خواندن فید ها با RSS Bandit در ویندوز

خواندن فید ها با RSS Bandit در ویندوز
  • 1391/7/8
  • امیر امام جمعه
  • 0

در حال حاضر برنامه ها و ابزار های متنوعی برای نمایش فیدهای سایت ها در دسترس است که به طور مثال میتوان Google Reader را نام برد. RSS Bandit نیز نام یکی دیگر از این برنامه ها میباشد که ارزش امتحان کردن را دارد و به صورت رایگان عرضه شده است. به کمک این برنامه متن باز میتوانید بدون باز کردن مرورگر خود اقدام به مطالعه فید های مختلف کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان قابلیت مدیریت بدون حساب کاربری را نام برد که در کنار آن ویژگی هایی برای همگام سازی با شبکه های اجتماعی وجود دارد. در محیط بسیار مناسب این برنامه میتوانید به دنبال کردن فید های دلخواه خود بپردازید.

در قسمت رابطه کاربری نکات قابل ذکر زیادی وجود ندارند زیرا محیط برنامه بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است و علاوه بر این قابلیت های موجود برای مدیریت فیدها بسیار عالی است. در سمت چپ پنل مربوط به فیدها قرار دارد که به طور پیش فرض برخی از آدرس ها در آن قرار دارد. شما میتوانید تمامی این فیدهای پیش فرض را حذف کنید و از نو به دلخواه خود شروع نمایید. قسمت اصلی برنامه همین پنل موجود در سمت چپ است و میتوانید از طریق گزینه New در نوار ابزار اقدام به ایجاد فید جدید کنید.

شما میتوانید فید های خود را از طریق آدرس (URL) مشخص کنید یا این که از کلمات کلیدی بهره بگیرید. استفاده از آدرس فید بسیار آسان تر است و پس از وارد کردن آن بقیه مراحل به صورت خودکار انجام میشود. البته فراموش نکنید که قبل از مشخص کردن نهایی یک فید گزینه Autodiscover را فعال نمایید. پس از تکمیل اطلاعات صفحه گزینه Next را بزنید تا اطلاعات مختلف مربوط به فید مورد نظر مشخص شود. هم چنین میتوانید حساب کاربری و رمز عبور خاصی را برای دسترسی به یک فید مشخص نمایید.

در دیگر قسمت های پنجره عملیات میتوانید گزینه های اختیاری بیشتری مثل توییک کردن را مشخص نمایید. این جزییات هم چنین شامل آپدیت ها ، نحوه صفحه آرایی مطالب و … میشود.

میتوان فیدها را از راه های مختلف مثل تاریخ ، نوع تیتر ها و … مرتب کرد. متون و کد های HTML به صورت مناسبی در برنامه نمایش داده میشوند و مشکل خاصی از این نظر ندارد.

برنامه هم چنین میتواند از روش های دیگری مثل شبکه محلی برای وارد کردن فید ها بهره بگیرد و به طور کامل از فایل هایی با فرمت های OPML ، OCS و XML پشتیبانی میکند. قابلیت همگام سازی گزینه دیگری است که به شما این امکان را میدهد تا اطلاعاتی را از دیگر ابزار های فیدخوان مثل Google Reader وارد نمایید. برای استفاده از این ویژگی کافی است فقط چند قدم بسیار ساده از طی کنید.

برنامه RSS Bandit برای سیستم عامل ویندوز نسخه های ایکس پی ، ویستا ، 7 و 8 در دسترس است و میتوانید آن را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

دریافت RSS Bandit

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *