سه بازی مختص گیمر های واقعی…

سه بازی مختص گیمر های واقعی…
  • 1391/10/17
  • مهيار سوري
  • 0

سالی که گذشت، سال بزرگی برای گیمرها و بازی های قابل دانلود برای کنسول و پی سی ها بود. توسعه دهندگان کوچک و بزرگ در این سال گرد هم آمدند و بازی های واقعاً خاص  قابل دانلودی برای کنسول ها به ارمغان آوردند، برای اینکه نیاز پیدا نکنید بروید و دیسک بازی بخرید. شگفت انگیز تر اینکه بوت کردن کنسول بازی و دانلود بلافاصله و رضایت بخش بودن بازی را نیز فراهم کردند. مطمئنا چیز هایی مانند جعبه و یا کتابچه راهنمای کاربر وجود نخواهد داشت اما بسیاری هم می توانند از آنها چشم پوشی کنند چرا که خود بازی مهم تر است.

ما در اینجا می خواهیم سه بازی که در سال 2012 بالاتر از همه قرار گرفته بودند را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید

سفر  (Journey)

«سفر» یک بازی فوق العاده برای پلی استیشن است که توسط تیم کوچک Thatgamecompany توسعه داده شده. این بازی قطعا می تواند در هر رده در جوایز بازی ویدئویی اسپایک نامزد شود و جایزه را دریافت کند. در این بازی باید به کاوش جهان بپردازید و در کنار آن از موسیقی های بسیار لذت بخش بازی لذت ببرید.

همکاری در این بازی بسیار ساده و در عین حال ابتکاری است. بازیکنان دیگر به صورت پویا در بازی ظاهر می شود و تنها راهی که می توانید با آنها ارتباط کنید از طریق یک تماس ساده موسیقی است که شخصیت شما می تواند آن را تولید کند.

مردگان متحرک (The Walking Dead)

مردگان متحرک تقریبا بر روی هر پلت فرمی در دسترس است. این بازی در سبک گیم های ماجراجویانه قرار می گیرد و از لحاظ گرافیک و تصویر بازی های دیگر بازار قادر به رقابت با آن نیستند.

چند قسمت از این بازی تا به حال منتشر شده است و در حال حاضر همه این قسمت ها بدون تاخیر در دسترس هستند. سیستم این بازی مثل Mass Effect است و در طول بازی احساس فردی به شما دست خواهد داد که در آخر الزمان زامبی گیر کرده است. هر انتخاب عواقبی در پی دارد و این چیزی است که این بازی را فوق العاده کرده است.

Fez

فِز را هم می توان از دیگر بازی های برتر قابل دانلود سال به شمار آورد. فز یک گیم نسبتا ساده است اما چشم انداز جهانی دو بعدی را درون یک هواپیما سه بعدی به وجود می آورد که واقعاً چیز خاصی است. در این بازی شما در نقش یک شخصیت جادویی به نام گومز در یک مدرسه هنر قدیمی هستید که باید تکه های شش وجهی را جمع کنید و جهان را از آستانه تخریب نجات دهید.

به نظر طرح خیلی عمیقی  نمی آید اما بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور است. پس ما این بازی را هم مثل سه بازی دیگر توصیه می کنیم.

نتیجه گیری

بازی های قابل دانلود دیگری هم در ایکس باکس لایو، شبکه پلی استیشن، گوگل پلی و اپ استور وجود دارد اما این سه بازی در صدر همه این شبکه ها ایستاده اند. امیدوار هستیم در سال 2013 نیز مانند سالی که گذشت شاهد بازی های شگرف در زمینه پیسی و کنسول ها باشیم.

 منبع: MakeuseOf

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *