5 حرکت انگشت برای استفاده آسان از صفحه لمسی در مک

5 حرکت انگشت برای استفاده آسان از صفحه لمسی در مک
  • 1391/6/7
  • امیر امام جمعه
  • 0

آیا شما هم از دارندگان دستگاه های مک هستید ولی هنوز به حرکات مربوط به صفحه لمسی آشنایی ندارید؟ خب در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه به وسیله پنج عدد از این حرکات استفاده آسانی تری از سیستم عامل کنید. البته بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از صفحه لمسی دچار مشکل میشوند و در بعضی از موارد کار های اشتباهی را انجام میدهند ، اما از طریق حرکات ذکر شده میتوانید بسیار سریع تر در محیط اقدام به انجام کارهای خود کنید.

در تصویر بالا یکی از حرکات بسیار مهم را که مربوط به صفحه لمسی است مشاهده میکنید. از طریق این حرکت میتوانید از میان تمامی پنجره های باز عبور کنید و به محیط دستکتاپ دستیابی داشته باشید. همانند تصویر عمل کنید و انگشتان خود را به سوی یک دیگر حرکت دهید تا شاهد عملکرد این دستور باشید و داشبورد شما به به سرعت پدیدار شود.

آیا قصد داریم نگاهی سریع به تمامی برنامه های باز خود داشته باشید؟ خب به آسانی میتوانید با حرکت دادن سه انگشت خود به سوی بالا این کار را انجام دهید.

انجام دادن کارهایی مثل عقب و جلو رفتن در صفحات مرورگر و حرکت میان ماه های تقویم کار های بسیاری دشواری هستند که انجام آنها با صفحه لمسی آسان نیست. اما با تکان دادن انگشت سبابه و وسط خود همانند تصویر میتوانید این کار ها را به آسانی انجام دهید.

این حرکت هم همانند شماره یک میباشد اما با این تفاوت که به برنامه های خود از طریق LaunchPad دسترسی سریعی را خواهید داشت.

با انجام دادن این حرکت میتوانید در میان داشبورد ، دسکتاپ و صفحه کامل برنامه های خود حرکت کنید. کافی است سه یا چهار انگشت خود را به راست و چپ تکان دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *