10 گجت، 10 سلیقه!

10 گجت، 10 سلیقه!
  • 1391/9/11
  • مهيار سوري
  • 2

در عصری که فناوری با سرعت نور در حال پیشرفت است و در دست هر کس یک گجت مشاهده می شود، پس برای هدیه دادن نیز باید به سراغ هدیه های تکنولوژیکی برویم که بی شک یک ایده عالی اما کمی گران قیمت هستند. اما مشکلی وجود دارد، همه مردم گیک (علاقه مند این جور مسائل) نیستند. و ممکن است از آخرین سخت افزار های کامپیوتری، فناوری های تلفن های همراه رده بالا و یا نرم افزار های کاتین ادج سر در نیاورند.

خب در اینجاست که ما به کمک شما می آییم و با حرفه ای داریم سعی می کنیم بهترین هدیه فناوری مناسب برای هر کس را معرفی کنیم. بیایید نگاهی به 10 محصول برتر از 20 دلار تا 2000 دلار بیندازیم.

هدیه های زیر 50 دلار

اسپیکر پرتابل Kinivo ZX100

Kinivo ZX100 بلندگوی قابل حمل ارزانی است. با صدای لذت بخشی که دارد قادر است فضای یک اتاق یا دفتر را پر کند. همچنین این محصول دارای باتری داخلی است که می تواند تا 6 ساعت نوای لذت بخش موسیقی را برای شما پخش کند. مطمئنا با این قیمت پخش کننده موسیقی بهتر از این را نخواهید یافت.

هدست بلوتوث موتورولا HX550

هدست بلوتوث موتورولا HX550 علاوه بر این که یک هدیه فوق العاده گجتی به شمار می رود، یکی از مقرون به صرفه ترین ها نیز هست که می توانید در بازار یافت کنید. این هدست بلوتوث کیفیت تماس خوبی ارائه می دهد و با طراحی چند منظوره ای که دارد می تواند در بسیاری از گوش ها جا گیرد و تا 9 ساعت زمان مکالمه فراهم آورد. هر کس که تلفنش بلوتوث دارد از این هدیه قدردانی خواهد کرد.

Sandisk Sansa Clip Zip

اگر شما کسی را می شناسید  که علاقه دارد هنگام راه رفتن موسیقی گوش دهد، قبل از آنکه یک گوشی هوشمند خریداری کند یکی از این Sandisk Sansa Clip Zip ها به او هدیه دهید. این محصول با ظرفیت های ذخیره سازی 4 و 8 گیگابایت در دسترس است و شامل یک صفحه نمایش LCD کوچک نیز هست. این را هم بدانید که سانسا با آیتونز (که به تازگی نسخه 11 آن از راه رسیده) به طور پیشفرض همگام سازی شده است. با این حال کاربران در این محصول مجبور به کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) هستند.

هدیه های زیر 200 دلار

گوگل نکسوس 7

تبلت، هدیه و ایده خوبی است برای کسی که یکی از این لوح های رایانه ای ندارد. البته تبلت را باید برای کسانی بخرید که به آن نیاز دارند (یا گیک تکنولوژی هستند) چرا که شاید برای بعضی ها مدت کوتاهی استفاده داشته باشند یا اصلا نداشته باشند. تبلت های ارزان بسیاری در بازار وجود هستند که بی شک بهترین آنها گوگل نکسوس 7 می باشد. این تبلت قیمت پایینی دارد و در عین حال از سخت افزار قدرتمند و سیستم عامل اندروید بهره می برد. به هر حال ایده خوبی است.

Roku 2

اگر یکی از دوستان تان از پخش ویدئویی لذت می برد ولی هنوز نمیتواند آن روی تلویزیون به کار گیرد، یک Roku 2 XB برایش بخرید. این دستگاه فوق العاده می تواند ویدئو های سرویس های Netflix, Hulu Plus و Amazon prime (و کانال های متعدد دیگر) را برایش با کیفیت خروجی 1080p فراهم آورد. تنظیم این دستگاه نیز تنها 5 دقیقه طول می کشد.

هدیه های زیر 500 دلار

Dell Ultrasharp U2212HM

این مانیتور 21.5 اینچ یکی از بهترین مانیتور های با ارزش در اطراف ما است. کیفیت عالی صفحه نمایش، رزولوشن 1080P و زاویه دید گسترده از ویژگی های مهم این محصول است. با این حال، این مانیتور با پایه ای می آید که قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب و محور را دارد تا ارگونومی برتر برای نمایش فراهم آید. البته برای تطبیق پذیری بیشتر باید 50 تا 100 دلار اضافه تر هزینه کنید.

کنسول های بازی

کنسول های بازی مختلفی در بازار وجود دارند که در طیف گسترده ای با قیمت های مختلف به فروش می رسند. کنترل های بازی مختلف و لوازم جانبی خیره کننده به همراه طیف گسترده ای از بازی ها برای هدیه دادن موجود می باشند. ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و Wii U از شاخص ترین کنسول های بازی در بازار به شمار می روند.

آیپد

با وجود اینکه در این لیست 10 تایی مان تبلت گوگل نکسوس را معرفی کردیم و تبلت های ویندوز 8  ای بسیاری نیز در راه اند اما نمی شود از خیر اپل آیپد گذشت و از آن چشم پوشی کرد. آیپد تبلتی قدرتمند و همه کاره است و هر کس به نوبه خود می تواند نقاط قوت آن را درک کند. اما توجه داشته باشید توصیه ما آیپد است نه آیپد مینی!

هدیه هایی با بودجه نامحدود

Dell XPS 12

Dell XPS 12 یک لپ تاپ تبدیل پذیر ویندوز 8 است. با استفاده از طراحی منحصر فردی که دارد به شما اجازه می دهد، صفحه نمایش را در داخل قاب قرار دهید و اولترابوک را به سرعت تبدیل به تبلت کنید. صفحه نمایش این محصول خیره کننده است و از نوع IPS و 1080p است. این لپ تاپ 1200 دلار قیمت دارد ولی با این وجود طراحی آن منحصر به فرد تر از هر محصول دیگر است.

تلویزیون اچ دی پاناسونیک TC-PVT50 پلاسما

بله دیگر تلویزیون هم می شود هدیه داد اگر طرف شما بسیار خاص (مخصوصا اگر مخاطبِ خاص (!)) باشد. تلویزیونی که به شما معرفی می کنیم در حالی که کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت آن نیز نسبتا زیاد و 2000 دلار است. این محصول از مدل هایی مثل TC-PST50 و TC-U50 گران تر است. با این وجود ویژگی های بسیاری دارد که بی شک طرف شما را راضی خواهد کرد.

خب این بود لیست 10 تایی هدیه ما. کریسمس نزدیک است و شاید بخواهید در این زمان به کسی هدیه بدهید ولی ممکن است در طیف محصولات گسترده بازار گیج شوید. نگرانی وجود ندارد کافیست گجت خود را روشن کنید، سری به لیست ما بزنید و با خیال آسوده به خرید بپردازید. خوش بگذرد.

منبع: MakeUseOf

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *