ویندوز 8 و برنامه کاربردی Start 8(+لینک دانلود)

ویندوز 8 و برنامه کاربردی Start 8(+لینک دانلود)
  • 1391/6/19
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

از زمانی که ماکروسافت ورژن Preview windows 8 را انتشار کرده است، تصمیم برای حذف Start Orb یکی از بحث‌های اساسی بیان شده می‌باشد، به همراه نقاط ضعف و مثبت چندین روز گذشته آتیف (یکی از کارکنان شرکت ماکروسافت) اعلام کرد که تصمیم برای حذف Start Orb قطعی شده و به جای آن قرار است از Start Screen استفاده کنند. هر دلیلی که در پشت این تعویض وجود دارد مهم نیست اما نبود Start Menu با تمام کاربردهایی که دارد از یاد خواهد رفت، البته هنوز معلوم نیست شاید ماکروسافت به طور کاستوم Start Orb را در ویندوز 8 قرار دهد تا در صورت نیاز آن را انتخاب کنید.

Start 8 برنامه‌ای می‌باشد که طی چندین روز گذشته به‌روزرسانی‌های مهمی در آن ایجاد شده است، به وسیله آپدیت جدید شما می‌توانید از منوی Start Screen جهش کنید، Hot Corners را غیر فعال کنید و همچنین اجازه نمایش Start Menu را در حالت Classic  قرار می‌دهد.

این ورژن تمام آپشن‌ها و تنظیمات قبلی را در خود جای داده است، آپشن‌هایی همانند Start Screen-like start menu، عملکرد جستجو، تغییر عکس Start Orb و دستور خاموش کردن توسط Run و غیره، اساسی‌ترین آپدیت Start8 مربوط به Classic Style Start Menu می‌باشد که مضاف بر Start Screen-like Start Menu می‌باشد، این آپدیت دسترسی به فایل و برنامه‌ها را همانند ویندوز 7 طراحی می‌کند.

در نظر داشته باشید که Classic Start Menu جایگزین Start Screen-Like Start Menu نمی‌باشد و تغییر از طریق راست کلیک بر روی Orb صورت می‌گیرد، با راست کلیک کردن از تنظیمات دیگری نیز برخوردار خواهید شد، آپشن‌هایی همانند جهش از Start Menu و یا غیر فعال کردن Hotspots و عکس Start Button از جمله تنظیمات می‌باشند.

در Start Screen-like Start Menu آپشن‌های بیشتری برای تغییر صفحه نمایش بزرگ به کوچک، کشیده و دراز و نهایتاً نمایش Windows Key در حالت Full Screen را می‌دهد.

همانند Start Menu ویندوز 7 شما می‌توانید برنامه‌هایی که غالباً مورد استفاده قرار گرفته‌اند را Pin کنید تا به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، فقط کافی است بر روی برنامه مورد نظر راست کلیک کرده و بر روی Pin کلیک کنید.

دانلود Start 8 برای ویندوز 64Bit‌ و 32bit

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *