با Cavity Case از خرده ریزه های جیب‌هایتان خلاص شوید

با Cavity Case از خرده ریزه های جیب‌هایتان خلاص شوید
  • 1391/9/12
  • مهيار سوري
  • 0

همیشه ته جیب خیلی از شماها چیزهای ریز و کوچک مثل کیف پول، حلقه کلید، گوشی‌های هوشمند و … وجود دارد و خیلی چیزهای دیگر ممکن است ته جیب شما وجود داشته باشد و خدا نکند بخواهید چیزی را از جیبتان در آورید! آنوقت همه چیز دل و قلوه اش بیرون می ریزد! پس به چیزی نیاز دارید تا کمکتان کند.
خوب است بدانید به تازگی کیسی شبیه آیفون ۴ طراحی شده است که می‌تواند تمامی آن چیز های داخل جیبتان را نگه دارد و کارتان را راحت کند. این کیس جیب‌های متعدد و شیارهای زیادی دارد که می‌تواند سه کلید مربوط به خانه در سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط سوییچ و ریموت کنترل ماشین و کول دیسک را در خودش جای بدهد ولی هنوز گواهینامه رانندگی، کارت اعتباری و پول‌های نقد شما پراکنده هستند.

همچنین یک قلم تلسکوپی، آینه و مچ بند چرمی هم دارد که در قسمت کیف پول جای چهار کارت اعتباری، گواهینامه رانندگی، و قسمت سمت دیگر جایی برای اسکناس و صورتحساب هم هست که آن مشکل را هم حل می کند. همچنین بخشی هم برای ریموت کنترل ماشین طراحی شده است که بدون اینکه بخواهید آن را جدا کنید از آن استفاده کنید.

این کیس از گوشی های هوشمند ضخیم تر است و برای دریافت این کیس باید ۴۴ دلار بپردازید واگر هم هر کدام از ابزار های جانبی مثل قلم تلسکوپی و یا بند را بخواهید قیمتش کمی متفاوت تر می شود.
منبع: SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *