تکنولوژی تهویه مطبوع، از ابتدا تا به امروز

تکنولوژی تهویه مطبوع، از ابتدا تا به امروز
  • 1391/9/1
  • ITTeach
  • 1

دستگاه های تهویه مطبوع از زمان عرضه این تکنولوژی به بازار جهانی در سال ۱۹۰۲ توسط ویلیس کریر (Willis Carrier)، ‌تغییرات و پیشرفت های فراوانی کرده است.امروزه تهویه مطبوع تنها راهکاری برای سرمایش و گرمایش خانه ها یا دفاتر کار افراد نیست. این محصول با تصفیه پیشرفته هوا، ‌ایمنی ما را تضمین نموده و توسط ایجاد هوای پاک برای سلامتی خود و فرزندانمان بسیار حائز اهمیت می باشد.

با ارتقا هر چه بیشتر سطح آگاهی در زمینه تاثیرات آلودگی هوا و باکتری های موجود در آن بر سلامت انسان،‌ اهمیت عملکرد تصفیه هوا در دستگاه های جدید تهویه مطبوع افزایش یافته است.

در حال حاضر نوآوری در این محصولات یک پله با دستیابی به تکنولوژی اینورتر جلوتر رفته است.

صرفه جویی در مصرف انرژی و حتی فراتر از آن

بارزترین ویژگی دستگاه های تهویه مطبوع مجهز به تکنولوژی اینورتر، ‌مصرف انرژی پایین‌، صرفه جویی در هزینه ها و سازگاری هر چه بیشتر با محیط زیست می باشد. محاسبات نشان می دهد که سیستم های تهویه مطبوع HVAC و روشنایی مجتمع های مسکونی و تجاری،‌ ۲۵ درصد کل انرژی مصرفی در جهان را تشکیل می دهند.

علاوه بر این تکنولوژی منحصر به فرد اینورتر، مصرف انرژی را به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد. در واقع این تکنولوژی به صورت هوشمندانه سرما و گرما را با توجه به دمای اتاق تنظیم نموده و در حین برخورداری از کارایی بالا، مصرف برق را نیز کاهش می دهد.

یکی از آخرین مدل های اینورتر در بازار، ‌Inverter V ال جی می باشد. ‌این محصول ثابت می کند که تکنولوژی هوشمند چگونه می تواند بر کاهش هزینه های مصرف کنندگان تاثیر گذار باشد. Inverter V ال جی در سال جاری موفق به دریافت نشان بازدهی انرژی (EER) با رقم ۱۰ و نشان بازدهی انرژی فصلی (SEER) با رقم ۱۳ گردید.

این ارقام نشان دهنده کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی در Inverter V ال جی بوده که ۶۰ درصد بیشتر از محصولات متداول می باشد.

 یکی دیگر از مزایای مهم تهویه مطبوع های مجهز به تکنولوژی اینورتر، عملکرد سریع و آسان آنهاست که سبب می گردد به دمای مطلوب خود به راحتی دست یابید. در Inverter V ال جی شما می توانید درجه حرارت اتاق را تا ۵ درجه سلسیوس تنها در عرض سه دقیقه پایین آورید. این میزان ۲۰ درصد سریعتر از محصولات بدون تکنولوژی اینورتر است و نقش مهمی را در کاهش مصرف انرژی ایفا می کند.

دستگاه های تهویه مطبوع قدیمی به هنگام استفاده انرژی زیادی مصرف می کردند. یکی از روش های کاهش مصرف انرژی در Inverter V ال جی کارایی بیشتر در مدت زمان کمتر است. تکنولوژی اینورتر نیز در این محصول به میزان قابل توجه ای از صدای دستگاه کاسته است. شما می توانید از محیطی راحت و آرام،‌ با دمایی دلخواه و بدون هیچ صدای آزار دهنده ای لذت ببرید.

 

تركيبي از تكنولوژي هاي منحصر به فرد

Inverter V ال جی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تصفیه هوا، ارائه دهنده هوایی سالم و پاک می باشد.

ترکیب تکنولوژی پلاسما و فیلترهای چندگانه تصفیه هوا سبب می گردد که Inverter V ال جی هر دو هوای موجود در دستگاه تهویه و همچنین هوای محیط را استریلیزه نماید. قابل توجه اینکه، ‌این دستگاه قادر است فضای داخلی خود را از باکتری ها و ذرات مضر پاک نماید. Inverter V توانسته است کیفیت زندگی شما را ارتقا و مبلغ قبض برق تان را نیز کاهش دهد.

بدون شک این محصول پاسخی برای تقاضای مصرف کنندگان در زمینه بازده انرژی بالاتر و تکنولوژی تصفیه هوای پیشرفته تر می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *