نگاهی به برنامه Pixable برای اندروید

نگاهی به برنامه Pixable برای اندروید
  • 1391/7/6
  • امیر امام جمعه
  • 0

شاید بسیاری از افراد با نام Pixable آشنایی داشته باشند. این برنامه یکی از محبوب ترین عنوان ها در زمینه به اشتراک گذاری عکس بر روی شبکه های اجتماعی میباشد که دارای رابطه کاربری و محیط بسیاری زیبایی نیز است. نکته دیگر در مورد این برنامه مربوط به نحوه نمایش تصاویر از روی فیسبوک و یا توییتر میباشد که آن را نسبت به نرم افزار های مشابه موجود در این زمینه متمایز کرده است. چندی قبل برنامه Pixable برای سیستم عامل iOS عرضه شد ولی کمی بعد ناشر آن تصمیم به عرضه نسخه مربوط به اندروید نیز گرفت که هم اکنون در مارکت اندروید برای دانلود در دسترس است. نسخه مربوط به iOS میتواند تمامی تصاویر و ویدیو ها را از روی شبکه های اجتماعی مختلف به نمایش بگذارد اما نسخه اندروید کمی تفاوت دارد. در نسخه اندروید فقط میتوان موارد مربوط به فیسبوک را مشاهده کرد که کمی محدودیت را برای کاربران دیگر شبکه های اجتماعی مثل توییتر به وجود آورده است. البته دیگر ویژگی های برنامه همانند قبل طراحی شده و اجرا میشود.

قبل از این که با Pixable شروع به گشت و گذار در فیسبوک کنید لازم است مجوزی را برای دسترسی به حساب کاربری خود تعیین نمایید. پس از انجام این کار به محیط اصلی برنامه هدایت میشوید که در آنجا سه گزینه My Feeds و Friends و Everyone قرار دارد.

قسمت My Feeds جایی است که میتوانید تمامی تصاویر فیسبوک را به صورت طبقه بندی شده مشاهده نمایید. تصاویر شامل آخرین ها و نظرات درج شده مربوط به آنها میباشد. از بخش Friends نیز اختیار جستجو در میان دوستان فیسبوک خود را دارید. نام دوستان خود را انتخاب کنید تا بتوانید تمامی تصاویر آپلود شده توسط او را مشاهده نمایید.

برنامه Pixable فقط مربوط به تماشای تصاویر دوستان شما نمیشود. با زدن گزینه Everyone میتوانید محبوب ترین تصاویر به اشتراک گذاشته شده را بر روی فیسبوک مشاهده کنید. برای هر یک از تصاویر برنامه توضیح کوتاهی را نمایش میدهد (مثلا نام فرد آپلود کننده) که در ادامه تگ ها و نظرات مربوط به آن قرار دارد. البته گزینه به اشتراک گذاری نیز برای شما وجود دارد.

.

متاسفانه در حال حاضر نسخه قرار گرفته از برنامه کمی کند است و در بیشتر مواقع دیر پاسخ میدهد. این مشکل در اوقاتی که قصد دارید میان دو صفحه جا به جا شوید مشهود تر میباشد. البته ممکن است در نسخه های آینده کیفیتی از این برنامه را همانند iOS برای اندروید شاهد باشیم.

دانلود Pixable برای اندروید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *