاناتی مثل رادیو ، باطری 2500 میلی آمپری و درگاه micro SD میباشد. البته برای کشور کره شمالی تکنولوژی T-DMB نیز در نظر گرفته شده که برای اتصال به تلویزیون میباشد. تاکنون صحبتی درباره حافظه داخلی دستگاه به میان نیامده است ولی انتظار میرود این مقدار حدود 8 الی 16 گیگابایت باشد.

طراحی محصول گزینه ای میان Galaxy S III و Galaxy Note 10.1 میباشد که رنگ سفید دارد و آرم شرکت سامسونگ نیز بر روی آن حک شده است. دو بلندگو نیز در بالا و پایین دستگاه قرار دارد که شبیه به بلندگو های Note 10.1 که در کنار قرار دارد نیست. تاکنون اعلام نشده است که این دستگاه در چه تاریخی عرضه میشود ولی انتظار میرود که زمان آن در نمایشگاه IFA باشد.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *