رادیو لمسی Revo PiXis

رادیو لمسی Revo PiXis
  • 1391/5/31
  • امیر امام جمعه
  • 0

اگر شما از افرادی هستید که دوست دارید اخبار و موسیقی های خود را از طریق رادیو گوش دهید ولی به دنبال راه حل تازه تر و جدیدی میباشید شرکت Revo محصولی ایده آل را برای شما در نظر گرفته است. این شرکت محصول خود را با نام Pixis معرفی کرده است که در حیقیت یک نوع رادیو میباشد که ویژگی اصلی آن بهره گرفتن از صفحه نمایش لمسی است. قیمت آن نیز حدود 157 دلار تعیین گردیده است. این صفحه نمایش 3.5 اینچی این اجازه را به کاربر میدهد تا به جای استفاده از کلید های سرسخت رادیو آیکن های جذاب را لمس کند.

به کمک سیستم +DAB صفحه این رادیو قادر است آهنگ درحال پخش را در کنار گزارش آب و هوا ، سرخط خبرها و گزارش ترافیک نمایش دهد. به گفته شرکت Revo سیستم +DAB در بسیاری از کشور ها مثل آلمان ، انگلستان و هنگ کنگ پشتیبانی میشود و کاربران میتوانند از مزایای این سیستم بهره بگیرند.

دیگر ویژگی های PiXis یک بلندگو 2.9 اینچی میباشد که در کنار آن آمپلی فایر 3W از نوع D قرار دارد. این محصول گزینه خوبی است که قیمت مناسبی را دارد و از سیستم +DAB پشتیبانی میکند. شرکت Revo گفته است که این رادیو که هم با موج FM سازگاری دارد و هم سیستم +DAB از 17 سپتامبر در اختیار کاربران انگلستان قرار میگیرد.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *