5 راه برای افزایش عمر باتری آیفون 5

5 راه برای افزایش عمر باتری آیفون 5
  • 1391/8/3
  • مهيار سوري
  • 4

آیفون فایو انسان را از همه نظر خیلی به سوی خودش جذب می کند. اما به هر حال هر چیزی معایب خودش را دارد. و یکی از عیوب این دستگاه هم عمر باتری کم اش است. بهتر است بدانید با وجود این که این باتری از باتری مدل قبلی اش بزرگتر است اما هنوز هم مشکل پا برجاست. حال که نمی توانید سیستم باتری را کلا عوض کنید، در ادامه مطلب با این پنج راه همراهمان بمانید، و حال آیفونتان را بهبود دهید.

1- LTE را خاموش کنید

LTE، شاید سرعت اینترنت دیتای گوشیتان را بالا بیاورد اما به طور حتم یکی از عوامل اصلی پائین آوردن بازدهی باتری گوشی محسوب می شود. برای خاموش نمودن آنتن LTE، به Settings > General > Cellular بروید و LTE را به Off تغییر دهید.

2- WiFi و بلوتوس تان را هنگامی که مورد استفاده نیستند، خاموش کنید

وقتی از آن ها استفاده نمی کنید، پس چرا خاموش شان نکنید؟ انجام این کار به طور مداوم به حفظ باتری و قدرتش کمک می کند، چرا که همیشه شما نیاز به هات اسپات های وای فای یا بلوتوس ندارید. برای خاموش کردن وای فای، به Settings > Wi-Fi رفته و نوار لغزنده را لمس کرده و آن را به Off تغییر دهید. برای خاموش کردن بلوتوث هم به Settings > Bluetooth بروید و عمل بالا را دوباره تکرار کنید.

3- نور صفحه را حداقل کمی کاهش دهید

اگر همیشه از کل قدرت دستگاهتان در نوردهی استفاده می کنید، سخت در اشتباهید. چرا که پس از شارژ و کمی استفاده به سرعت قدرت باتری را مصرف و به آخر می رساند و همچنین از عمر باتری به شدت می کاهد. برای تنظیم قدرت نور به Settings > Brightness & Wallpaper مراجعه کرده و کمترین حدی را که می توانید با آن کار کنید و راحتید را انتخاب کنید.

4- اگر از سرویس مکان یاب استفاده می کنید، آن را خاموش کنید

جی پی اس یکی از عوامل مهم کاهش قدرت است. وقتی آیفون شما با استفاده از چیپ GPS می خواهد مکان شما را بیابد، این چیپ خوره به بدترین شکل باتری تان را دشارژ می کند. اگر هم کلا از آن استفاده نمی کنید چه بهتر! پس به Settings > Privacy > Location Services رفته و آن را برای همیشه خاموش کنید.

5- ارسال و دریافت ایمیل را کنترل کنید

سرویس های میل دهی مثل یاهو، گوگل، پوش میل و غیره را همیشه کنترل کنید. این ها یکی از ابزار هایی که است که آرام آرام باتری شما را گاز می زند و نوش جان می کند! برای کنترل آن ها به visiting Settings > Mail, Contacts, Calendars > Fetch New Data رفته و Push در پائین صفحه را تنظیم کنید.

همچنین امکان این را دارید که تنظیم کنید هر چند وقت یکبار، رایانامه هایتان از این سرور ها بارگزاری یا به اصطلاح Fetch شوند.

موفق باشید

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. بله افراد عامه نه ولی بعضی ها…
      ممنون از اینکه خوندید

  1. يعني چي كسي نميتونه بخره؟
    من هم مشكل باتري دارم اميدوارم اپل يه اپديت بده
    استيو كجايي؟؟؟

    1. سلام عزيزان
      يك راه حل براي افزايش طول عمر باطري ايفون5 كه بيشتر از 60% بيشتر شارژ نگه ميداره
      1 settings
      2 privacy
      3 location services
      4 system services تو اين قسمت همه گزينه ها اف بشه 
      5 frequent locations اين گزينه رو هم اف كنيد 
      با اين روش گوشيتون با استفاده عادي بيشتر از دو روز دووم مياره
      devil666_2009@yahoo.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *